Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Maj 2009 Posty: 26 Skąd: Gdynia
Wysłany: Sob Paź 24, 2009 14:09
no właśnie też mi się tak wydaje, że dobrym pomysłem byłoby podłączenie innego komputera i sprawdzenie
póki co mechanik kupuje nową pompę, gdyż sądzi, że stara została źle zregenerowana i tu tkwi problem, no mi pozostaje czekać na wyniki tej operacji, jeśli to nic nie pomoże to nakłonię go do zmiany taktyki i sprawdzenie tego całego komputera
SPAMU¦
Wysłany: Sob Paź 24, 2009 14:09 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Maj 2009 Posty: 26 Skąd: Gdynia
Wysłany: Nie Paź 25, 2009 12:39
z tego co pytałem wcześniej to nowa pompa kosztuje 900zl
no, ale jeśli się okaże, że jednak to nie pompa to nie płacę ani złotówki za ta pompę
co do tego komputera to czy mogę np. pojechać na szrot, kupić moduł od tego samego silnika i normalnie podłączyć do mojego? chyba nie za bardzo, wydaje mi się, że kwestia immobilizera jest tutaj decydująca i razem z komputerem trzeba wymienić też moduł BCU i odbiornik koło kierownicy, który sprawdza zgodność kluczyka, ale może się mylę, może jest to tylko kwestia podmiany komputera.
I przeczytaj co miał mirekbuk120. Czy oby nie czujnik tak jak pisałem albo komp. ?
I faktycznie nowej za 900zł na pewno nie kupisz, ewentualnie z demontażu. Nowa Boscha to myślę że ok 5000zł.
barcik-1 [Usunięty]
Wysłany: Wto Paź 27, 2009 18:17
Ostatnio też miałem problem z "nieodpalaniem". Szlag jasny mnie trafiał, bo jak chciał to palił, jak nie chciał to nie palił, a czasami wyłączał się pod czas jazdy i nie chciał zapalić.
Usterka była banalna, aż śmieszna.
Był wyrobiony styk wtyczki przy pompie paliwa (koło filtra paliwa), jak się kabelek ruszył to nie działała, a jak się znów przesunął pod czas rozruchu to działała.
Włącz stacyjkę na poz. 2, i idź poruszać tymi kablami, albo całą wtyczką i zobacz, co na to pompka.
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Maj 2009 Posty: 26 Skąd: Gdynia
Wysłany: Nie Lis 22, 2009 03:56
witam,
samochód po 1,5 miesięcznej wizycie u mechanika nadal nie działa tak jak powinien
pompa wtryskowa regenerowana dwa razy, potem niby to wina wtrysków, po regulacji też nie działa, ręce opadają. Mechanik chyba jednak nie dojdzie co jest nie tak z tym autem. To już drugi warsztat, masakra jednym słowem.
Może zna ktoś w trójmieście naprawdę dobry zakład naprawczy specjalizujący się w dieslach? albo w okolicach trójmiasta?
Nie wiem co się tak uparli na tą pompę ... przecież to ewidentna wina elektroniki i tutaj trzeba szukać ... Rowan ma rację... Jakbym był Tobą to posprawdzałbym wszystkie styki, a szczególnie masę i nie patrz na to , że zapala jak jest zimny.... Mój znajomy miał w aucie tak , że na zimnym wszystko było ok. , a jak sie nagrzał , to miał przebicie na kablach... wymiana wiązki pomogła .... ale to nie był roverek , tylko fiat
Pomógł: 564 razy Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 5678
Wysłany: Pon Lis 23, 2009 15:25
michal07 Sprawdź w Waras Service w Rumi na Sobieskiego. Nie jest tani, ale myślę że pomorze. Ma też komputer Boscha.
W ogóle nie odpala, czy odpala i gaśnie? Coś w ogóle zmieniło się po tych regeneracjach? Może faktycznie coś z czujnikiem temperatury? Czy na desce podczas gaśniecia wyświetla się błąd silnika?
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Maj 2009 Posty: 26 Skąd: Gdynia
Wysłany: Pon Lis 30, 2009 07:44
witam,
samochód w końcu na chodzie, mechanik powiedział, że coś nie tak z wtryskami było, co zepsuło pompę po pierwszej regeneracji, do końca zresztą nie mógł mi wytłumaczyć tego co się stało i co zrobił, że chodzi, dał mi tylko radę, żeby w niedalekiej przyszłości wymienić wtryski. Także po prawie 2 miesiącach pobytu w warsztacie i kosztach równych 1500zł okazało się, że jakaś pierdoła przy wtryskach.(jeśli wierzyć w wersję mechanika) i regenracja pompy była zbędna.
Chciałbym podjechać jeszcze na Testbooka T4 gdzieś w trójmieście lub okolicach, czytałem o tym ASO w Gdańsku na stronie Roverka, mają tam T4? w ogóle w internecie reklamują się jako warsztat Hyundai (http://www.zumi.pl/1550837,Auto-Gdansk_Autoryzowany_Salon_Sprzedazy_i_Serwis_HYUNDAI,Gdansk,firma.html)
czyli już chyba nie ma salonu Land Rovera w tym miejscu.
Jeszcze jedno pytanie, czy za pomocą komputera Boscha można przeprowadzić tą samą diagnostykę jak T4 czy jednak testbook ma szersze pole działania?
W serwisie Land Rovera w Gdańsku na pewno nie mają. Dzwoniłem.
Powiedzieli aby spróbować u Kuleszy w Gdyni na Hutniczej.
A co z serwisem Hondy (były ASO Rovera) na Hallera? Z tego co wiem to mają tam jeszcze jednego T4.
Land Rover (i Jaguar) jest na Abrahama w Gdańsku, ale tam to chyba nie mają T4 ... ale warto spytać.
Michał, z autem na pewno wszystko w porządku? Ile km zrobił o własnych siłach od awarii?
CZESC. MIESZKAM W MANCHESTERZE I JESTEM POSIADACZEM ROVER75 2.0 CDT TYLKO ZE ANGLIK.MIALEM TEN SAM PROBLEM TEZ JAK ZIMNY TO PALIŁ JAK BYŁ CIEPLY TO NIE CHCIAŁ ZASKOCZYC I CO SIE OKAZALO WYMINILEM CZUJNIK WAŁKA ROZRZĄDU IPROBLEMY SIE SKONCZYLY.CO MOGE JESZCZE ZRESETUJ GLÓWNY MODUŁ STERUJĄCY TYLKO WYJMIJ GO WYPNIJ WSZYSTKIE WTYCZKI I PO CHWILI PODLĄCZ Z POWROTEM I POWINNO BYĆ OK.PRZYNAJMNIEJ U MNIE PODZIAŁAŁO.NIE MAM PROBLEMU DO DZISIAJ.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum