Witajcie forumowicze (proszę o wyrozumiałość oczywiście, to jest moja pierwsza taka zabudowa w życiu, ale chyba nie wyszła najgorzej), jakoś nie mogę dłużej zwlekać, ostatnio z kolegą męczyłem się z zadubową bagażnika w moim aucie, całe 5 dni, ale uważam, że było warto, jest jeszcze kilka niedociągnięć i troche do dokończenia, ale to już kosmetyczne sprawy
powiedzcie jak Wam się ona podoba... trochę tam jeszcze brudno itd, ale są, jak będę miał chwile wolnego to wrzucę jakieś lepsze zdjęcia, a wogóle to najlepiej na żywo zobaczyć...
[/center]
jeżeli chodzi o to co tam ciekawego jest to:
Radioodtwarzacz: JVC AVX 11
Systemy przód: POWERBASS LC60
Wzmacniacz do systemów: CRUNCH GTR 2 (75rms x2)
Subwoofer: spaliła się cewka czekam na następny
Wzmacniacz: CARPOWER HPB 1502 (500rms)
Kable: DIETZ 20mm
Kondensator - DIETZ 1F
Pozdrawiam
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
SPAMU¦
Wysłany: Pon Lis 30, 2009 21:35 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Witam mieszkańca Legionowa
Ze startu zapytam: czy wiesz że słuchanie głośnej muzyki przy niskich tonach w samochodzie powoduje samoczynne odkręcanie się śrub ?
Tak pytam, bo czasem ludzie mnie się pytają czemu jak jadą to im samochód cały trzeszczy, świszczy, chrupocze itp. zaglądam a tam zestaw car-audio (lub tylko coś takiego z nazwy typu rura kanalizacyjna z głośnikiem).
Ale ogółem zabudowa naprawdę ładnie Ci wyszła. Oświetlenie to UV czy niebieski ?
Z czego zrobiłeś zabudowę ?
Gdzie można zobaczyć Roverka ?
No żeczywiście jest jeszcze dużo kosmetycznych poprawek do zrobienia i dobór komponentów zestawu też nie za szczęśliwy, ale + za inwencję twórczę i chęci samodzielnego wykonania.
Pomógł: 35 razy Dołączył: 18 Maj 2008 Posty: 473 Skąd: Katowice
Wysłany: Pon Lis 30, 2009 22:07
ADI-mistrzu ma rację z samoistnym odkręcaniem się śrub. Żeby temu zapobiec należy wszystkie śruby wymienić na takie z lewym gwintem, albo słuchać muzyki od tyłu. Problem ten nie dotyczy samochodów Rover, bo jak wszyscy wiedzą angielske samochody mają śruby calowe z lewym gwintem montowane fabrycznie
ADI-mistrzu, tylko jakie wstrząsy emituje sprzęt audio a jakie zwykłe przemieszczanie się autem po np. bruku czy kostce. Nie wspomnę tutaj o drganiach z silnika.
Dlatego nie pisz takich bredni.
kris_1987, ogólnie ok. Ja bym przykleił materiał do tego MDFu bo widać że w niektórych miejscach marszczy się.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
wiem wiem, to są jeszcze rzeczy do poprawek, jak zrobie to wszystko to będzie już super, ale narazie chciałem wstawić zdjęcia i ogólnie pokazać efekt mojej pracy, a tą resztę powoli się ogarnie
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
greg-si niema co mówić że od razu brednie, bo muzyka owszem, powoduje odkręcanie się śrub. Chyba słyszałeś czasem jak podjeżdża samochód i mimo że jest szczelnie zamknięty to łupi strasznie ze środka.
Tak, wtedy właśnie następuje luzowanie się śrub. Nie mówię przecież o jakimś w miarę rozsądku głośnym słuchaniu muzyki, bo to fakt faktem nie szkodzi (no chyba że mowa o słuchu, ale to inny temat), ale jak ktoś odkręci tak że słychać tłuczenie z daleka mimo zamkniętych okien...
w porządnym audio chodzi o to żeby przy zamkniętym samochodzie nic nie było słychać dopiero jak się uchyli szybkę albo drzwi to łupie
czekam na kolejne Wasze opinie... są bardzo ciekawe i dziękuje za każda z nich
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
jest na co patrzec amatorsko i zajefanie najbardziej mi sie podoba ten schowek na dojazdowke i osprzet auta jak rozwiazałes problem z wneka na kolo zapasowe i podloge bagaznika podniosles do gory ?
ja mam niestety gazownie, a chciałem mieć wszystko "pod ręką" więc wymyśliłem, żeby podnieśc podłogę, wrzuciłem tam dosłownie wszystko od dojazdówki porzez kable wysokiego napięcia, linka holownicza do małego karnisterka (tak na wszelki wypadek;) ) i dodatkowo różne klucze itp itd
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
ADI-mistrzu, coraz bardziej się kompromitujesz Na prawdę...
Powiedz z iloma autami dobrze nagłośnionymi miałeś styczność? To że coś trzeszczy to wcale nie jest efekt 'odkręcania' śrub.
Pierwsza rzecz która stuka w większości aut to tablica rejestracyjna.
Druga to plastiki na drzwiach
Trzecia to blacha która stuka o jakieś cięgna, kable...
itp.
Mógłbym Ci tak wymienić jeszcze kilka kilkanaście rzeczy które lubią 'grać' i nie jest winą odkręcanie się śrub od audio. To jest efekt eksploatacji auta wyrabiania się danych elementów. Jakby tak śruby się odkręcały to po 100kkm samochód byłby jedną wielką stertą nakrętek i śrubek.
Dużo większe drgania przechodzą przez źle wyważone koła, silnik, nierówną nawierzchnię. Dla mnie to są brednie i już.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
Temat nie jest po to by się kłócić i w sumie nie chce mi się
Kiedyś była taka honda civic, z 2006r. z nagłośnieniem nawsadzanym wszędzie jako że miała reprezentować nowy model. Pierwsze co to klapa bagażnika przestała tak dobrze pasować, luzów dostała. Dalej klatka w środku zaczęła trzeszczeć i latać (ale tego nie ma co brać pod uwagę, to nie było seryjnie montowane), coś tam jeszcze podobno trzeszczało, ale dalej już nie miałem z tym samochodem styczności.
Ale plaga to golfy, ale to może przez "audio" (bo zazwyczaj to co tam zamontowali to raczej bajer nie audio) a może coś klient kombinuje i tak się robi
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum