Podejrzewam, że gniazdo diagnostyczne w moim rowerze jest gdzieś spory kawałek pod popielniczką...
Ale jak tam się dostać???
Trzeba rozkręcać cały panel przedni???
Dotyczy R200
SPAMU¦
Wysłany: Pią Gru 18, 2009 22:06 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Zaczęła świecić kontrolka silnika i zastanawiam się o co kaman???
Może to być przytkany katalizator, jakiś filtr, który dławi silnik...
Właśnie dlatego chciałbym go podpiąć pod kompa.
Jak mi zaświeciła kontrolka to trzeba było gada redukować i mieszać biegami bo nagle stracił moc. Po ponownym odpaleniu kontrolka już nie świeciła.
Poza katalizatorem nic innego mi nie przychodzi do głowy...
Jak się zaświeci lampka to traci moc i jak sie wyłączy silnik i potem sie już nie świeci i zostaje blad kodu zapisany. Tylko problem jest te Rover ECM odczytać bo to nie Bosch jak w SDI
No nic a wiec tak nasz komp steruje tylko wtryskami i czasem wtrysku. Druga rzednę sygnały bierze z czujnika temp. płynu chłodniczego i ustala czas grzania świeć. Oproc tego bierze jeszcze sygnał z przepływomierza żeby otwierać lub zamykać EGR ale to nie takie ważne.
Wiec powrócić do priorytetowej funkcji kompa są to dwa sygnały brane z czujnika w skrzyni biegów która mierzy położenie wala i prędkość auta a drugi czujnik jest na pierwszym wtryskiwaczu ktory mierzy kiedy ma wytryskiwać ropę. Wiec ja bym sprawdził kabelki do tych czujników lub poruszał nimi i zobaczył czy coś się dzieje.
Więcej sygnałów nie ma i szukać błędów trzeba od tego zacząć jak sie świeci kontrolka
[ Dodano: Sob Gru 19, 2009 11:10 ]
Cytat:
Może to być przytkany katalizator, jakiś filtr, który dławi silnik...
Kata można wywalić i wstawić strumienica nic złego dla swojego Roverka przez to nie zrobisz Ja tak mam i Kata za 250zl sprzedałem na skup katalizatorów.
Czujnika dla Kata albo jakiegoś filtra nie masz wiec zawsze można wymienić filtr paliwa Ale jak sie świeci kontrolka check engine to auto przechodzi w program awaryjni i działa mulowato tylko tak żeby gdzieś dojechać nim.
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
OKI, klikłem "POMÓGŁ" , posprawdzam to dzisiaj,
ale w pewnym stopniu nadal mi to nie rozwiązuje problemu.
Otóż jak jadę na zimnym silniku jest raczej dobrze, nie wiem bo nie żyłuje zimnego silnika, ale jak już się rozgrzał zacząłem deptać po gazie i tu w niektórych momentach totalny spadek mocy.
Kontrolka silnika nie świeciła.
Gdzie zacząć szukać przyczyny???
Paliwo nie zamarzło, bo mam wlane zimowe.
Może to być problem z kablami i świecami???
A przy okazji jakie świece podchodzą do 220D??? Może czas najwyższy wymienić...
Jak byś miał walnięte świece to byś miał tylko problem z odpaleniem i tyle potem już świece nie graja roli.
Hmm... sam nie wiem gdzie szukać błędu Intercoolera nie masz wiec to odpada. A sprawdź jeszcze powrót i zasilanie wężyka paliwa od pompy czy nie jest pęknięty i nie zasysa powietrza bo to tez może być przyczyna.
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum