Wysłany: Sob Gru 26, 2009 15:51 [416 si] paek rozrządu
otóż , byłem w sklepie z częściami i chciałem kupić kompletny rozrząd, koleś po otwarciu katalogu powiedział że do tego autka są dwa rodzaje pasków z różną ilością zębów ( nie pamiętam ile było tych zębów i jaka różnica była) , szukam na forum ale nic nie mogę znależć więc prosze o podpowiedź jaki pasek jest odpowiedni??
pozdrawiam!
SPAMU¦
Wysłany: Sob Gru 26, 2009 15:51 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
bo sa 2 rodzaje silnikow.jeden hondy drugi rovera.we wszystkich katalogach rovera oznaczony jest [k16] powiedz mu tak.potrzebuje do poloneza roz silnikiem rovera.bedzie taki sam
Pomógł: 317 razy Dołączył: 02 Kwi 2007 Posty: 2766 Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp
Wysłany: Sob Gru 26, 2009 18:07
w roverku był 3 rodzaje , pierwszy hondy drugi i 3 roverkowy tylko , jeden do 98 miał manualny napinacz i 143 zęby pasek, a drugi automatyczny napinacz i 145 zębów
_________________ SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
polofix, nie zupełnie...
to, że ze skrzynią automatyczną były montowane silniki hondy to jedno, ale w silnikach Rovera też są dwa różne paski rozrządu... jeden pasek z 143. zębami o dszerokości 23 mm (stosowany z ręcznym napinaczem, takim: http://www.tomateam.pl/sklep/foto/453.jpg ), a drugi z 146. zębami o szerokości 26 mm (stosowany z automatycznym napinaczem, takim: http://www.tomateam.pl/sklep/foto/458.jpg)
najprościej rozpoznać po napinaczu zdejmując górną pokrywkę paska rozrządu.
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
skoro masz rovera 400 to inny nie moze byc niz stary typ.czyli ze zwyklym napinaczem.pasuje od poloneza 1,4.mowie ze od poloneza 1,4 bo najprosciej go znalezc w katalogu.i pisze jeszcze raz rovery 400 z silnikiem k16 mialy jeden rodzaj paska.
Pomógł: 317 razy Dołączył: 02 Kwi 2007 Posty: 2766 Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp
Wysłany: Sob Gru 26, 2009 21:10
polofix napisał/a:
skoro masz rovera 400 to inny nie moze byc niz stary typ.czyli ze zwyklym napinaczem.pasuje od poloneza 1,4.mowie ze od poloneza 1,4 bo najprosciej go znalezc w katalogu.i pisze jeszcze raz rovery 400 z silnikiem k16 mialy jeden rodzaj paska.
co ty za głupoty gadasz k16 miała dwa rodzaje paska według roku produkcji silnika @!
[ Dodano: Sob Gru 26, 2009 21:10 ]
takie posty powinny być likwidowane bo tylko mącą w głowie , p[o co się ktoś wypowiada kto nie ma pojęcia ?
_________________ SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
ostatnio zakladalem u siebie w 214si i tez mialem dylemat, co kupic.
pomogl mi wlasnie tomateam, bo byla rozpiska, ktora mnie utwierdzila w tym, co kupilem na ebay i co mowil sprzedawca.
Roznia sie kilkoma zebami i szerokoscia...mimo, ze w zasadzie na oko wydawaloby sie, ze powinny byc takie same.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum