siemka, słuchaj z tego co JA wiem to czym większe ET tym bardziej felga się chowa do środka nadkola, czyli zasadniczo powinno być wszystko OK.
Ja u siebie mam DEZENT V 16cali i ET35 w R200 i jest w miarę
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
zgadza się przy większym ET felga wchodzi do środka... ostatnio widziałem stalówkę maniaqa chyba od jakiegoś opla która ma właśnie ET49 i wszystko wporządalu bo na niej jeździ
aa to chyba, że tak hmm to może być nie łatwo...
felga 17cali ma 43cm do tego dojdzie opona... 205/45/17?? to będzie kolejne 9,2cm wysokości, oczwiście to będzie na pół, na dole i na górze felgi ale wysokość to wysokość, czyli razem 52cm z małym haczykiem... może zmierz sobie ile tam będziesz miał mniej więcej miejsca...
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
i na jakiej zasadzie ma to mierzyc? odkrecic koło wziąć centymetr i mierzyć? czy skrecić koło i mierzyć? i w która stronę to będzie obcierać? o zderzak czy o wnętrze (w stronę silnika) ?
czyli odejdzie kilka mm... to liczyć trzeba będzie około 52cm...
hmm moim zdaniem jeżeli ma obcierać to o wnętrze (w stronę silnika) bo o błotnik to nie wydaje mi się, ale może w blędzie jestem, to niech ktoś się jeszcze wypowie,
wygodniej będzie jak koło zdejmiesz
[ Dodano: Nie Sty 03, 2010 17:57 ]
taki mały OFF TOP
a tak apropo pyt, jak robiłeś lampy?? rozbierałeś żeby zrobić takie same ringi i diody??
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
wymieniłem całość zderzak poluzowałem wyjalem diody z jednego, wyjalem diody z drugiego i wsadziłem tego samego koloru. Teraz na wiosne będzie już inaczej.
Kupiłem jakieś takie specjalne diody które świeca jak te z jazdy dziennej np od audi i testowałem widac za dnia bez problemu. Także 3x diody będą robiły za światła do jazdy dziennej i będa miały swój osobny włącznik. natomiast ringi będą podpięte do świateł tak jak to jest do tej pory.
Oczywiście barwa zostanie wymieniona na zimny biały
chciałem wystartować z wszystkim naraz a tu widze felgi mi chyba koło nosa przejdą..
Będzie obcierało jak coś to o ścianę silnika przy nadkolu.
Taki rozmiar jest fabrycznie w ZR i nieobciera... A tu będzie 4 mm głębiej siedzieć, więc ciężko powiedzieć. 4mm - dużo i mało...
Więc tutaj wsadzę ET 49 czyli zakres skrętu skróci się o 4mm czyli na kierownicy np zamiast pełnego skrętu kierownicą aż do oporu będę musiał zostawiać np 5 cm luzu ?
kris tak to można sobie liczyć czy mebel wejdzie we wnękę w pokoju... zależny jakie kolega ma zawieszenie czy seria czy nie... czy po paru latach nie usiadło itd... w przypadku 205/40/17 jeżeli masz seryjne zawieszenie powinno się zmieścić na styk... jeżeli coś było kombinowane już bardzo usiadł przód to może już trzeć przy całkowitym skręcie wiec polecam sprawdzić.
[ Dodano: Nie Sty 03, 2010 18:49 ]
memphisto napisał/a:
To ostatnie pytanie:)
Jak wsadzę felgę ET 45 z MG ZR to nie obciera?
TAK?
maciekwawa miał i nie obcierało... Tomi na w cabrio i tez jest oki
memphisto napisał/a:
Więc tutaj wsadzę ET 49 czyli zakres skrętu skróci się o 4mm czyli na kierownicy np zamiast pełnego skrętu kierownicą aż do oporu będę musiał zostawiać np 5 cm luzu ?
ja bym się na bawił w takie eksperymenty bo w najlepszym wypadku połamiesz plastiki i rozwalisz oponę a w najgorszym rów...
zawieszenie będzie -35 lub -40 nie pamiętam jakie kupiłem a leży ciągle i czeka na montaż.
Czyli z tego co napisał dobryziom to lepiej nie ryzykowac z felga ET 49 : ( bo tak na ogół jak się jeździ to się ne skręca na maxa koła tylko przy parkowaniu.
Taki upierdliwy jestem bo bym miał 4x 17 cali z oponami jedno sezonowymi za 6 stówek (bogaty znajomy który ma dług wdzięczności ; DD )
A w handel się bawić raczej nie będę : ( no nic.. trzeba sie nastawiać na 1.200 PLN ; /
Będzie obcierało jak coś to o ścianę silnika przy nadkolu.
dobry tekst o sciane silnika hahah najwyzej opierdzielisz sobie plastikowe nadkole i bedziesz mial dziurke, tyle.
memphisto napisał/a:
Witam, standardowo rower 200 ma takie parametry:
over 200 / 400, rok 90 > 99 :: 4x100, o56.1, ET 38
MG ZR :
MG Rover ZR, rok 01 > :: 4x100, o56.1, ET 45
R200/400 ma ET 45 te dane to jakies bzdury oszukane!
Przy ET 49 masz raptem 4 mm do srodka, do tego laczki dasz 195 szerokie i nie powinno obcierac, ewentualnie bardzo delikatnie przy maksymalnym skrecie.
Ale nie wszystko jest takie kolorowe jak sie wydaje, koledze przy wiekszym et felgi okazalo sie, ze wnetrze felgi trze o jazmo zacisku hamulcowego, dlatego wazne jest by przymiezyc felgi i zakrecic kazdym kolem (szczegolnie os przednia) i sprawdzic, czy felga nie trze o jazmo!!!!!
memphisto, ja bym mimo wszystko przymiezyl felgi moze i na tych laczkach 205 podejdzie!
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Wiesz co zrób? Poproś kogoś ze swoich okolic kto ma ZRkę i 17" oryginalne alusy o pomoc.
Nałożysz do siebie, skręcisz maksymalnie kierownicę i zobaczysz ile luzu zostało
Tylko z dwóch stron popatrz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum