Forum Klubu ROVERki.pl :: [Rover 200] SDI
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[Rover 200] SDI
Autor Wiadomość
STi 



Dołączył: 19 Sty 2010
Posty: 9
Skąd: Toruń



Wysłany: Wto Sty 19, 2010 10:05   [Rover 200] SDI

Witam Wszystkich.

Będzie to mój pierwszy post na forum roverków.

Mam do Was mnóstwo pytań i będę bardzo wdzięczny za wszelkie odpowiedzi.

Zacznę może od tego, iż jestem po kilku latach (5) zmęczony wrzucaniem dużych ilości pieniędzy w samochody (ceny części, paliwo itd) Miałem już w swoim posiadaniu (1szt) Opel, (6szt) BMW. Na pewno wiele zębów zjadłem, wiele nauczyłem się. Teraz przechodzę w tryb ECO. Wszystko tanio.

Obecnie mam w posiadaniu BMW e34 Touring 525iA - 1995r (192ps) i do ekonomicznych aut niestety nie należy (choć fajne auto), ale automat (benzynka) spala przy mieszanej jeździe 16L/100km (~70 zł/100km) Przy jeździe +-5km do pracy i z powrotem wychodzi spalanie ~20L/100km (85 zł/100km). Części też bardzo drogie, nie mówiąc o OC itd. Postanowiłem coś z tym zrobić (zmienić to, bo w życiu są ważniejsze rzeczy niż wtapianie kasy w auta)

Pomyślałem więc o roverku 200 z motorkiem SDI (105km) osiągi ciekawe. I tu zadaje Wam pytania (aby nie narobić chaosu, będę pytał w punktach).

1. Jakie są orientacyjne ceny części do R200 (SDI) ?
2. Co jest tańsze w eksploatacji : R200 czy Golf3 ?
3. Jak wygląda kwestia elastyczności silnika 2.0 SDI w trasie (powyżej 120km/h) ?
4. Czy będzie spora różnica w ekonomiczności między bmw e34 a R200 ?
5. Jak wygląda dostęp do części do tego modelu ?
6. Czy większość rzeczy można naprawić/wymienić samemu ?
7. Wygodne są te auta czy toporne ?
8. Rdzewieją bardzo ? czytałem, że mają ocynk (prawda?)
9. Czy auta te są zawodne ? Czy taniej wyjdzie mnie kupno części drogiej do BMW raz w roku, czy do rovera taniej 4 razy w roku i wyjdzie na to samo ?
10. Mam zamiar jechać roverem 200 do Norwegii (1100 km) i tam poruszać się nim ok 100 km dziennie. Czy to dobry samochód ?
11. Czy Rover 200 jest lepszym autem od Golfa 3 TDi ? Jeśli tak, dlaczego ?
12. Realne jest spalanie rzędu 5.5L/100km (SDI) przy średnio mieszanej jeździe w mieście ?
13. Łatwiej trafić w zadbany R200 ? Czy tak samo są zajechane jak BMW, VW, Audi itd.

Przepraszam, za cały zestaw pytań. Chciałbym poprawnie ulokować moje pieniądze, a R200 zdaje się być na prawdę bardzo ciekawym samochodem.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Sty 19, 2010 10:05   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
orson 



Pomógł: 20 razy
Dołączył: 04 Cze 2006
Posty: 147
Skąd: Wrocław

Rover 25

Wysłany: Wto Sty 19, 2010 10:45   

Witam

STi napisał/a:
1. Jakie są orientacyjne ceny części do R200 (SDI) ?


www.tomateam.pl

STi napisał/a:
2. Co jest tańsze w eksploatacji : R200 czy Golf3 ?


Moim skromnym zdaniem nieznacznie ale Golf3 (zlownie ze wzgledu na bardzo duza ilosc zamiennikow - niekiedy watpliwej jakosci).

STi napisał/a:
3. Jak wygląda kwestia elastyczności silnika 2.0 SDI w trasie (powyżej 120km/h) ?


Co prawda posiadam 25 iDT a to troszke zmodyfikowana wersja SDI z R200 ale powiem szczerze ze spokojnie na 5 da sie bez problemu dac kopa w gaz i wyprzedzic pojazd przed nami. Przy 120 km/h auto ma jakies ~2700 obr/min. a do 3200 spokojnie czuc wyrazne dzialanie turbiny (odczucia w moim pojezdzie).

STi napisał/a:
4. Czy będzie spora różnica w ekonomiczności między bmw e34 a R200 ?


Hmmm zeby osiagnac spalanie ktore wymieniles musialbys kupic przerobiona wersje R200 z 2l silnikiem benzynowym z turbina. Silnik benzynowy 1.6 to jakies 9-10 litrow w miescie 1.4 16v to jakis litr mniej. Diesel to jakies 8-9 w miescie i 5-6 w trasie.

STi napisał/a:
5. Jak wygląda dostęp do części do tego modelu ?


Raczej nie ma problemow. Sa oryginaly i zamienniki, czesci uzywane z anglikow.

STi napisał/a:
6. Czy większość rzeczy można naprawić/wymienić samemu ?


W R200/R400/R600/R25/R45 raczej tak jesli sie ma pojecie o mechanice - na forum jest sporo poradnikow "HOWTO" sporo tez pomagaja ludzie ktorzy dziela sie wiedza. R75 posiada juz sporo elektroniki.

STi napisał/a:
7. Wygodne są te auta czy toporne ?


Jakby to powiedziec - po przesiadce z BMW serii 5 mozesz odczuc lekki dyskomfort... Moze warto zastanowic sie nad modelami R400 lub R600 by nie doznac szoku i na wstepie sie nie zrazic.

STi napisał/a:
8. Rdzewieją bardzo ? czytałem, że mają ocynk (prawda?)


Zalezy od przeszlosci modelu (jak we wszystkich markach). Osobiscie stwierdzam ze jesli sa oryginalne czesci nie uszkodzone to sa o wiele trwalsze od Golfa 3 i Opla Astry I.

STi napisał/a:
9. Czy auta te są zawodne ? Czy taniej wyjdzie mnie kupno części drogiej do BMW raz w roku, czy do rovera taniej 4 razy w roku i wyjdzie na to samo ?


BMW serii 5 to kompletnie inna polka niz model R200. Proponuje bys rozgladnal sie za R400 lub R600 albo mowsze modele R25 lub R45. Jesli kupuje sie dobry oryginal lub dobry zamiennik to nie ma sposobu zeby sie popsul (chyba ze ma sie pecha i kupilo sie uszkodzony lub z jakas wada). Jesli w do BMW kupisz jakis tani badziew to pewnie tez nie bedzie dzialal wiecznie.

STi napisał/a:
10. Mam zamiar jechać roverem 200 do Norwegii (1100 km) i tam poruszać się nim ok 100 km dziennie. Czy to dobry samochód ?


To jest bardzo zle zadane pytanie -> to tak jakbys na forum BMW zapytal czy to dobry samochod...

STi napisał/a:
11. Czy Rover 200 jest lepszym autem od Golfa 3 TDi ? Jeśli tak, dlaczego ?


Rownie zle zadane pytanie i nie dostajesz jasnej odpowiedzi na nie...

STi napisał/a:
12. Realne jest spalanie rzędu 5.5L/100km (SDI) przy średnio mieszanej jeździe w mieście ?


5-6l trasa do 140/150 km/h, miasto (Wroclaw - 4-6 km do pracy, po drodze jakies ~11-14 skrzyzowan ze swiatlami) 8,5-9l -> w moim przypadku - wszystko zalezy od tego ile, gdzie i jak sie jezdzi...

STi napisał/a:
13. Łatwiej trafić w zadbany R200 ? Czy tak samo są zajechane jak BMW, VW, Audi itd.


Zalezy gdzie szukasz, zdarzaja sie zajechane modele jak we wszystkich markach ale to widac po sprzedajacym (zazwyczaj ktory dorabia jakies teorie do faktow). Powiem tak ze zadbane modele trzymaja cene jednak sa jakies 10-20% tansze od zadbanych modeli "popularniejszych" marek przy tym posiadaja zazwyczaj lepsze wyposazenie przy tym samym roczniku (porownanie R200 do Golfa 3).

Mam nadzieje ze jakos to naswietlilem w miare obiektywnie :)

Pozdrawiam
 
 
 
borsi 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 746
Skąd: Poznań Koło

Rover 400

Wysłany: Wto Sty 19, 2010 10:54   

1. Nie wiem nie posiadam tego modelu.
2. przypuszczam ze pod wzgledem częsci golf ma więcej części ale szybciej się psują.
następny mankament ze mająć R200 SDI masz nietuzinkowy szybki samochód .
3. Smiga aż miło !
4. na pewno będzie człowieku 20 litrów ! ! ! 6-6.5 litrów przy 120 to max !
5. tomateam.pl intercars duuużo anglików
6. zapewne na pewno .
7. Wygodne
8. nie posiadam takiej wiedzy.
9. Nie ma takie możliwości .jak sie dba tak się ma .
10. da radę !
11. Ekonomia/ przyspieszenie/ wygląd/ nietuzinkowość SDI :)
12. tak realne
13. jest realne trafić 200 w dobrym stanie niż dobrego golfa BMW itd.

http://www.roverki.pl/art...ne%20techniczne
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
praktis 



Pomógł: 55 razy
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 736
Skąd: Żyrardów



Wysłany: Wto Sty 19, 2010 11:00   

STi napisał/a:
1. Jakie są orientacyjne ceny części do R200 (SDI) ?

Pytanie ogólnikowe. Odpowiedź: ceny różne. Zerknij na allegro, www.tomateam.pl , Intercars itp.

STi napisał/a:
2. Co jest tańsze w eksploatacji : R200 czy Golf3 ?

Też ogólnik. Myśle, że podobne. R200 będzie tańszy w zakupie i lepiej wyposażony w danym porównywalnym roczniku.

STi napisał/a:
3. Jak wygląda kwestia elastyczności silnika 2.0 SDI w trasie (powyżej 120km/h) ?

Nie mam zastrzeżeń. Ale silnik jest dość głośny.

STi napisał/a:
4. Czy będzie spora różnica w ekonomiczności między bmw e34 a R200 ?

Tak. Mój R400 SDi spala średnio 5,7 l/100 w cyklu mieszanym

STi napisał/a:
5. Jak wygląda dostęp do części do tego modelu ?

Nowe orginalne części (MG Rover) są drogie. Zamienniki dobrych firm już w cenach milszych dla kieszeni jakością nie odbiegające od orginału. Ogromny rynek części używanych (głownie z anglików) i niedrogo.

STi napisał/a:
6. Czy większość rzeczy można naprawić/wymienić samemu ?

Jak w każdym innym aucie. Nie ma 'dziwnych" kluczy czy lewych gwintów w śrubach :lol: Diagnostyka nieco utrudniona, możliwa testbookiem T4 a tych w kraju niewiele. Można sobie też błędy "wybłyskać" (opis na forum) ale kompleksowa diagnostyka raczej testbookiem.

STi napisał/a:
7. Wygodne są te auta czy toporne ?

Nie mam zastrzeżeń (ale w moim R400 są troszkę lepsze siedzenia).

STi napisał/a:
8. Rdzewieją bardzo ? czytałem, że mają ocynk (prawda?)

Bezwypadkowe są dość odporne na rudą. Cała reszta (a tych jest więcej na rynku) zależy kto naprawiał :lol:

STi napisał/a:
9. Czy auta te są zawodne ? Czy taniej wyjdzie mnie kupno części drogiej do BMW raz w roku, czy do rovera taniej 4 razy w roku i wyjdzie na to samo ?

Nie są zawodne "z natury". Źle eksploatowane robią niespodzianki jak każde niezadbane autko. Co do porównania z BMW, nie wiem.

STi napisał/a:
10. Mam zamiar jechać roverem 200 do Norwegii (1100 km) i tam poruszać się nim ok 100 km dziennie. Czy to dobry samochód ?

Nie widzę przeciwskazań.

STi napisał/a:
11. Czy Rover 200 jest lepszym autem od Golfa 3 TDi ? Jeśli tak, dlaczego ?

Jesteś na forum miłośników marki Rover :razz: jakiej odpowiedzi oczekujesz? :lol:

STi napisał/a:
12. Realne jest spalanie rzędu 5.5L/100km (SDI) przy średnio mieszanej jeździe w mieście ?

Tak. U mnie w R400 latem średnio 5,5-6,0 w jeździe mieszanej, zimą pół litra więcej.
W trasie najmniejsza średnia mierzona na pełnym zbiorniku to 4,5 l/100
Największe w mojej R-karierze 7,5 l/100 (zima w mieście)

STi napisał/a:
13. Łatwiej trafić w zadbany R200 ? Czy tak samo są zajechane jak BMW, VW, Audi itd.

Odnoszę wrażenie, że mechanicznie jest nieźle, gorzej z niebitymi/dobrze naprawionymi egzemplarzami. Ale to tylko subiektywne odczucie.
Trzeba sprawdzać, sprawdzać i jeszcze raz sprawdzać!


Przy ewentualnym zakupie weź pod uwagę także R400SDi hatchback. To Ci trochę rozszerzy pole manewru :smile:
_________________
Kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle ...
 
 
STi 



Dołączył: 19 Sty 2010
Posty: 9
Skąd: Toruń



Wysłany: Wto Sty 19, 2010 17:04   

Dziękuje za odpowiedzi. Jedno ale..

Panowie nie miałem nic złego na myśli pytając o różnicę pomiędzy R200 a Golf3. Kupując auto, którym jesteśmy zainteresowani próbujemy czerpać różne informacji z różnych źródeł. Ja mając tyle ile mam przeznaczonych pieniędzy, chciałbym wiedzieć co lepiej kupić (ekonomia, trwałość, itd) dlatego też myślałem, że może któryś z Was jeździł np. takim golfem i ma jakieś porównanie co do tych 2 samochodów.

Zbieram te informację, pytam również o inne marki i modele, ponieważ w internecie krąży bardzo dużo opinii i tak naprawdę dochodzę do wniosku, że najlepszy jest tramwaj i autobus, skąd taka myśl u mnie ? Opinie zebrane od ludzi (piszę o aucie w kwocie 10 000 zł i dieslu) :

Audi - drogie w utrzymaniu, opinia dobra
Alfa Romeo - więcej stoi w warsztacie niżeli porusza się
BMW - będziesz miał wydatki. Zajeżdzone przez buraków
Citroen - z dala od francuzów
Fiat - nie kupuj samochodu na F. Fatalna Imitacja Auta Turystycznego
Ford - gó...no wort
Mercedes - nie za te pieniądze
Mazda - nie ma diesla
Opel - blachy, ruda..
Seat - chcesz mieć w domu grata, kup sobie seata
Renault - z dala od francuzów
Saab - drogie w utrzymaniu, opinia dobra
Toyota - nie za te pieniądze
VW - w tym wypadku golfy 3 (blachy, ruda) zajeżdzone przez buraków.

Wobec tego pozostał już tylko Rover, który jak widzę też drogi w utrzymaniu.
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Wto Sty 19, 2010 17:20   

STi napisał/a:


Wobec tego pozostał już tylko Rover, który jak widzę też drogi w utrzymaniu.


Nie żartuj ;)

Kupisz szrota to nawet tanie czesci ci nie pomogą ;)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
Ostatnio zmieniony przez Raptile Wto Sty 19, 2010 17:23, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
rafal_13 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 110
Skąd: RZE

Rover 200

Wysłany: Wto Sty 19, 2010 17:21   

STi napisał/a:
Ford - gó...no wort


oj bo sie nie polubimy :wink:
Mam ESCORTA mk5 i nie dam na niego złego słowa powiedzieć.
 
 
STi 



Dołączył: 19 Sty 2010
Posty: 9
Skąd: Toruń



Wysłany: Wto Sty 19, 2010 17:30   

Raptile napisał/a:
Nie żartuj ;)


czyli z eksploatacją (ceny części) będę zadowolony z R220 czy BMW (które ma opinie drogich w utrzymaniu)

rafal_13 napisał/a:
oj bo sie nie polubimy :wink:


Opinia ogólna. Ojciec przywiózł 3 lata temu mondeo mk1 (1.8) zrobił ponad 110k km. Nic nie naprawiał po za eksploatacją (rozrząd, zawieszenie, olej, płyny) dopiero po tych 3 latach, zdechła nagrzewnica i trza było kupić nową (150 zł).

Jednak sam nie mam przekonania do fordów.

Widzi mi się bardzo R220, ale zarazem boję się ogromnych kosztów utrzymania (większych od BMW)
Ostatnio zmieniony przez STi Wto Sty 19, 2010 17:31, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Shrekinho90 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Lut 2009
Posty: 102
Skąd: Poznań



Wysłany: Wto Sty 19, 2010 17:31   

A mercedes w124? Przecież tym jeździło i jeździ masa taryfiarzy. Gdzieś wyczytałem że to ostatni model mercedesa z tych: "nie do zajechania". Duży wybór diesli, z tym że nie mocnych :/
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Wto Sty 19, 2010 17:38   

STi, powiem ci tak mam swojego R ponad rok z czego 9 miesiecy nie pracowałem . Większość napraw to przyczyny losowe . A tak pozatym tylko czesci eksploatacyjne i nic wiecej . I tak jak napisałem kupisz trupa będziesz jeździł trupem ;) ja swojego ponad poł roku szukalem i jestem bardzo zadowolony nie zmienił bym na astre/golfa/honde/bmw . Po prostu te wszystkie "złe" opinie zazwyczaj są od ludzi którzy wogole nie widzieli Rovera na oczy. Prosty przykład mój Wujek . "Rover to g.. nie kupuje tego czesci drogie i servisu niema" . A tym czasem wujek ma skodę oraz volvo z którym jezdzi non stop . Kupiłem przejechał się i powiedział tak "fajne auto" ;] ps dałem 8.500 ;)


Co do spalania jakie osiągnełem :

min : 1 trasa powrotna Roverkiem Szczescin-Warszawa : 4.3 l ( cisneło sie po 4-5 samochody 150 km/h :mrgreen: )
średnie: 80/20 (miasto/trasa) przy normalnej jezdzie lato+klima/zima 6-6.5 / 7-8 l
max : Przycisnąć "troche" w zime po mieście 8.2 l ;)

Tak na marginesie 8 l bardzo ciężko przekroczyć ;)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
STi 



Dołączył: 19 Sty 2010
Posty: 9
Skąd: Toruń



Wysłany: Wto Sty 19, 2010 18:37   

Raptile napisał/a:
Większość napraw to przyczyny losowe


Mógłbyś napisać trochę o nich ?

To prawda, że większość części pasuje od Hondy ?

Na pewno jest dokładnie tak jak napisałeś powyżej (nie ważne co by to było Honda/VW/BMW/Opel/Mazda) jeśli się trafi na gniot to będzie skarbonka. Nie mniej zorientuję się w częściach. Jak na razie widziałem tylko nowe amortyzatory i cena pogięła nawet BMW :)
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Wto Sty 19, 2010 18:50   

STi, np wpadłem w dziurę prawym kołem /stłuczka 2 lampy + nieszczelnosc klimy/ rozwalona osłona silnika w lesie i to by bylo na tyle
silnik iDT / SDi jest w Hondzie jeśli chodzi o czesci to raczej mowa o starszych Roverach kanciakach oraz 600 tam sporo czesci pasuje od hondy

Pozatym zapraszam do garage tam z grubsza jest to co wymienialem ;)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
STi 



Dołączył: 19 Sty 2010
Posty: 9
Skąd: Toruń



Wysłany: Wto Sty 19, 2010 19:58   

Przejrzałem garaż i prawdę mówiąc śmiać mi się chcę z eksploatacji 3/4 R200. felgi, opony, car audio, olej, rozrząd heh :mrgreen:

a jak jest z pompami wtryskowymi i turbinami w SDI ? (ew. regeneracje itd)
 
 
praktis 



Pomógł: 55 razy
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 736
Skąd: Żyrardów



Wysłany: Wto Sty 19, 2010 20:18   

Używana pompa wtryskowa od 600 zł
Regeneracja turbiny chyba coś ok. 800 zł
_________________
Kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle ...
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Wto Sty 19, 2010 20:20   

ale one nie padają często . chyba ze ktoś naprawde o turbo nie dbał. A pompa daje rade nawet na bioestrze ;P

Najbardziej trzeba uważac/sprawdzić przepłyke-rury od ic-wybłyskać błędy-no i czy spina sie dobrze ;) wiecej poradach "chce kupic"
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
STi 



Dołączył: 19 Sty 2010
Posty: 9
Skąd: Toruń



Wysłany: Sro Sty 20, 2010 14:59   

"R" to byłby mój pierwszy diesel. Wszystkie 7 aut. które wcześniej posiadałem były benzyniakami i tu mam 2 pytanka.

1. Czy to prawda, że z benzyniakami jest mniej problemów niż z dieslami (odpalanie, gaśnięcie, przerywanie) ?

2. Czy to prawda, że 8/10 benzyniaków zawsze odpali ? nawet przy -20 a...
a diesle odpalą tylko 3/10 ?

3. Bardzo klekoczą te SDI ? Przejechałem za jednym razem 1200 km - Audi A4 1.9 TDi (2002.r) byłem zafascynowany tym dieselkiem, klekocik mi pasował.
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Sro Sty 20, 2010 18:26   

STi, Mój odpala od strzału ;) ( podstawa sprawny akumulator) jeśli chodzi o gaśnięcie i odpalanie myśle że ropniak górą a jeśli chodzi o przerywanie my myśle że ropniaczek minimalnie przegrywa
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
STi 



Dołączył: 19 Sty 2010
Posty: 9
Skąd: Toruń



Wysłany: Czw Sty 21, 2010 09:09   

Dzięki Raptile

Oglądałem wczoraj jeden z tematów (poszukiwanie R200) i doznałem szoku. Czy to z poniższych zdjęć to normalne ? bo nie wiem czy się bać.







:shock:



 
 
borsi 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 746
Skąd: Poznań Koło

Rover 400

Wysłany: Czw Sty 21, 2010 19:34   

raczej nie normalne . Paskudnie to wygląda ;/
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Czw Sty 21, 2010 19:55   

O ku*** co on robił w tym aucie ?! Jesli chodzi o rdze to ktoś nie zadbał na czas..... jaka cena ?
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: ROVER - PORADY DOTYCZĄCE KUPNA
Zdjęcia nagich kobiet !!! + na co zwracać uwagę, kupując ROVERka ;-)
piter34 Chcę kupić ROVERka 6 Wto Maj 15, 2012 14:18
szoso
Brak nowych postów [Rover 45] Proszę o pomoc przy wstępnej ocenie - Rover 45
sirus25 Chcę kupić ROVERka 9 Pią Maj 27, 2011 11:52
borek88
Brak nowych postów [Rover 75]CHCE KUPIC ROVER-a PROSZE O OPINIE
dzienix21 Chcę kupić ROVERka 2 Pon Lip 12, 2010 17:57
apples
Brak nowych postów Rover 75 2.0 benzyna automat versus Rover 75 2.0 diesel
RobertGrym Chcę kupić ROVERka 2 Pią Lis 15, 2019 10:31
iktorn73
Brak nowych postów [Rover 75] Rover 75 do 20 tysięcy złotych - proszę o opinię
DanWro Chcę kupić ROVERka 1 Wto Lut 14, 2012 18:49
haszczyc



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink