Forum Klubu ROVERki.pl :: Piekne, mocne samochody amerykanske...dlaczego takie wolne?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Piekne, mocne samochody amerykanske...dlaczego takie wolne?

Camaro, Mustang, Charger
Autor Wiadomość
faecd 




Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 2125
Skąd: Police k.Szczecin

Rover 400

Wysłany: Czw Sty 21, 2010 19:19   Piekne, mocne samochody amerykanske...dlaczego takie wolne?

Przyznajcie drodzy milosnicy roverkow, ze piekne sa amerykanskie samochody. Malo praktyczne, przerosniete krowy na kolkach.

Jako, ze w przyszlosci chcialbym miec jeden albo dwa takie rodzyneczki w swoim garazu czasami przegladam oferty i dzisiaj nieco sie zdziwilem.

Chevrolet Camaro 2009, 3,6 benzyna 295 KM i...licznik wyskalowany do 160...km/h!!! poczatkowo sadzilem, ze sa to mile, jednak zdziwilem sie gdy zobaczylem tylko 160 km/h w takim 300konnym aucie. Owszem wazy sporo ale zeby nie ujechal wiecej niz 170 to mnie bardzo dziwi!

Czy ktos umie odpowiedziec dlaczego?

podaje rowniez link do aukcji chevroleta
http://www.otomoto.pl/ind...ow&id=C10755311
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Sty 21, 2010 19:19   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Remigiusz 




Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Sty 21, 2010 19:39   

Wydaje mi sie z w Ameryce nie wolno tak szybko jeździć i ludzie tez tak szybko tam nie jedzą niż 160km/h.

Z tego co wiem to niezłe kary ludzie tam płaca i nie szaleją tak i dla tego założyli może blokadę w kompie żeby tez auto szybciej nie jechało.

Ale co mnie dziwi na takie auto takie małe tarcze hamulcowe :shock: :shock: Wiec chyba wszystko mówi za to ze to auto ma blokadę :shock:

[ Dodano: Czw Sty 21, 2010 19:39 ]
czytam wlasnie na necie ze miałem racje, auto ma blokadę elektryczna na prędkość :mrgreen: Ale jaja, Taki silnik i jeszcze blokada bez jaj :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Perez 




Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Czw Sty 21, 2010 20:16   

faecd, poczytales o moich hotrodach i do amerykancow pociagnelo ?
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
Mayson 




Dołączył: 03 Gru 2001
Posty: 1115
Skąd: DE

Rover 600

Wysłany: Czw Sty 21, 2010 20:36   

To dziś 01.kwietnia? ;) faecd, po prostu po 160 licznik idzie dalej i liczby się sumuje ;p
_________________
Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
 
 
 
KRYS 




Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 766
Skąd: Gorzów Wlkp



Wysłany: Czw Sty 21, 2010 20:55   

moim zdaniem to jednak mile
_________________
http://www.fundacja-smolenia.org/
 
 
 
Konix 



Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 473
Skąd: Katowice



Wysłany: Czw Sty 21, 2010 21:37   

Żaden problem, zmienia się czujnik prędkości na 1.6:1, komputer dalej blokuje na 160, ale z kilometrów robią się mile ;)
 
 
Brt 
mgz insz.




Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Czw Sty 21, 2010 21:44   

licznik jest w milach ;) pomnóż sobie to co widzisz na zdjęciu x 1,6 i będziesz miał kilometry ;) Mi siew USa raz udało 110 wyciągnać :rotfl: ... a pozatym to nuda ... 65 - 70 mil/h i zasypiasz na autostradzie po 2h jazdy .. ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
Pływak 




Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Czw Sty 21, 2010 21:46   

Brt przecież jak byk stoi km/h? Więc, ze niby skala dla mil mimo, ze napisane km? Niby by się zgadzało gdyby własnie nie te km/h napisane na liczniku... Doczytałem że to camaro na standardowej 18" feldze wyciąga 115mph (ograniczenie elektroniczne)
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
Brt 
mgz insz.




Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Czw Sty 21, 2010 21:56   

ooo nie zauważyłem :roll: :hmm: ... to coś pokręcili ... vanem 3,2 V6 wyciągąłem 110mil z 7 osobami na pokładzie i jeszcze mógł więcej, wiec coś tu jest nie tak :roll:
Pływak napisał/a:
Więc, ze niby skala dla mil mimo, ze napisane km? Niby by się zgadzało gdyby własnie nie te km/h napisane na liczniku...

no właśnie :roll: tylko skąd te km/h ....
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
Remigiusz 




Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Sty 21, 2010 23:03   

Brt napisał/a:
no właśnie :roll: tylko skąd te km/h ....


chyba zeskrobali mph i napisali km/h żeby w europie sprzedać :lol: Trzeba by bylo do Pana z oferty zadzwonić i sie dowiedzieć :razz:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Markzo 




Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pią Sty 22, 2010 13:47   

na moje licznik a konkretnie same zegary są USA, natomias komp jest juz przestrojony na EU i podaje dystans w km ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Roj 



Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 242
Skąd: warszawa



Wysłany: Pią Sty 22, 2010 14:36   

był artykuł w Auto Motor i Sport o tych trzech samochodach. Wszystkie wypadły bez rewelacji w sumie, z tego co pamiętam najlepiej się trzyma Camaro.
Mustang GT to dramat (wg. testu, bo sam nie byłem właścicielem/testerem takowego).

Ja rozumiem, że to nei są samochody na tor, że to nie ma być konkurencja dla lancerów czy focusa RS ale..

jak stajesz na światłach nowiutkim dudniącym mustangiem GT i się modlisz żeby obok nie stanął dajmy na to seryjny MG ZR bo będą baty.. no ja tego nie rozumiem.. chociaż na prostej powinny iść grubo.

Markzo napisał/a:
na moje licznik a konkretnie same zegary są USA, natomias komp jest juz przestrojony na EU i podaje dystans w km

dystans z wyświetlacza to jedno ale zobacz, że ma "km/h" na środku zegara!
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Mayson 




Dołączył: 03 Gru 2001
Posty: 1115
Skąd: DE

Rover 600

Wysłany: Pią Sty 22, 2010 14:51   

Roj napisał/a:
wg. testu, bo sam nie byłem właścicielem/testerem takowego

W "Auto Świat" też testowali i byli innego zdania. Poza tym jest Challenger w wersji SRT-8 albo Mustang Shelby; tu raczej seryjny ZR nie powinien być stawiany obok ;) Pamiętaj, że podstawowa wersja Mustanga miała bodajże tylko V6 i 210KM ale i tak MG ZR raczej nie dałby rady.

To, że amerykańce kiepsko jeżdżą, to stereotyp. Wszystko się zmienia :grin:
_________________
Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
 
 
 
dobryziom 




Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pią Sty 22, 2010 14:55   

Roj napisał/a:
był artykuł w Auto Motor i Sport o tych trzech samochodach. Wszystkie wypadły bez rewelacji w sumie, z tego co pamiętam najlepiej się trzyma Camaro.
Mustang GT to dramat (wg. testu, bo sam nie byłem właścicielem/testerem takowego).

Ja rozumiem, że to nei są samochody na tor, że to nie ma być konkurencja dla lancerów czy focusa RS ale..


prawda jest taka ze do niedawna wiekszosc z kultowych aut to były samochody do jazdy na wprost po niekończących się autostradach lub bajecznego wchodzenia bokiem... na torze z np. civem VTi raczej nie miały by co szukać. Obecnie się to trochę zmieniło mustang dostał wreszcie porządne hamulce został poprawiony układ kierowniczy oraz zawieszenie. Mimo znacznej masy samochód prowadzi się na prawdę z wyczuciem, co do mocy silników w USA samochody pokroju mustanga specjalnie wychodzą z taka a nie inna mocą ponieważ dostępność kitów przeróbek oraz zakładów tym się zajmujących jest tak duża ze i tak wiekszosc z nich od razu tam trafia i są modyfikowane zgodnie z upodobaniami klienta. takie 305km w silniku 4,6 V8 GT to baza początkowa do 500-600km

Roj napisał/a:

jak stajesz na światłach nowiutkim dudniącym mustangiem GT i się modlisz żeby obok nie stanął dajmy na to seryjny MG ZR bo będą baty.. no ja tego nie rozumiem.. chociaż na prostej powinny iść grubo.


chciałbym to zobaczyć :)
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Roj 



Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 242
Skąd: warszawa



Wysłany: Pią Sty 22, 2010 15:07   

nie wiem, nie jeździłem, może coś popieprzyli podając te dane - nie mówię, że nie.

jeśli chodzi o zawieszenie to raczej niewiele dobrego słyszałem o tym samochodzie

[ Dodano: Pią Sty 22, 2010 15:07 ]
http://www.auto-motor-i-s...est-7679-3.html

" Silnik benzynowy, V8, 4.6
Moc/przy obrotach 307 KM/5750 obr/min
0–100 km/h 7,9 s
Prędkość maksymalna 210 km/h "

"Już na pierwszych zakrętach tylne zawieszenie daje znać, że woli proste autostrady bardziej niż serpentyny. Na pokładzie robi się nieco nerwowo, a układ stabilizacji interweniuje dość wcześnie. Zwłaszcza szybkie zmiany kierunku jazdy są dla Mustanga trudnym zadaniem. Nie znaczy to, że nie da się nim jeździć szybko, ale przeciętny kierowca może stracić ochotę do prowokowania poślizgów. Tym bardziej że po wyłączeniu elektronicznych kagańców jazda sportowa staje się wyzwaniem. Poślizgi są bardzo trudne do opanowania, nawet na suchej nawierzchni. Hamulce też nie lubią intensywnego użytkowania. Na zimno działają bardzo dobrze, ale dość szybko się rozgrzewają i tracą sporo ze swojej skuteczności. Przyjemnie zaskakuje skrzynia biegów, która w Mustangu zmienia przełożenia najszybciej spośród testowanych tu maszyn. To ważne, bo silnik Forda wymaga pilnowania obrotów, jeśli ma szybko reagować na dodanie gazu. Szkoda, że Ford nie zdecydował się na poważniejszą modernizację zawieszenia w Mustangu - byłaby jeszcze większa frajda z jazdy."
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
dobryziom 




Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pią Sty 22, 2010 17:10   

Roj napisał/a:

" Silnik benzynowy, V8, 4.6
Moc/przy obrotach 307 KM/5750 obr/min
0–100 km/h 7,9 s
Prędkość maksymalna 210 km/h "


mała pomyłka powinno być 6,9 lub 6,8 zależnie od źródła :) a od 100 motor dopiero rozwija skrzydła...

Roj napisał/a:

"Już na pierwszych zakrętach tylne zawieszenie daje znać, że woli proste autostrady bardziej niż serpentyny. Na pokładzie robi się nieco nerwowo, a układ stabilizacji interweniuje dość wcześnie. Zwłaszcza szybkie zmiany kierunku jazdy są dla Mustanga trudnym zadaniem. Nie znaczy to, że nie da się nim jeździć szybko, ale przeciętny kierowca może stracić ochotę do prowokowania poślizgów.


to jest tylny napęd z dużą mocą nikt nie mówił ze będzie łatwo :) w nowym M3 labo M5 po wyłączeniu systemów nawet zawodowi kierowcy maja stresa :)

Roj napisał/a:

Szkoda, że Ford nie zdecydował się na poważniejszą modernizację zawieszenia w Mustangu - byłaby jeszcze większa frajda z jazdy."


zależy dla kogo teraz w samochodach zaczynają jeździć same systemu a nie ludzie... niezła frajda dla kierowcy :roll:
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Roj 



Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 242
Skąd: warszawa



Wysłany: Pią Sty 22, 2010 17:49   

ja naprawdę doceniam do czego sa samochody takie jak porche gt3 rs czy choćby renault megane R26 w tej najbardziej sport wersji ale ten mustang podobno taki nie jest, jest trudny do opanowania bo jest ...owe zawieszenie, nie dlatego, że to dla mega ogarniaczy.

o co do m3 to wystarczy porównać listy startowe trak dejów i zobaczyć ile lata po torach placach w różnych krajach (dla zabawy lub na czas) M3 a ile mustangów.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
dobryziom 




Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pią Sty 22, 2010 19:16   

Roj napisał/a:
ja naprawdę doceniam do czego sa samochody takie jak porche gt3 rs czy choćby renault megane R26 w tej najbardziej sport wersji ale ten mustang podobno taki nie jest, jest trudny do opanowania bo jest ...owe zawieszenie, nie dlatego, że to dla mega ogarniaczy.

o co do m3 to wystarczy porównać listy startowe trak dejów i zobaczyć ile lata po torach placach w różnych krajach (dla zabawy lub na czas) M3 a ile mustangów.


no cóż w stanach samochód na tor to co innego niż w europie u nich popularny jest Nascar :) a do tego sie jak najbardziej nadaje.
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
faecd 




Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 2125
Skąd: Police k.Szczecin

Rover 400

Wysłany: Sob Sty 23, 2010 00:37   

Perez napisał/a:
faecd, poczytales o moich hotrodach i do amerykancow pociagnelo
nie nie nie, akurat wszedlem i mialem zakladac temat, kiedy zauwazylem Twoj temat wiec napisalem, a pozniej poruszylem kwestie camaro ;)
Mayson napisał/a:
po prostu po 160 licznik idzie dalej i liczby się sumuje
ale gdzie ma dalej isc? Chyba udezyc w scianke odgradzajaca temperature, a moze sie cofa i trzeba pilnowac o ile sie cofnal i dodac do 160 km/h:D jhehe

Kurka ciekawa dyskusja na temat mustanga sie rozwinela ale wrocmy do poczatku.
Czy ten licznik pierwotnie byl w milach, w kompie zmieniono tylko wyswietlany napis na srodku na km/h a licznik dalej przy 50km/h pokazuje wartosc 30? czy moze konsekwencja takiej zmiany jest poprawne wskazanie, jednak mala skala takiego licznika?

Remi55, cos mnie sie wierzyc nie chce...z czysto polskiego punktu widzenia wierzyc mi sie nie chce.

Ale badz co badz taki camaro robi wrazenie. Mustang ma ciekawy przod, ale tyl biedny..te kwadratowe klosze lamp mi sie nie podobaja. Charger, podobny sylwetka do mustanga, przednie reflektory jak z koreanskiego laccetii ale camaro, super dziobak z przodu i z tylu piekne te lampy. Do tego w tej masywnej sylwetce wyglada jak kupa miecha :D

Ale te hamulce faktycznie do bani. Poczatkowo sadzilem, ze to tarcza z tylnej osi...ciekawe jak solidniejsza tarcza dajmy na to fi 300 by wygladala przy 20 calowych kolach
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Mayson 




Dołączył: 03 Gru 2001
Posty: 1115
Skąd: DE

Rover 600

Wysłany: Sob Sty 23, 2010 14:00   

faecd napisał/a:
ale gdzie ma dalej isc?

Jaja se robiłem :grin:
_________________
Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Wasze nick'i dlaczego akurat takie :D
Pierwszy wytłumaczy sie thef(t) :P
Revolt Offtopic 186 Sro Kwi 29, 2009 22:40
memphisto
Brak nowych postów Potrzebne 2 piękne R75 na Podlasiu 23.05.2009r.
mcteusz Offtopic 21 Nie Maj 03, 2009 14:38
mcteusz
Brak nowych postów Przestroga!Piękne auto z pewnej miejscowości.
mike-l Offtopic 16 Pią Lut 11, 2011 22:47
Jugol
Brak nowych postów Rallye di Vienna 04.09.2010-Piękne zabytkowe auta-fotorelacj
MARGOS Offtopic 0 Wto Wrz 07, 2010 19:09
MARGOS
Brak nowych postów Samochody z Czech
alena Offtopic 8 Pon Mar 08, 2010 19:01
Perez



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink