Wiem dlatego ten sarkazm w moim poście... w sumie Ty też możesz spokojnie obniżać bo strefa zgniotu w R600 kończy się na miednicy pasażera Po za tym co to za test? Przecież to jest oczywiste, że jeśli samochody mają wzmocnienia na innych wysokościach któryś zgniecie się bardziej mogli jeszcze zrobić test nieobniżony vs podwyższony to by wszyscy szukali sprężyn +50mm
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
Przecież to jest oczywiste, że jeśli samochody mają wzmocnienia na innych wysokościach któryś zgniecie się bardziej
dokladnie kumplowi w megane zelazko golfem V w tyl koles wjechal... megana nawet nie ma wgniecenia na zderzaku(ach te plastiki ) a golf nie mial przodu nie byl to golf rzucony na glebe tylko seria
...a golf nie mial przodu nie byl to golf rzucony na glebe tylko seria
nie strasz
_________________ moja historia motoryzacji: - Fiat Cinquecento; 700; - Fiat Punto 1.2 8V; - Fiat Bravo 1.2
16V; - MG ZR 160; - Golf V 2.0TDI; - Golf VI GTD
Mayson, twoja 600 jest troche nizsza od mojej. Probujemy?
A tak serio to mysle, ze test bylby bardziej miarodajny gdyby oba auta walily w sciane
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
hvil [Usunięty]
Wysłany: Czw Sty 28, 2010 22:48
z zalozonym hedrem jest zakaz jazdy, to naprawde jezdzaca gilotyna. U mej mamuski w rejonie skad pochodi 3 chlopakow w golfie 2 zginelo bo sie nacieli.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum