Forum Klubu ROVERki.pl :: [R600] Turbina
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R600] Turbina
Autor Wiadomość
janekwnook 



Dołączył: 29 Lis 2009
Posty: 15
Skąd: kolno



Wysłany: Wto Lut 02, 2010 18:13   

Ja regenerowałem swoją niecały miesiąc temu, także jestem na świeżo ;)
Tak jak Ty rozglądałem sie za używką, regeneracją na allegro, nawet kupnem silnika na części. Ale znajomy który sie zna na rzeczy mi podpowiedział że w używkę nie ma sie co pakować, na allegro to nie wiadomo co Ci wsadzą i oczywiście ile będzie trwało zanim Ci to zrobią... że tylko regeneracja mojej wchodzi w grę. I podjechaliśmy do zakładu, ( polecam: AutoKarambol, niedaleko Białegostoku ale ma i oddziały gdzieś po Polsce) koleś popatrzył na moją turbinę i załamał ręce :roll: W 3 godzinki mi ją zrobił (kompletna wymiana środka, wywarzanie, piaskowanie itp., tylko obudowa została stara) i za to 800 zł (po znajomości) i oczywiście rok gwarancji. I wyszło z wyciąganiem, wkładaniem, czyszczeniem układu olejowego i regeneracją 1200 z groszami - wydaje mi sie że nie dużo, także radzę Tobie zawieźć samemu w dobre miejcie.
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Lut 02, 2010 18:13   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
GRZYBEK82 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Sty 2010
Posty: 81
Skąd: KOS



Wysłany: Wto Lut 02, 2010 20:21   

A ja proponowałbym Ci koleszko samemu zdiagnozować twoją dmuchawkę bo mechanior mógł cię oszukać żeby troszkę na tobie zarobić.
nie masz efektu turbo otóż koleszko turbinka ma tak wysokie obroty coś około 100000rpm i uwierz mi nie ma czegoś takiego że ciężko sie wirnik kręci i nie pompuje ona jak pada to w przeciągu kilku chwil,inna sprawa gdy puszcza olej ale olej w turbinie to nie tylko jej wina bo może się dostawać do dolotu poprzez odme.
a co do świstu to każda turbina gwizda z uwagi na jej wysokie obroty tylko układy dolotowe są bardziej lub mniej wytłumiane. u ciebie może gwizdać ostro bo pękł ci wąż od collera (przyczyna braku efektu turbo).
Zdiagnozuj sobie turbo sam. zdejmij wąż od odmy, zdejmij wąż od turbiny(ten którym dmucha do collera) przyłóż kartkę albo czystą szmatkę na pare cm od wylotu turbo i pogazuj troszke ,jeśli na szmatce napluje ci turbinka oleju no to rzeczywiśćie padaka.
A w sprawie ewentualnego zakupu to kupuj używkę z jakiegoś rozbitka który ma mało nalatane kilosów(w rożbitkach nikt raczej liczników nie kręci)
sorki za długi wierszyk. życze powodzenia.
_________________
Nie mogłem naprawić hamulców więc pogłośniłem klakson. KUPIĘ HAKA DO R200 GG8360883
 
 
 
Vader 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Maj 2008
Posty: 137
Skąd: Bytom

Rover 600

Wysłany: Sro Lut 03, 2010 21:02   

Z moim turbo problem jest trochę dziwny. To, że turbina leje olejem to nic nowego. Auto ma zrobione oficjalnie 250tys, a nieoficjalnie zapewne pół miliona.

Z turbina sprawa wygląda tak: Jak samochód rozhula się do 2500obrotów, to słychać syczenie, charakterystyczne syczenie jakby była dziura w przewodzie intercoolera. Intensywność syczenia ma wiele wspólnego z tym jak mocno mam wciśnięty gaz. Jadąc np pod górę z tą samą prędkością pod górę powyżej 2500rmp syczenie jest większe niż np jadąc po prostej z tą samą prędkością. Zatem syczenie zależy od zapotrzebowania na moc samochodu.

W dwóch różnych serwisach prosiłem o sprawdzenie przewodów powietrznych i w obydwu nie stwierdzono czegoś takiego. Ostatnio znów pojechałem do mechanika i stwierdził, ze to turbina pada, że to ona syczy i że już leje olejem i kwalifikuje się do wymiany lub regeneracji.

Dodam, że sam też nie stwierdzam żadnych widocznych uszkodzeń, a o turbo to moge zapomnieć. Rozpędzenie się do 120-130km/h trwa dluuugo i to przy wcisnietym pedale gazu do dechy.

Co do używki: ciezko bedzie mi znalezc kogoś zaufanego na tyle, kto mi bedzie w stanie sprzedać używke z rozbitka, nieuszkodzoną, z malym przebiegiem i nie lejącą olejem.
_________________
http://forum.roverki.eu/v...p=607025#607025
 
 
 
jarekft 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Wrz 2007
Posty: 73
Skąd: Sulechów

Rover 600

Wysłany: Sro Lut 03, 2010 21:40   

Nie chce mi sie wierzyć ale sprawdz łącznik gumowy od turbiny ten 5 cm mi mechaniory to samo mówili.A i objawy miałem te same ,okazalo sie że popuściła sie opaska i powietrze tam uchodziło i spowodowało małe rozdarcie takie na 0,5cm .Po wymianie łącznika wszystko wróciło do normy
 
 
Vader 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Maj 2008
Posty: 137
Skąd: Bytom

Rover 600

Wysłany: Sro Lut 03, 2010 22:54   

zastanawiam się o jakim łączniku mówisz. Daloby rade wrzucic zdjecie?
_________________
http://forum.roverki.eu/v...p=607025#607025
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sro Lut 03, 2010 22:59   

nad turbiną jest taki krótki lejek gumowy ... to jest ów łącznik :ok:
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
TrAViShOn 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 349
Skąd: 3MiA100



Wysłany: Sro Lut 10, 2010 11:15   

witam
mam ten sam i to świeży problem... sprawdzę 'szczelność okołoturbinową' po lekturze,nie mniej jednak obawiam się, że po prawie 220.000 czeka mnie regeneracja... :/
Jakieś opinie o warsztatach w 3M??

[ Dodano: Sro Lut 10, 2010 11:15 ]
Witam, przyczyną była nieszczelność... któregoś z węży przy turbinie, nie wiem dokładnie którego, gdyż mechanik z uśmiechem zasłaniał się 'tajemnicą zawodową'.
Najważniejsze, że działa! :mrgreen:
THX!
_________________
'Wiedza daje pokorę wielkiemu, dziwi przeciętnego, nadyma małego.' Lew Tołstoj
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R600] pompa czy turbina?
piotrek88 Rover serii 600, Honda Accord 5 Wto Sie 26, 2014 10:28
BlackD
Brak nowych postów [R600] Co dalej z tą turbiną
andrju Rover serii 600, Honda Accord 5 Wto Kwi 10, 2007 15:08
Tommy05
Brak nowych postów [R600] Mokra turbina
Gość Rover serii 600, Honda Accord 6 Wto Gru 18, 2007 20:49
Brt
Brak nowych postów [R600] Turbina, rozrząd i komplikacje
color Rover serii 600, Honda Accord 18 Wto Maj 06, 2008 14:08
NEOSSS
Brak nowych postów [R600] Słabo odczuwalna turbina
distortion91 Rover serii 600, Honda Accord 1 Sro Kwi 03, 2013 06:58
kruszan



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink