yamaha00, skapnie czy nie ja tam zawsze pisze na umowie ze auto sprow z UK by po sadach nie ciagali:-) a co od przekladki:-) pamietaj ze na draze kierowniczy jest duuuza dziura:-) i lepiej miec ori mocowanie pedalow a nie dospawywac, a wiec by nie rzezbic lepiej rozwiercic zgrzew i wstawic eu ten element caly niz hohsztaplersko "docinac" dziurki na co ci potrzeba:-D Wiesz u nas w okolicy byl przypadek ze koles ostro hamujac wypchnal pedaly na dwor:-D wlasne przez takie "dorabianie" tylko tego co potrzeba a nie wymiane calych czesci:-)
SPAMU¦
Wysłany: Sob Sty 30, 2010 08:43 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 3 razy Dołączył: 19 Sty 2010 Posty: 121 Skąd: jelenia góra
Wysłany: Pon Lut 08, 2010 09:40
to chyba logiczne ze tylko oryginalne czesc chodza w gre zreszta po co robic przekladke lepiej kupic z niemiec auto takie samo z uszkodznym silnikiem za 200-czy tam 300 euro przekladasz z angola silnik rejestrujesz i jazda a anglika masz jeszcze na czesc
Maglownica od opla:-D wstawiaja magla od osobowki o polowe lzejszej z o wiele mniejzym promieniem skretu i o wiele mniej wytrzymalej.
maglownica od opla maglownicy od opla nie równa, o ile wiem od zafiry ma większy promień skrętu od magla lr auto ma podobną masę i ma takie same wytrzymałości, co innego jak wkładają od astry albo od vectry.
_________________ Nie gore-tex, a chęć szczera, zrobi z Ciebie globtrotera!
hvil [Usunięty]
Wysłany: Wto Lut 16, 2010 18:21
do land rovera tylko od land rovera! jak już coś przekładać to nie rzeźbić, mnie rozbraja jak niektórzy przekładacze "jak dla siebie to rover ew. honda crv ale to drozsza jak LR, a jak na handel to sie pan niemartwi zrobimy tanio i bedzie dobrze" a jak dopytasz co i jak:-D to od opla:P
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum