Wysłany: Sob Lut 20, 2010 18:00 [R200 1.4] Koszty generalnego remontu silnika
Witam!! po dlugiej nie obecności
Mój rover przeszedł apokalipse z całym szacunkiem nie prze zemnie
Nie chce go wyrzucać sprzedawać chce go postawić na nogi i doprowadzić do stanu używalności.
Potrzebuje waszej fachowej porady.
Opis pierwszy: remont silnika - rozrząd był wymieniany 5tys km temu silnik pobiera dużą dawkę oleju można by powiedzieć do 2l na miesiąc! oraz zawsze coś skapnie spod głowicy wiec raczej uszczelka jak i pierścienie nie omieszkam stwierdzić
Chciałbym się dowiedzieć jakie części " co do joty" muszę kupic aby zniwelować ten problem czy uszczelniacze na zaworach zawory tez wchodzą w grę
Opis drugi.
Jadąc zaczęło mi nawalać radio sądziłem ze coś z nim nie tak wiec wyłączyłem. Po dotarciu do domu zgasiłem autko otwarłem drzwi i lampa się nie zaświeciła po przekręceniu kluczyków w stacyjce zero odzewu. akumulator rozładowany a z spod maski tylko dym i smród spalenizny. Jakaś Zwara chyba po podładowaniu akumulatora chciałem sprawdzić co się dzieje wiec go podłączyłem po chwili dymek ale do końca nie wiem z której strony wydobywał się spod auta odłączyłem akumulator i tak teraz stoi
wykluczam z tego alternator ponieważ musiał ładować skoro miałem prąd puki silnik chodził
czekam na opinie i porady THX
[ Dodano: Sob Lut 20, 2010 18:00 ]
bump odświeżam
_________________ Maniak Roverków
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pon Lut 22, 2010 11:14, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sob Lut 20, 2010 18:00 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
w skrócie pisząc chciałbym oszacować koszty kapitalnego remontu silnika
splanowanie głowicy pierścienie zawory itp to co potrzebne bo do końca nie wiem oraz ile za robotę mniej więcej biorą czy lepiej sie zabrać za to samemu
Pomógł: 317 razy Dołączył: 02 Kwi 2007 Posty: 2766 Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp
Wysłany: Pon Lut 22, 2010 11:54
Dk-san napisał/a:
w skrócie pisząc chciałbym oszacować koszty kapitalnego remontu silnika
splanowanie głowicy pierścienie zawory itp to co potrzebne bo do końca nie wiem oraz ile za robotę mniej więcej biorą czy lepiej sie zabrać za to samemu
u szlifierza trzeba liczyć max 250zł ( bynajmniej dla mnie jest taka cena) uszczelka od 100 do 160zł , robocizna mechanika 250-(380zł z pierścieniami , a pierścienie trzeba poszukać bo w zamiennikach ciężko coś dobrać.
[ Dodano: Pon Lut 22, 2010 11:54 ]
a i trzeba też pomyśleć o uszczelniaczach na wałki + trzonka zaworów.
_________________ SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
Ja tez zastanawiam sie nad remontem mojego silnika ale juz pare osob powiedzialo mi ze jest to nie oplacalne i poprostu jest lepiej zmienic silnik Ale z drugiej strony nie wiem jaki bedzie drugi silnik w srodku tj, pierscienie, uszczelniazce zaworowe itp. Sam nie wiem
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum