10 klubów, które otrzymało najwięcej głosów od swoich miłośników przechodzi do finału. W połowie marca ich przedstawiciele zostaną zaproszeni do redakcji tygodnika „Auto Świat”, aby jak najszerzej zaprezentować działalność swojego fanklubu przed kapitułą, która dokona wyboru najlepszego fanklubu motoryzacyjnego 2010. O planowanym terminie spotkania poinformujemy bezpośrednio zainteresowane fanklubu.
Dziękujemy za udział w głosowaniu i gratulujemy pierwszej dziesiątce!
Radzę zacząć się przygotowywać
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
Gdyby po ulicach jeździło tyle roverków co 1/4 pasków to by zostali niemiłośiernie w tyle
No nie wiem im więcej ludzi, tym mniejsza skłonność do włożenia większego poświęcenia w rozwój całej społeczności
Jest nas tyle ile jest i każdemu zależy na najlepszym możliwym wyniku
:) gratuluje przejścia do drugiego etapu. Świetnie poszło. Gdyby po ulicach jeździło tyle roverków co 1/4 pasków to by zostali niemiłośiernie w tyle
ale to dobrze że roverki nie są takie popularne, ja nie chciałbym żeby co drugi samochód na mieście był roverkiem. Cieszy mnie to że posiadam samochodzik, mało popularny i nie wiele osób ma pojęcie co ta klekocząca smoczyca potrafi ... a wiele potrafi
odgrzebię temat i napiszę, że dzisiaj przypadkiem udałem się z reprezentującym nasz klub Brt na spotkanie z Kapitułą Auto Świata.
Przez całą noc i trochę poranka przygotowywaliśmy prezentację, którą w zarysie przygotowała Walkie. Padło na zmontowanie krótkiego filmiku, który zawiera w 10-cio minutowym skrócie naszą działalność - życie na forum i stronie, życie zlotowe, integracje, wspólne przejazdy oraz działalność twórczą czyli w tym przypadku realizacja naszych spotowych pomysłów.
Szybki montaż, kilka ujęć, jakaś muzyczka klimatyczna i dłuugii nuuudnny wstęp, żeby Brt mógł się wygadać.
Zajechaliśmy na miejsce troszkę przed czasem. Barcik zażartował, że z daleka...
Przyjęto nas bardzo ciepło. Zaproszono do sali konferencyjnej gdzie był poczęstunek - kawa, herbata, napoje... potem wjechał całkiem przyzwoity catering.
Poczekaliśmy na resztę przedstawicieli klubów i zaczęło się.
W skład Kapituy AŚ wchodzili: Redaktor Naczelny, z-pca redaktora naczelnego, Patryk Mikiciuk z tvnturbo oraz przedstawiciel portalu Otomoto.pl. Nie zdążył przyjechać Maciej Wisławski.
Długo nie można było ustalić kto pierwszy ma zacząć prezentację.
Trema zjadała wszystkich i naturalnym było, że każdy chciał być po kimś.
Niestety... padło w drodze szybkiego losowania, że zaczną ROVERki.
Uruchomiliśmy prezentację, Brt pięknie mówił to co przygotował.
Niestety jako pierwsi, nie wiedzieliśmy na co położyć nacisk, a Kapituła zaczęła zadawać pytania w trakcie prezentacji dopiero po Brt'a wystąpieniu. My też dostaliśmy zestaw pytań, ale..
Generalnie, wszystkie kluby (serdecznie pozdrawiam) przygotowały się do zadania. Jedni gorzej inni lepiej, ale i tak zasłużenie moim zdaniem wygrał "SAAB Klub Polska".
Wyróżniona została także załoga "A3-Club Polska", za ambitne podejście do tematu organizacji zlotowych i za to, że nie każdy w prosty sposób może stać się członkiem klubu. Trzeba bowiem spełnić szereg warunków. Mnie osobiście taka selekcja się nie podoba, ale muszą sobie radzić jakoś z pseudo fanami marki.
Szczerze powiem, że nagroda główna mniej cieszyła by mnie osobiście niż ta za drugie miejsce, którą otrzymał A3-Club. Saab będzie miał organizację zlotu, a a3 dostanie pełne wsparcie medialne ze strony AŚ, TVNTurbo i Otomoto, w celu promocji własnego Zlotu.
Cała impreza odbyła się w miłym towarzystwie. Pełen szacunek jednych do drugich. Wszystkie prezentacje zostały przez wszystkich wysłuchane i obejrzane. Ze strony żadnego klubu nie było cienia rywalizacji.
Na zakończenie pogadaliśmy sobie trochę wspólnie, a przedstawiciel grupy AŚ złożył szereg propozycji, które niedługo pewnie zostaną poddane dyskusji.
Dowiedliśmy jednak tego, że nie potrzebujemy zewnętrznych sponsorów aby utrzymać serwis, żeby zorganizować Zlot i przede wszystkim dobrze się bawić.
To właściwie tak pokrótce. Pewnie na stronie AŚ, a może w papierowej wersji będzie gdzieś wspólna fotka przedstawicieli klubów
Ja ze swojej strony pragnę podziękować Brt za godne reprezentowanie klubu, oraz wszystkim użytkownikom naszego forum za udział w promocji naszego klubu poprzez klikanie
Pozdrawiam,
Ps.
Jeśli będą zainteresowani może wrzucę filmik z naszej prezentacji.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Jak sie ma kogos kto ciagnie strone , forum i sprawy techniczne zupelnie spolecznie...
Dzieku MARKU za kawal roboty, bo nie wszyscy sa swiadomi, ile to kosztuje wysilku , zebysmy mogli poklikac o swoich autkach Koszty utrzymania serwerow , laczy itp itd... To nie do konca jest tak, ze bez firm zewnetrznych ... firma Netlink, firma Marek and C.O ze zlotow i spotow, ktorzy zaangazowani sa w budowanie nowego LEY -outu MIXuja zdjecia itd...
Ten maly dopisek na dole, powinien byc duuuuzo wiekszy
Bez pozytywnych swirow nie zajechalibysmy tak daleko ...
DZIEKI
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Dołączył: 09 Kwi 2009 Posty: 307 Skąd: Grabów nad Prosną
Wysłany: Pon Mar 22, 2010 21:50
Ogromny ukłon w Waszą stronę chłopaki! To co robicie pokazuje, ile serca w to wkładacie. Pełen podziw, naprawdę. Ze swojej strony mogę tylko powiedzieć, że jestem dumny, iż dane jest mi być w gronie ROVERkowiczów I chętnie tak jak poprzednicy - obejrzałbym filmik i dorzucam się do ozłocenia sedesu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum