MG Rover, Rover 200, 25 and MG ZR
Aspiration Normal Aspirationsilnik wolnossący
Body Style 5 Door Saloon
Camshaft/VVC DOHCdwa wałki rozrządu przypadające na jeden rząd cylindrów
Class (Trim) Class 2klasa wyposażenia
Drive LHDkierownica po lewej stronie
Engine CC 1600 ccpojemność silnika 1600 cc
Engine cylinders 4 Cylinder4-cylindrowy rzędowy
Engine Fuel System MPiwielopunktowy wtrysk paliwa
Fuel Type Petrolbenzyna
Series Engine K Series
Transmission Manualmanualna skrzynia biegów
Transmission No. of Speeds 5 Speedpięć biegów
Transmission Type 5C375-biegowa skrzynia biegów R65 o przełożeniu głównym 3,74
Valves per engine 16Vsilnik 16-zaworowy
Model Year 2000rok modelowy (nie musi oznaczać roku produkcji)
S/N 536841
SPAMU¦
Wysłany: Sro Mar 03, 2010 12:24 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
hvil [Usunięty]
Wysłany: Sro Mar 03, 2010 20:22
Powitać kolejną Panią z Roverkiem:-) Co do klas wyposażenia to tak średnio to można odnosić my w r75 porównywaliśmy to i nie zawsze się zgadza, ja mam 7 a nie mam duzej navi, znowu ktoś tam z 5 mial nawi niemial skory itp:-) Jest o tym wątek, osobie kto rozkmini te klasy Piwko nie jeden forumowicz postawi:-)
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum