Forum Klubu ROVERki.pl :: [R200 1.6 16v 99r] problem z obrotami
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sTERYD
Pią Lis 19, 2010 12:34
[R200 1.6 16v 99r] problem z obrotami
Autor Wiadomość
ran2001 



Dołączył: 25 Mar 2010
Posty: 29
Skąd: opoczno



Wysłany: Sro Mar 31, 2010 19:00   [R200 1.6 16v 99r] problem z obrotami

Witam Jestm nowy kupiłem sobie roverka 200 1,6 i jak narazie jestem strasznie zly na to auto bo po pierwsze nie chce jeździć wciskam mu w gaz a on dosłownie spada z obrotów ale czasem złapie i chodzi wolno na obroty i podczas tego wchodzenia zaczyna szarpać człowiek od ktorego kupiłem daje sobie rękę uciąć zde tak sie zrobiło po myciu byłem na komputerze i nie pokazał zadnego błędu. Druga sprawa jest taka ze ogrzewanie kiepsko grzeje postawilem go na na luzie postał zagrzał sie i słabo wiało ale jak dałem gazu na obrotach to zaczęło wiać ciepło co to może być ja juz dostaje szału. dodam ze świece te wymieniłem kopułke przeczysciłem i nic.
Prosze o pomoc
Ostatnio zmieniony przez Brt Pią Kwi 02, 2010 09:13, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Mar 31, 2010 19:00   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
cesta 



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 30
Skąd: Płock



Wysłany: Sro Mar 31, 2010 19:49   

Prawdopodobnie pompa paliwa zaciera się lub czujnik ciśnienia paliwa,lub po prostu filtr zapchany widziałem też cyrk z zatankowaniem oleju napędowego do benzyny dopiero po zapachu przy wymianie filtra zorientowałem się że to mieszanka olejowo-benzynowa ku żdziwieniu klijenta -beka śmiechu z wycieczek po mechanikach.Pozdrawiam.
_________________
cesta
 
 
Adrian 
Moderator



Pomógł: 227 razy
Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 2726
Skąd: Ząbki

Rover 400

Wysłany: Sro Mar 31, 2010 21:58   

Na początek sprawdź, czy masz w portfelu 100 PLN. :mrgreen: Jeśli tak, to przespaceruj się do sklepu motoryzacyjnego i poproś Pana sprzedawcę o:
- 4 sztuki świec NGK V-Line 28
- palec
- kopułkę
Wymień i daj znać czy pomogło. :cool:
 
 
 
ran2001 



Dołączył: 25 Mar 2010
Posty: 29
Skąd: opoczno



Wysłany: Czw Kwi 01, 2010 23:17   

no wymienilem przewody swiece i nic kompletnie nie pomoglo jeszce mi zostala kopulka i palec ale juz watpie w to bo ja czyscilem nic sie nie zmienilo kuzwa nie moge sobie poradzic :twisted: koiles od kompa mi powiedzial ze wymienie swiece i palec i mowil ze pomoze ale widze ze lipa dalej bedzie, w ogole nie idzie dlawi sie masakrycznie.

[ Dodano: Pią Kwi 02, 2010 00:14 ]
w ogole zauwazylem ze na cieplym silniku zdecydowanie lepiej chodzi natomiast jak jest zimny to w ogole nie chce isc;/ wymienilem juz prawie wszystko jesli chodzi o zaplon :cry:

[ Dodano: Pią Kwi 02, 2010 00:17 ]
zna moze ktos jakiegos szpeca w łódzkim od tych silnikow bo juz nie wiem co mam robic?
 
 
Adrian 
Moderator



Pomógł: 227 razy
Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 2726
Skąd: Ząbki

Rover 400

Wysłany: Pią Kwi 02, 2010 09:02   

Z elektryki zostaje Ci jeszcze:
- kable WN (najlepiej NGK)
- cewka
To są też bardzo ważne elementy i mogą mieć wpływ na taką pracę silnika. Poczytaj na forum jak można sprawdzić kable.
 
 
 
ran2001 



Dołączył: 25 Mar 2010
Posty: 29
Skąd: opoczno



Wysłany: Pią Kwi 02, 2010 16:04   

no wszystko juz jest wymienione kable swiece cewka i palec, problem pojawia sie w dalszym ciagu podejrzewam ze moze cos byc z kolektorem ssacym bo slychac jakby gdzies caly czas jakies powietrze zasysal,

[ Dodano: Pią Kwi 02, 2010 17:03 ]
myslalem o filtrze paliwa ale watpla sprawa bo auto przyjechalo z niemiec ma najechane dopiero 110000 takze chyba by sie nie skonczyl tak szyzbko. no juz powoli trace cierpliwosci do tego auta. wydaje mi sie ze lepiej chodzi jak zdejme czujnik od przepustnicy rozpinam kostke i wg mnie lepiej chodzi.

[ Dodano: Pią Kwi 02, 2010 17:04 ]
nie błąd cewki jeszcze nie wymnienialem tylko kopulka i palec.
 
 
McGAJveR 




Pomógł: 31 razy
Dołączył: 30 Sie 2008
Posty: 294
Skąd: Norraby - Konin

Rover 600

Wysłany: Pią Kwi 02, 2010 16:12   

Ja stawiam, na - kończącą już pomału swój żywot - pompę paliwa...
Przy zbyt niskim ciśnieniu roboczym nie będzie dostarczała wymaganej ilości paliwa co przy przyspieszaniu owocuje brakiem mocy i szarpaniem...

Możesz to sprawdzić u mechanika podłączając manometr pod magistralę paliwową...
Min to 3,0 Bar'a
_________________
http://e-stacja-rna.pl
Tylko muzyka Niezależnych Artystów.
 
 
 
kumilek23 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Gru 2009
Posty: 304

Rover 200

Wysłany: Pią Kwi 02, 2010 18:34   

wydaje mi się że kiedyś czytałem na forum temat z podobnymi objawami jak u Ciebie i pomogła wymiana sondy lambda, co do słabego grzania: pod schowkiem zobacz czy masz filtr kabinowy, zerknij w jakim jest stanie, podejrzewam że bardzo zabrudzony... jak wymienisz będzie grzał

[ Dodano: Pią Kwi 02, 2010 19:21 ]
ran2001 napisał/a:
auto przyjechalo z niemiec ma najechane dopiero 110000

jak Ty wierzysz, że autko przyjechało z Niemiec i ma tyle przejechane to się nie obraź, ale to lekkie frajerstwo z Twojej strony... tam ludzie nie sprzedają samochodów z 110 kkm...

[ Dodano: Pią Kwi 02, 2010 19:21 ]
McGAJveR napisał/a:
- kończącą już pomału swój żywot - pompę paliwa

może być też pompa paliwa, jak najbardziej

[ Dodano: Pią Kwi 02, 2010 19:34 ]
ran2001 napisał/a:
Witam Jestm nowy kupiłem sobie roverka 200 1,6 i jak narazie jestem strasznie zly na to auto

A no i najważniejsze, jak już porobisz i będzie super to cała złość pójdzie w niepamięć bo wtedy to autko wybije Ci korki :wink: powyżej 4 tysi rpm wyprzedanie to pestka :mrgreen: prawdziwa moc, jak kiedyś soviet napisał ROVER TO NIE BYLE JAKI NAPIS NA DROPSACH :mrgreen:
 
 
kharry 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 367
Skąd: Szczecin / Goleniów

Rover 25

Wysłany: Pią Kwi 02, 2010 22:16   

ran2001, a nie masz przy tym jakiegoś tarcia? Mam na myśli takie jakby stal o stal. Ja mam wszystkie objawy takie same i do tego dochodzi to tarcie: albo jak puszczam gaz, albo jak trzymam go w tej samej pozycji dłuższy czas..

ps. Da radę nową pompę paliwa kupić, czy trzeba z używki?
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
ran2001 



Dołączył: 25 Mar 2010
Posty: 29
Skąd: opoczno



Wysłany: Sro Kwi 14, 2010 22:18   

wiesz jesli chodzi o ten przebieg to wcale mnie to nie rusza ile on ma najechane bo szcerze ja na to patrzylem na koncu io nteresowalo mnie to ze nie kopci widac ze nie jest silnik dojechany i w srodku jest malinka :razz: wg mnie ma napewno nie duzy przebieg a wiem tez ze byl lekko pukniety przodem bo prawdopodobnie sie maska otworzyla takze niemcy tez chyba nie lubia sie bawic w takie roboty :razz: no wiec widoma sprawa to ze rozrząd bil getza(czy jak to sie pisze ) z emlematami rovera to tez moze byc oczywiscie wymieniany w serwisie.
Dziekuje za pomoc jestem pod wrazeniem ze tak sie zainteresowaliscie moim roverem mam nadzieje ze szybko to ogarne bo 1.6 to wg mnie powinien latac a tutaj narazie załamka.
Zaprowadze do jakiegos madrzejszego mechanika i niech to posprawdza wszystko mam nadzieje ze to nic powaznego.

[ Dodano: Pią Kwi 02, 2010 23:31 ]
jeszcze dodam ze jak przekrece zaplon to pompka bardzo glosno bzyczy czy to normalne? nie jezdzilem nigdy roverkiem takze nie wiem i do tego nie znam nikogo kto jedzi :P

[ Dodano: Pią Kwi 02, 2010 23:35 ]
kharry napisał/a:
ran2001, a nie masz przy tym jakiegoś tarcia? Mam na myśli takie jakby stal o stal. Ja mam wszystkie objawy takie same i do tego dochodzi to tarcie: albo jak puszczam gaz, albo jak trzymam go w tej samej pozycji dłuższy czas..

ps. Da radę nową pompę paliwa kupić, czy trzeba z używki?

nie tarcia zadnego nie mam na szczescie.

[ Dodano: Sro Kwi 14, 2010 23:18 ]
wiecie co jest taka sprawa wymieniłem praktycznie wszystko co sie da(cała elektryke krokowy polozenie przepustnicy czujnik temp, ) szarpanie zamulenie i nie rowna praca silnika pozostala tak samo wydaje mi sie ze cos jest nie tak z paliwem pompka ma 3 bara czyli wychodzi na to ze nie powinna sie skonczyc. ale jak zegne jeden wężyk od paliwa przy czujniku ciśnienia paliwa to zaczyna rowno pracowac dodam ze zauważyłem ze przy tej nie równej pracy silnika strasznie dużo pali,
 
 
gorgoroth80 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 138
Skąd: Zabrze



Wysłany: Czw Kwi 15, 2010 14:44   

sprawdź czy rurka podciśnienia nie jest zatkana - u mnie się całkowicie zatkała i auto szalało - szarpało, dużo paliło - na komputerze okazało się, że czujnik podciśnienia pokazuje stale 107kPa - po wymianie wężyka auto jak nowe
 
 
ran2001 



Dołączył: 25 Mar 2010
Posty: 29
Skąd: opoczno



Wysłany: Czw Kwi 15, 2010 21:16   

powiem tak mechanik mi zgiął ten wężyk w odpowiednim koncie i jest dobrze mowi ze chodzi o to ze w komputerze jest sterownik cisnienia walniety i ma załatwić sobie softa do kompa i mowi ze mi to zrobi.
Co wy na to?
 
 
gorgoroth80 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 138
Skąd: Zabrze



Wysłany: Pią Kwi 16, 2010 07:46   

zanim się na to zgodzisz sprawdź czy wężyk podciśnienia nie jest gdzieś pęknięty, czy przy kolektorze wlotowym nie ma nieszczelności - sam soft poza odczytem podciśnienia nie odpowie na pytanie czy wartości są ok. na jakiej podstawie twierdzi że czujnik jest padnięty?
 
 
ran2001 



Dołączył: 25 Mar 2010
Posty: 29
Skąd: opoczno



Wysłany: Pią Kwi 16, 2010 10:29   

Tzn ja chyba troche zle napisalem nie to ze czujnik ale poprzedni wlasciciel myl silnik i podobno od tego sie tak porobilo. On powiedzial ze trzeba miec softa zeby sprawdzic co sie dzieje z tym kompem. bo twierdzi ze to jego wina. A czy jak bym innego kompa podłaczyl to powinien problem zniknąc skoro wina by lezała po kompa sronie?

[ Dodano: Pią Kwi 16, 2010 11:29 ]
no szcerze to jestem w szoku bo wezyk paliwowy ktory dochodzi do czujnika cisnienia paliwa jest lekko zgiety i auto smiga jak trzeba.
 
 
gorgoroth80 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 138
Skąd: Zabrze



Wysłany: Pią Kwi 16, 2010 10:48   

Zdecyduj się czy zginany był wężyk podciśnienia czy paliwowy - to nie to samo! - wężyk który idzie z kolektora (po drodze wchodzi w taką prostokątną kostkę a z niej do kompa) to wężyk podciśnienia.
Samo podpięcie pod kompa nie naprawi ci nic - wskaże ewentualne problemy z pracą silnika (błędy) - u mnie komputer nie zarejestrował żadnego błędu - mimo, że czujnik podciśnienia wskazywał cały czas 107kPa - trzeba przeanalizować odczyty, a do tego potrzebny jest mechanik który ma pojęcie o normalnych parametrach pracy tego silnika.

Chodziło mi o to żebyś sprawdził szczelność instalacji czujnika podciśnienia i samego kolektora
To co mówi poprzedni właściciel - zapomnij o tym - wszyscy kłamią jak chcą sprzedać
 
 
ran2001 



Dołączył: 25 Mar 2010
Posty: 29
Skąd: opoczno



Wysłany: Pią Kwi 16, 2010 21:09   

no wlasnie nie zgiety jest wezyk paliwowy sprawdzalem nie ten od podcisnienia. To ja juz nie wiem co i gdzie sie udac z tym samochodem;/ :sad:
 
 
kumilek23 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Gru 2009
Posty: 304

Rover 200

Wysłany: Sob Kwi 17, 2010 10:35   

podjedź do mechanika niech Ci sprawdzi sondę lambda
ran2001 napisał/a:
zauważyłem ze przy tej nie równej pracy silnika strasznie dużo pali

szczególnie że dużo Ci pali...
 
 
ran2001 



Dołączył: 25 Mar 2010
Posty: 29
Skąd: opoczno



Wysłany: Sob Kwi 17, 2010 11:48   

a sondy na kompie nie pokaże?? bo na kompie nic nie pokazuje. Możecie mi polecic jakiegos mechanika od rowerow? moze byc Łódź wa-wa i okolice kielce.
 
 
gorgoroth80 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 138
Skąd: Zabrze



Wysłany: Sob Kwi 17, 2010 13:13   

Szukaj kompa T4 - na nim pokaże ci wszystko - sondę lambda możesz sam sobie sprawdzić - wystarczy mieć woltomierz - opis na stronie klubowej - użyj też "szukaj" - polecam najpierw jechać na analizator spalin - koszt 20zł
U mnie też nierówno chodził i dużo palił - zbyt bogata mieszanka była - wszystko przez zablokowany czujnik podciśnienia (zatkany wężyk) - jeśli nie masz szczelnego /sprawnego/ układu dolotowego to możesz zapomnieć o poprawnej diagnozie - jedź na analizator i i sprawdź skład spalin
 
 
ran2001 



Dołączył: 25 Mar 2010
Posty: 29
Skąd: opoczno



Wysłany: Pon Maj 10, 2010 23:34   

kuzwa boje sie ze benzyna sie dostaje do oleju. bo cos mi dzisiaj zalatywalo benzyna jak korek odkrecilem od oleju :twisted: kurcze nie moge sobie poradzic z tym autem :cry: nie znam takiego kogos kto by go zdjagnozowal

[ Dodano: Nie Kwi 18, 2010 21:12 ]
a juz doszedlem wezyk od powrotu paliwa jest zgiety i chodzi dobrze jak go wyprostuje zaczyna glupiec czyli prawopodbnie albo czujnik cisnienia paliwa albo cos jest nie tak z pompka bo tak jakby powracalo za duzo benzyny, kupilem uzywany czujnik ale jeszcze gorzej chodzil a pisam na allegro ze 100% sprawny czyli juz nie wiem.

[ Dodano: Wto Kwi 20, 2010 11:25 ]
a jest mozliwosc sprawczenia czujnika ciśnienia paliwa?? na jakiej to dziala zasadzie??

[ Dodano: Wto Maj 11, 2010 00:34 ]
No i nic. Wymieniony regulator cisnienia paliwa. pompka i nic nie pomogło przy zatkanym wezyku od powrotu chodzi dobrze odetkam zaczyna głupieć, ma ktoś może jeszcze jakiś pomysł? Bo wydaje mi sie ze tutaj chodzi o cos z paliwem moze listwa wtryskowa??
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [R200/25, MG ZR] Workshop Manual ROVERki.pl
sknerko Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 23 Sro Paź 03, 2018 13:24
Prescenn
Brak nowych postów [R200] problem z obrotami
isio Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Pon Gru 12, 2011 16:44
leszczu
Brak nowych postów [r200] Problem z obrotami
przemyslaw85 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 6 Pią Maj 13, 2011 12:09
imejdz
Brak nowych postów [R200 1,4 16v 98r.] Problem z obrotami
100procentt Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Sro Gru 30, 2009 11:58
Kozik
Brak nowych postów [R200 1.6]Problem z obrotami
DragonCRX Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Nie Sie 16, 2009 17:29
praktis



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink