NismoZmc, ale przeciez ten felunek Ci wystaje Poza tym napisz dokladnie o co chodzi u Ciebie z tym dystansem? w jakim celu on u Ciebie siedzi? Bo jezeli nie ma nic na celu (felga nie chaczy, nie trzeba jej odsuwac) a jedynie wizualnie auto ma wygladac toporniej to moim zdaniem bez sensu.
Ps wiecie co grodzi za wystajace felgi?
Krzysi3k, nie chodzi o to bys wyklady pisal i nie wiadomo co, ale jak juz tlumaczysz co to et to nie mow czegos kompletnie innego. Gdybys powiedzial tak jak kumilek23,
kumilek23 napisał/a:
od wartości ET zależy ile mu będzie koło wystawało
to rozumiem dla laika to wystarczy i jest to prawda, nie precyzyjna ale prawda.
Nie chce sie klucic tylko potraktuj to jako sprostowanie. W ogole nie wiem czy zauwazyliscie, ale masa ludzi ma to do siebie, ze jak sie im zwroci uwage to odbieraja to jako forme ataku. Nie! wrecz odwrotnie, to tylko uzupelnienie majace na celu doprecyzowanie danej kwestii.
Prosze sie nie obrazac ani nie przejmowac forma jaka przedstawilem moje sprostowanie. Moze i faktycznie dalo sie to odczytac jako zaczepke, ale nie o to chodzi
Pozdrawiam
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
jest czad!!!!!! dobrze, że tą rynnę wywaliłeś jakiś ładny tłumol z końcóweczką owalną zapodaj
- też się z tego powodu cieszę poniewaz co tydzień robię Rkiem 500km+ i już mialem dosyć tego buczenia więc kupiłem seryjny układ wydechowy czyli tłumik środkowy i końcowy. Nad końcówką się zastanowię jak wróce do Polski ale podobno się czesto przepalają spawy
Markzo napisał/a:
NismoZmc, ale przeciez ten felunek Ci wystaje Poza tym napisz dokladnie o co chodzi u Ciebie z tym dystansem? w jakim celu on u Ciebie siedzi? Bo jezeli nie ma nic na celu (felga nie chaczy, nie trzeba jej odsuwac) a jedynie wizualnie auto ma wygladac toporniej to moim zdaniem bez sensu.
Nom wystaje ale mam nadzieje ze Holenderska Policja przymknie na to oko w razie w. =)
z Tym dystansem chodzi o to że mam o 30% dłuzsze szpilki niż seryjnie powinny być:) i jezeli nie dam dystansu to nie zakrece śrub bo mają kapturki Felga nie haczy ale trzeba ją odsunąć przez te o 30% dłuższe szpilki. Nie jest to moje widzi-mi-sie aby wygladał toporniej, tylko poprostu tutaj jest wszystko 4 razy droższe i wole zrobić to jak wróce do Polski. dla przykładu wywazenie jednego koła kosztuje od 10 euro w górę
olek997 napisał/a:
felgi i fore przyajcielu amsz nieziemsko piękną! naprawde prezencja to pierwsza liga! chyle czoła z podziwu!
Mam to auto już 2 lata i troszkę się postarzało i popsuło ale wiernie mi służy więc na wakacje planuje kompletną renowację począwszy od lakieru poprzez silnik do wnętrza.
na zdjęciu widać na zderzaku odprysk lakieru bo kolega po alkocholu chryslera zostawił bez recznego i że tak powiem sie stoczył.. ma też wile innych niedociągnięć ale obiecałem że jeśli jeszcze wytrzyma okolo 3 miesiecy to mu się odwdzięcze
kumilek23 napisał/a:
a tokarza jakiegoś byś tam nie znalazł, na bank by taniej utoczył
wczoraj się dowiadywałem w wulkanizacji ile kosztuje jeden dystans 10mm - 50 euro a potrzebowałbym 4x dystanse z tokarzem moze być ciezko bo nawet nie wiem pod jaka nazwa i gdzie go szukać. a wydać na dystanse 200 euro czyli okolo 800 zł to się mija z celem już wolałbym wymienić szpilki co by mnie kosztowało okolo 100e.
faecd napisał/a:
W szczecinie u tokarza za dystanse okragle z blachy 10mm z 4 nawierconymi otworami plus otwor na piaste 50zl/sztuka - cena po znajomosci!
może dystans dystansowi nie równy ale na allegro za 110 zł z przesyłką znalazłem 2 dystanse nowe aluminiowe
NismoZmc,
1. tamte slowa nie napisal Markzo tylko ja
2. No to skoro o szpilki sie rozchodzi to sadze, ze mniej zachodu by bylo z wymiana szpilek na normalne nizeli z tymi dystansami. Albo w takim razie zakrec na nakretki przelotowe i po problemie!
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum