Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Mieszkancy szczecina i okolic znalazlem warsztat gdzie mozna przebadac bardzo dokladnie nasze roverki i nie tylko.Dokladnie i nie drogo.Jakby co piszcie podam adres
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pon Lis 29, 2010 00:37, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Czw Kwi 15, 2010 20:02 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
szczerze mowiac nie wiem bo sie nie znam,ale cala diagnostyke silnika ukladu jezdnego calego oprzyzadowania.Kompletna djagnostyka calego samochodu.Kupil pare dni temu najnowszy jaki na rynku jest z programami do 2100rocznika.Proba sprzetu odbyla sie na moim R wiec za darmo.Jest wszystko oki
Pytalem o t4 ale on powiedzial ze to cos leprzego ma od kilku dni.Nie wiem ale moje auto przebadal od stup do glow cala historie wyczytal usterek.To chyba dobry sprzet
Nie wiem czy dojdzie czy nie moje auto przeswietlil na wylot.W szczecinie cienko z programami do rowerkow a jesli cos jest to strasznie drogie.U niego jest naprawde nie drogo.Jak bede to sie dowiem co to jest
MOŻE coś takiego , ale bajerant dobry lepszy od T4 , soft do 2100 żaden tester nie przewyższy testera fabrycznego w każdej marce + abonamenty są ważne od 1 do max 3 lat we wszystkich testerach .
_________________ SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
WyluzujNie po to napisalem by sie z Toba spierac.Ciebie i tak to nie tyczy bo jestes za daleko a ja nie mam zamiaru udawadniac Ci ktory jest lepszy.Podalem ta informacje dla roverkowiczow z zachodniopomorskiego bo ciezko u nas o tani warsztat z tak wypasionym sprzetem.W szczecinie jedynie znalazlem jeden warsztat z komyterem do R ale wolaja 250 zl za samo podlaczenie.Jest to masakrycznie duzo a tu mysle moze 1/5 ceny. Tyle na ten temat i bez urazy nie chce wiecej sie o to spierac nie taki byl moj cel
Pomógł: 564 razy Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 5678
Wysłany: Sob Kwi 17, 2010 09:41
Cytat:
grota10
jeżeli napisałeś to do PHJOWI to ona ma T4 Jeżeli do mnie to nie szukam zaczepki tylko interesuje mnie co to za sprzęt, wiec się tak nie denerwuj. Szukamy dobrego interfejsu. http://forum.roverki.eu/v...=33489&start=40
apples nie wiem co to za sprzet nie znam sie na tym ale jak bede u goscia to zapytam jak sie zgodzi to napisze.Wiem tyle ze nie jest to sprzet tylko i wylacznie do roverkw ,obsluguje wiekszosc europejskich marek nawet malo popularnych w pelnej wersji.Naprawde dobry sprzet.Jesli pozwoli zdradzic to Ci napisze
Pomógł: 317 razy Dołączył: 02 Kwi 2007 Posty: 2766 Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp
Wysłany: Sob Kwi 17, 2010 14:34
ja pisałem nie o tobie tylko o tym gościu co ma ten komputer , żadne testery nie mają pełnych możliwości fabrycznych bo sam też robię innym testerami różne marki i naprawdę nie ma czegoś do wszystkich.
[ Dodano: Sob Kwi 17, 2010 15:34 ]
apples napisał/a:
PHJOWI może Ty wiesz jaki interfejs pracowałby z oprogramowaniem T4?
sam fejs nic nie da ponieważ rover wymaga specjalnych kabli do transferu sam fejs to połówka t4 .
_________________ SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
Pomógł: 564 razy Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 5678
Wysłany: Sob Kwi 17, 2010 14:56
PHJOWI napisał/a:
sam fejs nic nie da ponieważ rover wymaga specjalnych kabli do transferu sam fejs to połówka t4 .
kable to szczegół. Można oszukać program że dany kabel jest podłączony lub wstawić multiplexer. Najważniejszy jest łatwo dostępny J1962 i kosztuje ok. 50zł Problem polega na opracowaniu wymiany. Silnik już wiem że nie problemu bo można cały objechać Ediabas lub DIS od BMW, problem jest z GM6, ale pocieszające jest że wymiana danych jest podobna jak w E46.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum