Forum Klubu ROVERki.pl :: [R600] Centralny na pilota
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: szoso
Czw Lis 18, 2010 10:40
[R600] Centralny na pilota
Autor Wiadomość
sebaseba2 



Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 14
Skąd: Chełm



Wysłany: Wto Kwi 27, 2010 09:25   [R600] Centralny na pilota
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie

W jaki sposób mogę stwierdzić czy mój centralny zamek (przestający powoli działać " z kluczyka") ma lub nie mam możliwości dołączenia zamykania z pilota. Przy zakupie samochodu otrzymałem tylko kluczyk d odrzwi/stacyjki i kluczyk matkę - taki czerwony zapakowany. Może ma już wbudowany odbiornik i to kwestia zakupu i zaprogramowania jakiegoś pilota?
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pią Lut 25, 2011 00:14, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Kwi 27, 2010 09:25   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
olek997 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Paź 2008
Posty: 516
Skąd: Legnica



Wysłany: Wto Kwi 27, 2010 11:25   

jeśli się nie myle to każda 600 miałą alarm fabryczny i pilot byl w zestawie
_________________
moja 600-tka "ślicznotka"
http://www.autocentrum.pl...rover-600-1998/
 
 
 
Deamian 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 10 Lip 2008
Posty: 477
Skąd: Józefów k/Łukowa

Rover 600

Wysłany: Wto Kwi 27, 2010 14:12   

olek997 napisał/a:
jeśli się nie myle to każda 600 miałą alarm fabryczny i pilot byl w zestawie


Dokładnie tak.

Jeśli nie dostałeś pilota to nie opłaca się go dorabiać. Lepiej kup sobie uniwersalną centralkę i podłącz się pod starą tak jak już sporo osób tu na forum zrobiło. Będzie taniej i lepiej :wink:
_________________
Na najprostsze rozwiązania najtrudniej wpaść.
Chyba dlatego ten świat jest taki pokręcony. ;)
 
 
 
magill 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 08 Lut 2010
Posty: 127
Skąd: Wschowa

Rover 600

Wysłany: Wto Kwi 27, 2010 14:14   

Najprościej wyjdzie Ci kupić jakiś uniwersalny sterownik centrala z pilotami i się podpiąć pod centrala, który znajduje się w bagażniku po prawej stronie za tym filcem. Na forum masz bardzo ładnie opisane w kilku miejscach jak zrobić to samemu. Ja, dzięki forum, sam takie coś zrobiłem, dlatego Tobie taką opcję polecam. Nie jestem mechanikiem, ani żadnym specem samochodowym, a udało się to zrobić w kilka godzinek. Nie wiem jak u Ciebie, ale u mnie elektrycy kasują w EURO, więc kupa kasy w kieszeni, a i jaka satysfakcja :D
 
 
 
sebaseba2 



Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 14
Skąd: Chełm



Wysłany: Wto Kwi 27, 2010 14:33   

Dzięki koledzy. Poproszę Was jednak o jeszcze mała przysługę. Zajrzałem do bagażnika i mam tam takie o pudełko. Może ktoś podeśle mi najlepiej z allegro ze dwa trzy linki z tymi uniwersalnymi sterownikami, które ktoś założył do swojej 600-tki i wszystko działa. Z góry dziękuję.
 
 
Deamian 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 10 Lip 2008
Posty: 477
Skąd: Józefów k/Łukowa

Rover 600

Wysłany: Wto Kwi 27, 2010 14:40   

sebaseba2 napisał/a:
Zajrzałem do bagażnika i mam tam takie o pudełko.


Jest to centralka alarmu radiowa. Takie były po lifcie

sebaseba2 napisał/a:
Może ktoś podeśle mi najlepiej z allegro ze dwa trzy linki z tymi uniwersalnymi sterownikami, które ktoś założył do swojej 600-tki i wszystko działa


Dla przykładu ja mam taki
http://moto.allegro.pl/it...i_gwar7lat.html

Wszystko Ci działać nie będzie bo po podłączeniu uniwersalnego sterownika nie będą działać Ci czujki ruchu w środku. Co do tej centralki co podałem jest ok. W planie mam podłączenie bagażnika z pilota. Tylko jest jeden jej wielki minus bo po podłączeniu do niej czujek z drzwi (nie jest to konieczne aby wszystko działało) po ich otwarciu migają kierunki i albo nie można albo nie wiem jak to wyłączyć. :neutral:
_________________
Na najprostsze rozwiązania najtrudniej wpaść.
Chyba dlatego ten świat jest taki pokręcony. ;)
 
 
 
Mayson 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 03 Gru 2001
Posty: 1115
Skąd: DE

Rover 600

Wysłany: Wto Kwi 27, 2010 17:25   

sebaseba2 napisał/a:
W jaki sposób mogę stwierdzić czy mój centralny zamek (przestający powoli działać " z kluczyka") ma lub nie mam możliwości dołączenia zamykania z pilota

Zaraz, zaraz - o co chodzi w tym wytłuszczonym stwierdzeniu? Bo jeśli obecnie zamykasz/otwierasz auto kluczykiem i siada centralny, to znaczy że pada siłownik albo cuś, i pilot niczego tu nie zmieni.
Deamian napisał/a:
Dla przykładu ja mam taki
http://moto.allegro.pl/it...i_gwar7lat.html

Drogo. Tu jest tańszy, a też podziała :]
http://moto.allegro.pl/it...a_kierunki.html
_________________
Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
 
 
 
sebaseba2 



Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 14
Skąd: Chełm



Wysłany: Wto Kwi 27, 2010 17:47   

Otóż sytuacja wygląda tak, iż przekręcając w lewo kluczyk w drzwiach kierowcy (zamykanie) wszystkie "pipki" w drzwiach reagują i samochód się zamyka - kierunkowskazy raz mrugają i zapala się czerwona dioda. Gdy cofam kluczyk lub go wyjmuję z zamka centralny znowu otwiera wszystkie drzwi. I tak bawię się po kilkanaście razy aż wreszcie się samochód zamknie lub też zamykam go ręcznie od drzwi tylnych pasażera wciskając "pipek" w drzwiach kierowcy i je zatrzaskuje. Stąd pomysł żeby zamykać samochód z pilota. Kiedyś wyjąłem bezpiecznik od centralnego pod maską i zamykałem samochód jakby w ogóle nie miał centralnego.
 
 
marthinez 



Pomógł: 84 razy
Dołączył: 02 Gru 2006
Posty: 932
Skąd: Szczecin



Wysłany: Wto Kwi 27, 2010 17:58   

Masz prawdopodobnie uwalony stycznik w bębenku zamka.
Najlepiej wymontować (nie jest to proste) wyczyścić i sprawdzić, czy nic nie jest wygięte/krzywe itp.
_________________
Pozdrawiam
Marcin
 
 
magill 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 08 Lut 2010
Posty: 127
Skąd: Wschowa

Rover 600

Wysłany: Czw Kwi 29, 2010 19:55   

Ja będę brał coś takiego. Montowałem mojemu ziomkowi w 620i i wszystko śmiga aż miło :] dlatego też jak najbardziej polecam. Scyzoryczek jak ta lala. Tylko do R600 nie dostaniesz nigdzie grota do scyzoryka jakbyś chciał sobie dorobić. Ziomek był u speca w Lesznie, który dorabia klucze i zrobił mu to swoimi sposobami, ale trzeba było dać chyba 70 PLN za sztukę, ale spisał się koleś na medal :]

http://allegro.pl/item100...kcji_dioda.html
 
 
 
Mayson 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 03 Gru 2001
Posty: 1115
Skąd: DE

Rover 600

Wysłany: Czw Kwi 29, 2010 20:15   

magill napisał/a:
Tylko do R600 nie dostaniesz nigdzie grota do scyzoryka jakbyś chciał sobie dorobić

Bo są to japońskie kluczyki, lewostronne bodajże. O taką surówkę bardzo trudno, a wręcz słyszałem, że nie produkują. Przerabiałem to w Accordzie i też klucznik dorabiał "po swojemu" i było drożej. Poza tym dorobić kluczyk można chyba tylko do R600 przed liftem. Po lifcie jest w nim immo.
_________________
Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
 
 
 
dr 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 61
Skąd: Ryki/Piaseczno



Wysłany: Pią Kwi 30, 2010 11:10   

Mayson napisał/a:
Poza tym dorobić kluczyk można chyba tylko do R600 przed liftem. Po lifcie jest w nim immo.
Jest w nim immo, ale ja nie miałem najmniejszego problemu z dorobieniem kluczyka. W pierwszym lepszym punkcie dorabiania kluczy kosztowało mnie to jakieś 120zł i działa :mrgreen:
 
 
Mayson 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 03 Gru 2001
Posty: 1115
Skąd: DE

Rover 600

Wysłany: Pią Kwi 30, 2010 11:44   

A, no to spoko ;)
_________________
Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
 
 
 
sebaseba2 



Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 14
Skąd: Chełm



Wysłany: Pią Kwi 30, 2010 14:47   

Panowie kupiłem to.. http://www.allegro.pl/ite...a_kierunki.html
przyszło.. i szok :beczy:
Do czego te kabelki podłączyć? Podeślijcie jakiś prosty i zrozumiały dla totalnego laika sposób podłączenia tego do mojej centralki.
 
 
Deamian 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 10 Lip 2008
Posty: 477
Skąd: Józefów k/Łukowa

Rover 600

Wysłany: Pią Kwi 30, 2010 15:22   

sebaseba2 napisał/a:
Do czego te kabelki podłączyć? Podeślijcie jakiś prosty i zrozumiały dla totalnego laika sposób podłączenia tego do mojej centralki.


Schemat podłączenia raczej dostałeś :?:

http://forum.roverki.eu/v...er=asc&start=20

W tym temacie masz rozpiskę który kabelek jest od czego więc kłopotu nie widzę :wink:
_________________
Na najprostsze rozwiązania najtrudniej wpaść.
Chyba dlatego ten świat jest taki pokręcony. ;)
 
 
 
sebaseba2 



Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 14
Skąd: Chełm



Wysłany: Sob Maj 01, 2010 14:10   

Wiem że to już dla Was fachowców może to być już męczące objaśnianie ale wole się upewnić niż coś wysadzić lub przepalić. Więc:
1. zworki zostawić tak jak na rysunku - (-) gniazdo polaryzacji i na blokadzie drzwi
2. czarny - czarny w samochodzie
3. czerwony - biało-czarny w samochodzie
4. niebieski - nie wiem gdzie może nigdzie
5. biały - zielono-czerwony w samochodzie
6. biało-czarny - zielono-czerwony w samochodzie
7. żółto-czarny - masa?? a może tez nigdzie?
 
 
Deamian 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 10 Lip 2008
Posty: 477
Skąd: Józefów k/Łukowa

Rover 600

Wysłany: Sob Maj 01, 2010 19:48   

sebaseba2 napisał/a:
1. zworki zostawić tak jak na rysunku - (-) gniazdo polaryzacji i na blokadzie drzwi


Tak

sebaseba2 napisał/a:
2. czarny - czarny w samochodzie


tak. Albo do karoserii

sebaseba2 napisał/a:
3. czerwony - biało-czarny w samochodzie


Biało- niebieski. W tej mniejszej kostce.

sebaseba2 napisał/a:
4. niebieski - nie wiem gdzie może nigdzie


Jeżeli chcesz aby podczas zamykania i otwierania migały kierunki podłącz pod zielono-niebieski i zielono-żółty

sebaseba2 napisał/a:
5. biały - zielono-czerwony w samochodzie
6. biało-czarny - zielono-czerwony w samochodzie


jeden pod zielono czerwony a drugi pod zielono biały.

Cytat:
7. żółto-czarny - masa?? a może tez nigdzie?


Żółty i żółto-czarny do masy

Jeśli coś pomyliłem niech mnie ktoś poprawi bo kolega ma po lifcie a ja robiłem w przed :wink:
_________________
Na najprostsze rozwiązania najtrudniej wpaść.
Chyba dlatego ten świat jest taki pokręcony. ;)
 
 
 
sebaseba2 



Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 14
Skąd: Chełm



Wysłany: Pon Maj 03, 2010 22:19   

No i nabroiłem...
cytuje "jeżeli chcesz aby podczas zamykania i otwierania migały kierunki podłącz pod zielono-niebieski i zielono-żółty" podłączyłem niebieski z dwoma jw. i... cale miasto mrugały mi wszystkie kierunkowskazy na skrzyżowaniach. Zwarcie zielono-niebieski i zielono-żółty powoduje mruganie kierunkowskazów jak awaryjne światła :cry:
Po drugie - może to wina powyższego ale kłódka w pilocie zamykała mi drzwi ale już przycisk do otwierania tylko powodował mruganie kierunków. Nie otwierał wozu. Dlaczego?
 
 
Mayson 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 03 Gru 2001
Posty: 1115
Skąd: DE

Rover 600

Wysłany: Wto Maj 04, 2010 10:18   

Właśnie dlatego ja wszystko zleciłem elektrykowi, który ma o tym pojęcie :]
_________________
Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
 
 
 
Deamian 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 10 Lip 2008
Posty: 477
Skąd: Józefów k/Łukowa

Rover 600

Wysłany: Wto Maj 04, 2010 12:25   

sebaseba2 napisał/a:
podłączyłem niebieski z dwoma jw. i... cale miasto mrugały mi wszystkie kierunkowskazy na skrzyżowaniach. Zwarcie zielono-niebieski i zielono-żółty powoduje mruganie kierunkowskazów jak awaryjne światła :cry:


No to odłącz :wink: Jeśli chciał byś aby przy zamykaniu i otwieraniu migały kierunki musisz pociągnąć kabelek gdzieś pod światła awaryjne :/ Ja u siebie miałem oddzielnie na prawą i na lewą stronę w centralce więc nie miałem takiego problemu :razz:

sebaseba2 napisał/a:
Po drugie - może to wina powyższego ale kłódka w pilocie zamykała mi drzwi ale już przycisk do otwierania tylko powodował mruganie kierunków. Nie otwierał wozu. Dlaczego?


Zobacz czy na pewno do dobrego przewodu podłączyłeś. Jeśli do dobrego to po lifcie musi być coś inaczej. Ja bym poszukał przewodu w którym po podaniu masy siłowniki zareagują
_________________
Na najprostsze rozwiązania najtrudniej wpaść.
Chyba dlatego ten świat jest taki pokręcony. ;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R600] Łamak w zamku... da się zrobić centralny z pilota ?
spitz Rover serii 600, Honda Accord 1 Sro Lis 24, 2010 19:34
darek_wp
Brak nowych postów [R600] - programowanie pilota
Abaddon09 Rover serii 600, Honda Accord 2 Sro Sty 17, 2018 19:31
Abaddon09
Brak nowych postów [R600] Doprogramowanie pilota
kruszan Rover serii 600, Honda Accord 5 Nie Lut 19, 2012 10:58
Marrkus
Brak nowych postów [R600] Programowanie pilota
mario1 Rover serii 600, Honda Accord 1 Pon Cze 29, 2009 10:31
NEOSSS
Brak nowych postów [R600] dorobienie pilota do samochodu
DorotaC Rover serii 600, Honda Accord 2 Nie Sty 08, 2012 17:22
DorotaC



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink