Forum Klubu ROVERki.pl :: [WWW] NOWA STRONA - uwagi dot. OBECNEJ TREŚCI I BŁĘDÓW
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[WWW] NOWA STRONA - uwagi dot. OBECNEJ TREŚCI I BŁĘDÓW
Autor Wiadomość
Brt 
mgz insz.




Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pon Maj 31, 2010 19:03   

_papa_, bedą jeszcze zmiany w menu właśnie w tym względzie i myslę, że nie będzie wtedy uwag o braku przejrzystości, ale to mała niespodzianka i niedługo się ujawni ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Maj 31, 2010 19:03   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
_papa_ 




Dołączył: 24 Lis 2008
Posty: 424
Skąd: Płock

Rover 600

Wysłany: Pon Maj 31, 2010 19:16   

Cytat:
_papa_, bedą jeszcze zmiany w menu właśnie w tym względzie i myslę, że nie będzie wtedy uwag o braku przejrzystości, ale to mała niespodzianka i niedługo się ujawni ;)
:mrgreen:

Trzymam kciuki!!
 
 
 
own 




Dołączył: 29 Sie 2006
Posty: 299
Skąd: Wrocław

MG ZR

Wysłany: Wto Cze 01, 2010 09:40   

Tak odnośnie pierwszej strony kilka uwag na szybko ;-)
Mam nadzieję, że nikogo nimi nie urażę, a jedynie wniosą one coś dobrego.
... jeżeli wyjdzie inaczej ;-) to z góry przepraszam :-D

Menu - jeżeli taka wielkość czcionki (można dać Arial i większą, to wtedy może będzie OK) to wysokość belki menu jest za duża. Dodatkowo rozmieszczenie samego menu jest dziwne - nierówno.

Newsy - proponuję zwiększyć tam line-height znacznie oraz dodać większy padding, żeby newsy nie były tak blisko względem siebie. Można również pomyśleć nad oddzieleniem graficznym tych newsów - może jakaś linia ? Można oczywiście też rozdzielać odstępem ale wtedy musi on być zdecydowanie większy. Kolor linku ,,więcej...'' wydaje się być defaultowy (ale to tak na oko, nie patrzyłem w CSS'a)

<UL> <LI> proponuję tam w CSS ustawić grafikę, żeby zastąpiła te kropki oraz ustawić mniejsze wcięcie z lewej strony (chyba margin za to odpowieada).

W całej lewej kolumnie przydałoby się rozdzielenie poszczególnych wpisów, bo są za bardzo zbite. Tutaj też może pomóc element graficzny, który by to rozdzielał lub/i odstępy.

Mogę się również doczepić do samego układ 3 kolumn (ale z tym można oczywiście polemizować i jest to moja bardzo osobista uwaga), który jest trochę przestarzały i daje małe możliwości sensownej prezentacji danych (za mało miejsca jest na bocznych kolumnach, a za dużo na środku). Obecnnie odchodzi się od modelu, że przez całą stronę biegną ściśle 3 kolumny, a stosuje się często ,,przeplatanie''.

... i to tyle moich uwag, tak na szybko, dotyczących strony głównej ;-)

Ogólnie strona jest o wiele lepsza, ładniejsza, jednak mam wrażenie, że za mało czasu poświęcono na to, żeby była intuicyjna i przejrzysta.


Znalazłem też jeszcze jeden typowo techniczny błąd - sesja z forum nie przenosi się na stronę - czyli trzeba się dwa razy logować. Skoro jest ta sama baza danych, to pliki sesji też by mogły być te same.
Ostatnio zmieniony przez own Wto Cze 01, 2010 10:28, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
bizon 




Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 2093
Skąd: Poznań

Rover 400

Wysłany: Wto Cze 01, 2010 10:04   

Nie moge znalezc artykulow z serii "zrob to sam"". Jestem slepy czy ich na razie nie ma??
 
 
 
kasjopea 


Członek Zarządu
wiceprezes


Dołączyła: 08 Paź 2007
Posty: 3890
Skąd: Włocławek

MG ZS

Wysłany: Wto Cze 01, 2010 10:24   

Też nie mogę :wink: .
_________________
Pozdrawiam Monika
 
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Wto Cze 01, 2010 11:20   

ownstlr napisał/a:
Znalazłem też jeszcze jeden typowo techniczny błąd - sesja z forum nie przenosi się na stronę - czyli trzeba się dwa razy logować. Skoro jest ta sama baza danych, to pliki sesji też by mogły być te same.

Baza jest wspólna tylko w kwestii nick/hasło, a i to jest również w teorii. Dla użytkownika bazy wyglądają na wspólne, ale w rzeczywistości są to dwa różne serwisy z różnymi bazami.
Sprzęgnięte są lub będą transparentnymi skryptami, które będą odpowiedzialne za synchronizację.

Cytat:
Ogólnie strona jest o wiele lepsza, ładniejsza, jednak mam wrażenie, że za mało czasu poświęcono na to, żeby była intuicyjna i przejrzysta.

Z pierwszą częścią się zgadzam, z drugą... zanim zaczęte zostały prace najpierw ley opracowywał wszystko na brudno. Menu jest w/g mnie czytelne, tylko wypadło z niego kilka pozycji, które zostaną przywrócone. Jak ktoś raz przeleci przez mapę strony, to wydaje mi się, że wszystko zapamięta.

Ale wiem, że każdy "web-creator" ma swoją wizję i w/g niego dałoby się to zrobić lepiej ;)
Współpracuje z takimi wariatami ;)
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
own 




Dołączył: 29 Sie 2006
Posty: 299
Skąd: Wrocław

MG ZR

Wysłany: Wto Cze 01, 2010 11:41   

MaReK napisał/a:
Baza jest wspólna tylko w kwestii nick/hasło, a i to jest również w teorii. Dla użytkownika bazy wyglądają na wspólne, ale w rzeczywistości są to dwa różne serwisy z różnymi bazami.
Sprzęgnięte są lub będą transparentnymi skryptami, które będą odpowiedzialne za synchronizację.


A czemu nie używa się do logowania pól w tabeli i bazie z phpBB? Do logowania te same pola, a pozostałe elementy strony wrzucić jako dodatkowe tabele w phpBB. Może na początku więcej roboty ale upraszcza to wiele rzeczy. Skoro logowanie jest to samo, to przepisywanie tego skryptami jest mniej intuicyjnie, jeżeli chodzi o proces tworzenia.

I pliki cookie współdzielone to by była na serio dobra opcja ;-)

Cytat:
Z pierwszą częścią się zgadzam, z drugą... zanim zaczęte zostały prace najpierw ley opracowywał wszystko na brudno. Menu jest w/g mnie czytelne, tylko wypadło z niego kilka pozycji, które zostaną przywrócone. Jak ktoś raz przeleci przez mapę strony, to wydaje mi się, że wszystko zapamięta.

Ale wiem, że każdy "web-creator" ma swoją wizję i w/g niego dałoby się to zrobić lepiej ;)
Współpracuje z takimi wariatami ;)

Przez mało intuicyjna miałem na myśli, że niektóre rzeczy są za bardzo zbite w jedno. Za mało oddzielone od siebie. Np. nagłówek newsa mógłby być zrobiony innym kolorem (np takim czerwono-różowym jaki jest w logowaniu na stronie lub forum, i już newsy by nabrały na przejrzystości. Można też śmiało w innych miejscach tego użyć.


Jak już pisałem wcześniej - moje opinie, pomimo tego, że dosyć krytyczne chciałbym, żeby pomogły w ulepszeniu strony ;-) i po prostu podzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem.
 
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Wto Cze 01, 2010 11:55   

ownstlr napisał/a:
I pliki cookie współdzielone to by była na serio dobra opcja ;-)

No i właśnie tego spróbujemy, ale w późniejszym procesie.

ownstlr napisał/a:
A czemu nie używa się do logowania pól w tabeli i bazie z phpBB? Do logowania te same pola, a pozostałe elementy strony wrzucić jako dodatkowe tabele w phpBB.

Bo jos_ nie jest 1:1 z phpbb_ i przy tworzeniu uprawnień, grup i autorów artykułów byłby rozjazd.

ownstlr napisał/a:
Skoro logowanie jest to samo, to przepisywanie tego skryptami jest mniej intuicyjnie, jeżeli chodzi o proces tworzenia.

Co tu ma być intuicyjne ;D ? Jeden INSERT więcej i już :)

ownstlr napisał/a:
Przez mało intuicyjna miałem na myśli, że niektóre rzeczy są za bardzo zbite w jedno. Za mało oddzielone od siebie. Np. nagłówek newsa mógłby być zrobiony innym kolorem (np takim czerwono-różowym jaki jest w logowaniu na stronie lub forum, i już newsy by nabrały na przejrzystości. Można też śmiało w innych miejscach tego użyć.

Jeśli masz chwile, to zrób prtscrna i zaznacz w paintcie o co chodzi. Wszystkie sugestie mile widziane zwłaszcza od osób, które obracają się w światku :)

ownstlr napisał/a:
Jak już pisałem wcześniej - moje opinie, pomimo tego, że dosyć krytyczne chciałbym, żeby pomogły w ulepszeniu strony ;-) i po prostu podzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem.

Najlepsze są te krytyczne ;)
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
Jugol 



Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2338



Wysłany: Wto Cze 01, 2010 12:28   

Ponawiam pytanie: Dlaczego nie mogę się zalogować na stronie klubowej ?? :bezradny:
 
 
Ley 




Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 417
Skąd: Warszawa

Rover 45

Wysłany: Wto Cze 01, 2010 12:30   

Jugol napisał/a:
Ponawiam pytanie: Dlaczego nie mogę się zalogować na stronie klubowej ?? :bezradny:


Jugol spróbuj wyrzucić cookies, zamknać okno przeglądarki i spróbować jeszcze raz - kilka osób nie mogło się zalogować a po oczyszczeniu przeglądarki wszystko hula.

Hasło do www jest takie samo jak hasło do forum.
_________________
proud owner of Rover 45 british racing green 2004
former but still proud owner of Rover 216 GTI Twin Cam 1993
 
 
kasjopea 


Członek Zarządu
wiceprezes


Dołączyła: 08 Paź 2007
Posty: 3890
Skąd: Włocławek

MG ZS

Wysłany: Wto Cze 01, 2010 12:32   

Jugol, macie tu tylko zgłaszać zastrzeżenia, nikt nie będzie tracił czasu na odpowiadanie na każde pytanie, bo dosyć jest roboty. Cierpliwości :twisted:
_________________
Pozdrawiam Monika
 
 
 
own 




Dołączył: 29 Sie 2006
Posty: 299
Skąd: Wrocław

MG ZR

Wysłany: Wto Cze 01, 2010 13:17   

MaReK napisał/a:

No i właśnie tego spróbujemy, ale w późniejszym procesie.


No to super ;-)

MaReK napisał/a:

Bo jos_ nie jest 1:1 z phpbb_ i przy tworzeniu uprawnień, grup i autorów artykułów byłby rozjazd.

Myślałem, że strona jest autorska w pełni ;-) Jak tak to rzeczywiście.

MaReK napisał/a:

Jeśli masz chwile, to zrób prtscrna i zaznacz w paintcie o co chodzi. Wszystkie sugestie mile widziane zwłaszcza od osób, które obracają się w światku :)


Mówisz i masz. W załączniku się nie zmieściło ale poniżej link do mojej ,,na szybko'' propozycji zmian na stronie głównej w ,,paintcie'' ;-)



http://www.kv6.org/Roverkipl/Roverkipl_1-1.png



Dodatkowo... ,,statystyki'' oraz ,,kto jest online'' możnaby przenieść na zupełny dół strony - są fajne ale nie najważniejsze (prawa górna strona to obszar ekranu, na który człowiek zwraca największą uwagę)
 
 
 
Ley 




Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 417
Skąd: Warszawa

Rover 45

Wysłany: Wto Cze 01, 2010 13:24   

ownstlr napisał/a:
Mówisz i masz. W załączniku się nie zmieściło ale poniżej link do mojej ,,na szybko'' propozycji zmian na stronie głównej w ,,paintcie'' ;-)


Widzę że podobnie myślimy :) Niestety na ostateczne doszlifowanie strony przyjdzie jeszcze troche poczekać - narazie zbieramy uwagi i w pierwszej kolejności wyeliminujemy błędy techniczne - w drugiej dopracujemy kwestie wizualne. Stronka będzie picuś glancuś jak z nią skończymy :D
_________________
proud owner of Rover 45 british racing green 2004
former but still proud owner of Rover 216 GTI Twin Cam 1993
 
 
Jugol 



Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2338



Wysłany: Wto Cze 01, 2010 13:38   

kasjopea napisał/a:
Jugol, macie tu tylko zgłaszać zastrzeżenia, nikt nie będzie tracił czasu na odpowiadanie na każde pytanie, bo dosyć jest roboty. Cierpliwości :twisted:


Kasjo, spokojnie, meliskę siakąś se zapodaj :spoko: Dostałem odpowiedź od Ley'a i już milczę :ok:
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Wto Cze 01, 2010 13:42   

ownstlr, ładnie to wyszło. Faktycznie przejrzyściej, ale chyba najbardziej rzuca się w oczy zmiana jednokolumnowego tekstu w środkowej części strony.
Kolorystyka nagłówków linków itp. jest oczywiście do poprawek kosmetycznych.

Jak wspomniałem, górne menu jest ubogie bo maciej z Kruszonem zrobili zdjęcie z publikacji na czas premiery strony. Z tego co wiem (Ty powinieneś wiedzieć więcej), to zrobili to w piątek wczesnym rankiem ;)

Zmniejszyłeś długość belki menu - faktycznie, to chyba nawet jeszcze jest zapisane w naszych pierwszych poprawkach. Czcionka jest brzydka, która zaproponowałeś ;) Ale jak mówiłem, menu się jeszcze wypełni.

Czcionka z boku w modułach... chyba muszę na to popatrzeć jeszcze.
Zamysł jest okej, ale jakoś nie mogę się przyzwyczaić.

Na pewno Twoje uwagi będą brane pod uwagę i mam nadzieję, że docenione ;)
Szkoda, że nie ujawniałeś swoich talentów wcześniej - kiedy były burzliwe dyskusje o zmianie strony ;)

Pozdrawiam,

ps.
Strona nie jest autorskim projektem, ale została zbudowana w oparciu o gotowy CMS.
Pewne rzeczy oczywiście zostały przerobione pod nasze preferencje.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
own 




Dołączył: 29 Sie 2006
Posty: 299
Skąd: Wrocław

MG ZR

Wysłany: Wto Cze 01, 2010 13:58   

To jest moja propozycja BARDZO na szybko i oczywiście wiele rzeczy wymagałoby dopracowania. To nie jest projekt, a jedynie propozycje kierunku, w którym można podążać ;-) Jak będziecie chcieli to mogę zrobić tak bardziej dopracowaną ,,moją wizje'' ;-)

MaReK napisał/a:

Na pewno Twoje uwagi będą brane pod uwagę i mam nadzieję, że docenione ;)
Szkoda, że nie ujawniałeś swoich talentów wcześniej - kiedy były burzliwe dyskusje o zmianie strony ;)


9.02.2007r. - tego dnia wysłałem pierwszego maila do Macieja o mojej chęci pomocy przy tworzeniu strony. Odpowiedź na maila była ale później kontaktu brak.

Gdzieś tak około rok temu temat powrócił i zaproponowano mi stworzenie strony, jednak (jak już napisałem na stronie :razz: ) w ramach ,,czynu społecznego''. O ile ja jako grafik mogłem zrobić to za free, o tyle ludzie z którymi zazwyczaj współpracuję (programiści), którzy nie mają nic wspólnego z klubem, już nie za bardzo dawali się na to namówić. Z tego też powodu na walnym, kiedy dowiedziałem się, że w tym roku jednak pieniądze się znalazły, a nie było nawet ,,castingu'', to się zirytowałem i wyszedłem :razz: :wink:

Ley napisał/a:

Widzę że podobnie myślimy :) Niestety na ostateczne doszlifowanie strony przyjdzie jeszcze troche poczekać - narazie zbieramy uwagi i w pierwszej kolejności wyeliminujemy błędy techniczne - w drugiej dopracujemy kwestie wizualne. Stronka będzie picuś glancuś jak z nią skończymy :D


OKi to mnie cieszy takie nastawienie :mrgreen: . Trzeba się postarać, żeby strona naszego klubu była NAJLEPSZĄ stroną klubu motoryzacyjnego w PL. A jest to realne i wierzę, że się uda :-)
 
 
 
sknerko 
Klubowicz





Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Wto Cze 01, 2010 21:36   

Literówka tutaj: http://www.roverki.pl/ind...derby,2/page,3/
zamiast webasto jest tebasto
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Sro Cze 02, 2010 07:20   

ownstlr napisał/a:
9.02.2007r. - tego dnia wysłałem pierwszego maila do Macieja o mojej chęci pomocy przy tworzeniu strony. Odpowiedź na maila była ale później kontaktu brak.

To podobnie jak ze mną ;) Ja brałem czynny udział w grupach od czerwca 2007 ;)
Wtedy zaniepokojony transferami na stronie zaproponowałem pomoc ;)
Doczekałem się jednak odpowiedzi, że "na razie nie potrzeba pomocy".
Trochę później na spocie obgadaliśmy temat i tak już pozostało ;)

ownstlr napisał/a:
Gdzieś tak około rok temu temat powrócił i zaproponowano mi stworzenie strony, jednak (jak już napisałem na stronie :razz: ) w ramach ,,czynu społecznego''.

Temat powracał wielokrotnie - nawet został nazawy "strona www po raz 150" :)
Śmiałków było wielu, amatorów programistów również. Byli też tacy co firmy mają i w ramach promocji zrobią nam tą stronę, tylko że.... i tutaj następował wysyp jakiś chorych warunków nie do przyjęcia, a jak chcieliśmy postawić na swoim, to się wycofywano ;)

Ja sam próbowałem ogarnąć stronkę, potem kolega reed zrobił całkiem sporo, ale zawsze znajdowały się jakieś powody żeby tego nie skończyć i temat się ciągnął latami.

Moi koledzy, mimo że koledzy chcieli za tą pracę zapłaty. Jedni mniej inni więcej, ale to było sporo.

Taki stan by się pewnie utrzymał do teraz, gdyby nie fakt, że strona zaczęła robić się mało bezpieczna. Przez autorskie rozwiązania na stronie poprzedniej, nie można było jej zaktualizować do wersji wyższych. Stąd serwer musiał być wyposażony w stare, dziurawe oprogramowanie ;) Powoli stawało się to na tyle ryzykowne, że dane zawarte w bazie strony były narażone na "wyciek". Wtedy znalazł się kolega Stanisław, który poniekąd zaprzyjaźniony z klubem zrobił w ciągu dwóch tygodni całą robotę. Przygotował podłoże, a Ley w ścisłej współpracy przygotował grafikę.
Zarząd musiał już wyłożyć środki na ten cel.

Na koniec maciej ze swoim uporem napisał skrypty i przeniósł wszystkie artykuły, galerię zdjęć, komentarze, warsztaty. Nasi moderatorzy i reszta adminów zajęła się poprawą linków, błędów itp. Wszystko żeby zdążyć przed Zlotem, przed Walnym Zgromadzeniem ;) Ja na kilka godzin przed premierą przełączyłem DNS :)

ownstlr napisał/a:
Z tego też powodu na walnym, kiedy dowiedziałem się, że w tym roku jednak pieniądze się znalazły, a nie było nawet ,,castingu'', to się zirytowałem i wyszedłem :razz: :wink:

Ja nic o tym nie widziałem. Myślę, że nie ma się co obrażać ;) Ty jesteś swój, ale co do programistów, strach było trochę oddawać projekt w obce ręce. Stanisław jest prawie swój, a przynajmniej zetknął się już z ROVERki.pl.

Czyli jak dobrze Cię zrozumiałem jesteś grafikiem, a nie programistą?

Pozdrawiam,
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
mkamecki 




Dołączył: 15 Lut 2010
Posty: 9
Skąd: Dublin

Rover 75

Wysłany: Sro Cze 02, 2010 23:15   

Dlaczego nie można znaleźć artykułów "Zrób to sam"

Potrzebuję wymienić wentylator na chłodnicy.
 
 
 
walkie 




Dołączyła: 13 Sie 2006
Posty: 2981
Skąd: Lubnów/Wroc/Krk

Rover 45

Wysłany: Sro Cze 02, 2010 23:18   

a to akurat bez problemu :)
http://roverki.pl/index.p...cy-w-roverku-75

a Ty nie chciałeś pompy sprzęgłą przed chwilką na SB? ;)
_________________
Nic nie trwa wiecznie...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink