chlera kminie nad tyj grillem i kminie ehhh kurcze bo peirwsze moje wrażenie jak zobaczyłem tą 600 co kepo pokazał: jakaś biedna wersja rovera... hmm ciekaw jestem jak to na zywca wygląda. widział ktoś???
Pomógł: 1 raz Dołączył: 13 Maj 2008 Posty: 69 Skąd: Raszyn-Rybie
Wysłany: Pon Cze 14, 2010 22:54
wiecie co jak dla mnie to jest kwestia gustu jezeli ktoś chce zwykły grill to taki posiada jezeli chce go zmienic/przerobić to to robi jak dla mnie samochód musi sie wyróżniać z tłumu i być inny niż wszystkie inne, ale władnym wykonaniu:) Wiadomo ze nie zawsze wychodzi super to sie wtedy kombinuje ja sam już trzeci raz grill przerabiałem i dalej bede to robił dopóki mi sie nie spodoba. olek997 jak dla mnie grill w kolor i czarna siatka(zeberka) spryskiwacze i ramki halogenów w kolor nadwozia:) felgi seryjne 16 trochę małe jezdziłem na nich rok i zostawiam na zime, powinny być chociaż 17
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Zeus, no wiem ze male ale jak zaloze 17 to auto bedzie za wysoko stalo i to do dupy wygląda. trzeba glebe zrobic. a sprezyny do r600 jakie widzialem to jamexa czy jakos tak czytałem troche o nihc i nie sa to opinie zbyt pochlebne
grill przyszedl zatem ramka idzie w kolor, znaczek wyłupany zeberka ito czarne z tylu za zeberkami też na czarno. blyszczaco czarno. wstawie grill i podejme decyzje co z halogenami.
Pomógł: 1 raz Dołączył: 13 Maj 2008 Posty: 69 Skąd: Raszyn-Rybie
Wysłany: Wto Cze 15, 2010 15:50
znaczy jeżeli założysz siedemnastki to automatycznie zmniejszasz profil opony jak masz 16" na 55 to zakładasz 17" na 45, albo tak jak ja mam 18" 35 profil opony, koło wtedy nie zwieksza swoich rozmiarów
program do przeliczania http://www.polkasteam.pl/...cznik_opon.html albo
http://www.v10.pl/narzedz...u,opon,204.html
a sprężyny można poszukać od accorda model 93-98 z tego co pamiętam sprężyny są takie same
Możesz też pomyślec nad słupkiem w grillu na którym był znaczek zeby go pomalować na czarno
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
no wiaodmo ze bym zlaozyl profil 45 aale nawet tual na forum bylo mowiione o tym ze jak profil sie nawet zmniejzszy to i tak auto w gorze stoi tak bleeeeeeeee
znaczek wywalam całkiem i rzeźba =)
MASZ FELE 18 I PROFIL 35?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! FACET MIESZKASZ W NIEMCZECH I JEZDZISZ TLKYO PO AUTOBAHNACH>???? wstawiałeś spręzyny jakies obniżające czy nie ?
Pomógł: 67 razy Dołączył: 13 Lis 2001 Posty: 1096 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Sro Cze 16, 2010 17:05
Niestety po przejściu na 17" (opona 215/45) pozostają jedynie resztki komfortu. Miło wspominam czasy gdy była 16" (205/55) różnica niby nie wielka a jednak odczuwalna. Przy czym prowadzenie nie poprawiło się jakoś drastycznie. Fakt nie prowadzę auta jak rajdówki bo też rajdówką nie jest i nie zbliżam się do granic przyczepności, felgę 17" wybrałem raczej dla lansu . Sytuacja na 17" poprawiła się nieco po zmianie opon na nowe (toyo t1-r) ale troche to kosztowało.
Gdybym miał teraz decydować się czy zmieniać na 17" to bym poważnie pomyślał. Koszty opon dość wysokie, komfort niski tylko wygląd przemawia za... takie moje przemyślenia
Pomógł: 1 raz Dołączył: 13 Maj 2008 Posty: 69 Skąd: Raszyn-Rybie
Wysłany: Czw Cze 17, 2010 00:48
Wiesz co w zależności od padanego na nie światła raż są ciemno czerwone raz czarne:) a tak wszystkie światła jest idealnie widać łącznie z kierunkami, niezmieniły sie ich odcienie także z tym nie ma problemów
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum