szoso420, Nie ma takie wynalazku jeszcze który by działał.
Ale nie chcesz mi powiedzieć ze tobie w 420 zakłóca cb radio Bo nie powinno nic zakłócać oprócz spryskiwaczy i wycieraczek Zmień sobie radio lub auto na inne
Tylko najpierw odkręć antenę cb i włącz cb radio i zobacz czy dalej masz zakłócenia, jak zakłóceń nie będzie to znaczy ze przez antenę sie złocenia dostają i z tym raczej nic nie poradzisz.
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Z tym zakłócaniem to dziwna sprawa, nie miałem tego problemu, ale zainstalowałem klimatyzację i problem pojawił się. Po włączeniu silnika słychać zakłócenia i wraz ze wzrostem obrotów zmienią się ich tonacja. CB wpięte pod zapalniczkę, ale przed instalacją klimy problemu nie było.
Jakieś pomysły?
Już chyba znam rozwiązanie problemu. przełożenie alternatora wyżej spowodowało wyciągnięcie kabli i teraz dotykają obudowy aparatu zakłonowego i pewnie od tego zakłócenia.
Pomógł: 116 razy Dołączył: 05 Lis 2008 Posty: 2338
Wysłany: Czw Lip 01, 2010 05:30
Odpowiem krótko, wywaliłem na darmo ok. 30 pln na filtr przeciwzakłóceniowy do cb. , szumy pojawiały się przy podnoszeniu szyb, wycieraczkach, ale masakra była jak jechałem z navi odpaloną, więc zainwestowałem jak się okazało niepotrzebnie te 30 pln. Najlepszym wyjściem bedzie podłączenie cb bezpośrednio z aku, co też uczynię. Szoso jak chcesz filtr- tanio sprzedam- 20 pln
ja mam CB od aku i raz słychać zakłócenia a raz nie
bardzo możliwe że zakłócenia biorą się nie z samego zasilania radia ale z kabla od anteny. Zanim cokolwiek będziecie robili sprawdźcie z ułożeniem kabla od anteny.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
Pisałem już chyba 1,5 roku temu o tym ze można kupic kondensatorki chyba 470µF to były na 250V i wlutować je to silniczka wycieraczek lub innych elementów które zakłócają i szumy powinny zniknąć. Tylko ze nie taka łatwa sprawa to jest Bo trzeba je jak najbliżej źródła szumu w instalacje wlutować oraz korpusem
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum