Nie wiem jak działa ten konkretny box Jugola ale większość nie robi nic innego jak oszukuje komputer dlatego niektórzy uważają, że dobry chip jest zdecydowanie bezpieczniejszy dla silnika. Z osiągami jak jest nie wiem trzeba by ten sam egzemplarz sprawdzić w serii, z boxem i po chipie wtedy analizując wykres można by było co nie co wywnioskować, a tak z fusów nie ma co wróżyć Poszukaj w necie można poczytać sporo opinii na temat różnych boxów może to pomoże Ci podjąć decyzję....
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
Najlepiej by było jakby Jugol zrobił pomiar na hamowni, to wcale nie jest taka droga sprawa
Sam mógłbym pożyczyć to cudo od kogoś i zrobić, ale nie mam nikogo blisko, kto ma ten MAFAM.
Ogólnie niestety te samochody mają słaby dół przez ten przepływomierz, a ten MAFAM nie naprawia błędu, tylko go powiedzmy, że pomija.
Nie kopci samochód? W sumie może stać się bardziej elastyczny... Jeżeli chodzi na niskich obrotach tak jak na odpiętej przepływce, a na wysokich jak na przypiętej to ja naprawdę chyba to kupię.
Nie wiem kto Ci robił remap ale jeśli ogarnięty koleś to powinien zrobić jak najbardziej optymalny przebieg krzywych więc zakładanie boxa na chipa nie jest zbyt dobrym pomysłem bo może całkiem zmienić charakterystykę wykresu... Na słaby dół dobrą receptą jest turbo VGT bo przeważnie jest tak, ze zwykła albo jest dobra od dołu ale w górze już słabo pompuje albo zbiera się słabo od dołu ale w górnych daje duże ciśnienie...
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
Zrobił jak najbardziej optymalny, ale przy iDT nie da się już bardziej dołu poprawić.
SDi ładnie od dołu ciągnie, a tu nic.
Ja nie myślę o tym jak o boxie, bo boxy jako takie to są potencjometry zwiększające dawkę paliwa bezpośrednio, a te ustrojstwo po prostu zmienia odczyty przepływomierza.
Zwykłego boxa nigdy w życiu bym nie założył, bo szkoda silnika.
Bardzo chętnie gdyby się dało to bym w ogóle przepływkę wywalił i zastosował rozwiązanie z SDi.
po konsultacji z goodhope powiedzial ze cudow nie bedzie w calym zakresie.
ze to nie jest podatny egzemplaz ze pompa slaba ze skrzynia itd
jedyne co mowili ze moge zrobic to wywalic kata a tak to szkoda kasy na sportowe wkladki filtra sportowe tlumiki. nie wiem co z egr bo nie pytalem.
strasznie mnie kusi ten chip.
btw; nie wiecie ile mozna dostac za katalizator od iDT??
borek88, EGR zaślepić to koszt 5 zł dorobienia blaszki u tokarza.
Dobrze Ci powiedział ogólnie.
Za kata myślę, że możesz nawet 250-300 zł dostać jak nie wypalony
Ja jutro swojego wycinam i też będe sprzedawał
Krzysi3k, Koledzy zawsze jest jeszcze zrobić remap jak ma jugol na mapy od ZR lub zrobić klona moich chipów i wlutować Nie kosztuje to na pewno 900
Jak widać Jugol jest zadowolony z map ZR oraz MAFMA I o to z tym boxem chodzi, nie jest to wynalazek gdzieś z chin tylko pan DonnyDiesel ze producentem tego Boxu i chyba raczej wielu dobrych opinii o tym Boxie na forum uk jest i negatywnej znaleźć nie moglem
Ale tam i tak wyraźnie pisze ze to ie jest żaden TuningBox, żeby więcej koni auto dostało, tylko żeby lepszy był dol autka, bo również wiedza o słabości iDT. Jest napisane ze Box z chipem daje największy efekt bo w tedy inne mapy potrafią więcej potencjał z auta wyciągnąć na lepszym dole
I uważam z dobry Box zrobili, ja będę to jeszcze testował jak sie autko zachowuje na nowej Turbinie, czystym kolektorze dolotowym, brak Kata oraz EGR i Turbo na 1,1bara bez chipów
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Pomógł: 116 razy Dołączył: 05 Lis 2008 Posty: 2341
Wysłany: Sro Cze 30, 2010 06:34
Krzysi3k napisał/a:
Mam, ale dół dalej nie jest wg. mnie zadowalający.
Powiem ze swej strony jedynie tyle, że też myślałem o chipie, ale po wypróbowaniu w/w pudełesia odpuszczam. Jak już wiemy iDT to nie rakieta 200 konna, lecz zmulony w dolnym zakresie obrotów dieselek. Najbardziej właśnie brakowało tego dołu, który teraz jest ok. Wg. mnie nie ma sensu do zachipowanego już autka kupować tego urządzenia. Skoro mówisz, że tuner powiedział Ci, że nie da się już bardziej dołu poprawić, to może już masz ten dół doprowadzony do stanu jaki daje Mafam. To chyba tyle, a wracając do EGR, ostatnio, jakieś dwa tygodnie temu, próbowałem go odkręcić w celu ewentualnego przeczyszczenia, ale śrub nie dało rady ruszyć, więc odpuściłem, a w sumie zaślepienie go mogłoby jeszcze poprawić co nie co
Na tej stronie pisali, że efekt MAFAM+chip będzie super.
Ogólnie nie dało się, bo mapami wtrysku ciężko zmienić wadę przepływomierza. Na odpiętej przepływce zawsze idzie z dołu ładnie. Na przypiętej na fabrycznych mapach wtrysku idzie wolno i przy 2 tysiącach obrotów zaczyna się czuć moment obrotowy. U mnie teraz jest tak jak na przypiętym z fabrycznymi z tym, że 1200-1800 obrotów troszkę lepiej, za to czuć moment pod stopą już mniej więcej właśnie od 1800 rpm. Turbo trochę zaczęło wcześniej "wstawać", około 1700 rpm.
Tutaj macie wykres:
-z zabrudzoną przepływką (71 KM)
-na fabrycznych mapach (103 KM)
-po chipie (126 KM)
Dziś wywalam kata i mbc wstawiam, zobaczymy ile to jeszcze da. Mam nadzieję dolecieć do 130 KM, bo mam zamiar jeszcze trochę ciśnienie na turbo zwiększyć. Jest 1,15bara, a chcę 1,25bara, ewentualnie 1,3. Właśnie na stronie tego MAFAMu pisali, że używając tego turbo lepiej dmucha i z większym ciśnieniem.
Jeszcze poproszę tunera o kiedyś żeby mi podesłał wykres z odpiętą przepływką. Też wyszło 71 KM chyba, ale wiadomo - słabsza góra, odcinka przy 4000rpm.
PS. Nie sugerujcie się momentem obrotowym, bo jest trochę zaniżony (pomiar na 3-biegu).
Powinno być około 20-25 NM więcej.
Pomógł: 116 razy Dołączył: 05 Lis 2008 Posty: 2341
Wysłany: Czw Lip 01, 2010 20:51
camaro17 napisał/a:
Jugol, istny z ciebie teraz ścigacz
...raczej z Kochanicy , jamci tylko woźnica
[ Dodano: Czw Lip 01, 2010 20:51 ]
Poniżej zamieszczam foty pudełesia pod maską Montaż bajecznie prosty, producent poznaczył strony białym markerem, żeby nie pomylić przy wpinaniu wtyczek.
Pomógł: 116 razy Dołączył: 05 Lis 2008 Posty: 2341
Wysłany: Czw Lip 01, 2010 21:18
U mnie akurat tak fajnie pasuje, że na aku została taka nisza, więc ją wykorzystałem. No fakt, u Cię jest sporo ciaśniej, więc w praniu Ci wyjdzie gdzie najlepiej zapodać
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum