witam czy jest możliwość zczytania kodów z mojego rovera. rocznik 1996. w artykułach jest tylko o 2.0 d. a ja mam PB.
zaznaczę że auto z fabryki wyjechało z silnikiem 1.6.
byłem u elektronika powiedział że można na zworkę z diodą czy jakoś tak. że pod kompa się tych modeli nie podłącza. prawda to?
a usterka to gaśniecie (na PB i LPG tak samo) zrobiła się z dnia na dzień. nie przypominam sobie kiedy dokładnie. po prostu czasami schodzi z obrotów tak do 300 obr\min i np jak zahamuje i skręce kierownicą to zgaśnie. czasami zgaśnie na prostej jak wezme na luz. nie ma jakiejś stałej zasady.
SPAMU¦
Wysłany: Pon Wrz 06, 2010 22:24 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Z tego co wiem benzynowe Roverki można diagnozowac tylko komputerem diagnostycznym.
Nie musi być Testbook T4, ale taki byłby najlepszy.
W większości przypadków jednak wystarczy "zwykły Bosch"
W domowych warunkach interfejs Visa Euroscan 2000.
Niestety nic wybłyskać sie z MEMS raczej nie da. Takie numery są np w Oplach.
Co do gaśnięcia to może przybrudził sie silniczek krokowy? Albo przepustnica sie wiesza?
no to szkoda bo w mojej mieścinie jest to jedyny Elektryk samochodowy, no ale od jutro będę już w Kielcach i tu pewnie znajdę jakiegoś bardziej obeznanego Elektryka Samochodowego , muszę tylko zasięgnąć rady moich znajomych który jest dobry żebym się nie przejechał... to mówicie że w każdym dobrym zakładzie na zwykłym komputerze Bosch-owskim powinni mi odczytać kody?
[ Dodano: Sro Wrz 15, 2010 18:10 ]
to pomoże mi ktoś czy nie. chce wiedzieć czy na 100% można zczytać te kody. i ewentualnie jak to zrobić żebym pokazał mojemu elektronikowi co i jak
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum