Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Wrz 2010 Posty: 60 Skąd: z dzikiego wschodu
Wysłany: Pon Wrz 27, 2010 22:02 [rover 416 Si 97r] samoczynne przełanczanie z gazu na Pb
witam, ostatnio zauważyłem ze jadac autem na lekkich wybojach wyłącza mi sie LPG i musze zgasić silnik i odpalić jeszcze raz zeby załączyć gaz. próbowałem poruszac wszystkie kabeliki od instalacji bo myslałem ze gdzieś nie łączy ale to nic nie dało. dodam ze instalacje LPG założyłem w 2004 roku
SPAMU¦
Wysłany: Pon Wrz 27, 2010 22:02 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Jeżeli przełącza Ci się na wybojach, to nie ma siły i gdzieś musi być słabe łącze.
Nie wiem jaki masz gaz, ale u mnie (sekwencja landirenzo igs) można ustawić w sterowniku przy jakich zdarzeniach ma się przełączyć na benzynę.
Jak nie masz softu i kabla do swojego sterownika, to musisz jechać do gaziarza i zrobić jazdę próbną z podłączonym lapkiem.
nie. Ja wyminiąc kable WN przypadkowo odłączyłem jakiś przewód który idzie (i tutaj zapomniałem nazwy. Tuż nad nadkolkem za lampa przednia lewą ) tam wchodzi kabel zapłonowy i pare innych małych przewodów. Rożłączyłem przypadkowo i przy jeździe powyżej 120 przełączało mi się na LPG . Tobie może nie styka cos i na wybojach przertywa ten kabel. Też mnie dziwiło że takie pierdolitko zrobiło tyle zamieszania.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Chyba kolega pisze o cewce zapłonowej - na pewno nie to jest przyczyną....
Tak jak pisałem - posprawdzać wszystkie połączenia instalacji lpg, a jak nic nie znajdziesz to na kompa do gazownika
a noż widelec posprawdzaj.
Ja miałem wypięte . Pojechałem do gaziarza bo nie wiedziałem co się stało.
Powiedziałem że wymieniałem kable patrzy wypięty kabel . i po zawodach.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
- czerwony z bezpiecznikiem podłączony do rezystora na pierwszym zacisku - zasialnie centralki LPG
- brązowy do górnego zacisku cewki - sygnał o obrotach silnika do centralki LPG
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
U mnie centralka zasilana jest bezpośrednio z akumulatora, a obroty silnika pobierane są bezpośrednio z czujnika położenia wału. Różne instalacje - różne patenty - niestety kolega co zgłosił problem nie napisał żadnych szczegółów...
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Wrz 2010 Posty: 60 Skąd: z dzikiego wschodu
Wysłany: Wto Wrz 28, 2010 15:28
sory ze was wprowadziłem w błąd bo nie "założyłem" tylko " załozył" koleś przede mną, auto kupiłem tydzien temu i kilka razy przełączył mi sie na Pb. gaz jest na sekwencje a z tego co wiem to koles regularnie wymieniał filtr od gazu i tyle bo podobno nie miał do tej pory problemu z LPG. Na gaz przełącza mi sie po przekroczeniu 40*C
Problemy najczęściej pojawiają się u nowego właściciela Jaką masz dokładnie instalację - producent, model? Tak czy siak pewnie skończy się na diagnostyce u gazownika...
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Wrz 2010 Posty: 60 Skąd: z dzikiego wschodu
Wysłany: Czw Wrz 30, 2010 17:30
sory ze dopiero teraz ale miałem problem z netem:/ a instalacje sekwencyjna i ale nie wiem jakiej to firmy i czy da sie coś tam kombinować ze sterownikami ale przeczyściłem dokładnie wszystkie kabelki i na razie przełączył sie tylko 2 razy czyli juz lepiej Le na pewno tego tak nie zostawię i pojadę do mechanika z tym. A korzystając z okazji to mam pytanie odnośnie akumulatora bo chcę kupić nowy ale nie wiem o jakim napięciu, 75A będzie dobre??
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum