Póki przodu nie obniżysz, to nie warto żadnego hokeja ani też innej dokładki wsadzać, bo przód i tak wygląda jak na szczudłach, i żaden hokej/dokładka tego nie polepszy
będzie nawet jeszcze gorzej to wyglądało , w nadkolach i progach gazela a przód dokładka... Ja Swojego zglebiłem potężnie i żadnej dokładki nie chce, i tak nigdzie sie wjechać nie da a wygląd jest cacy
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
akurat tak stoi, ale naprawde przód jest wyżej niż tył znaczy się prześwit miedzy opona-karoseria. Zbieram kase na jekieś obniżenie(ale bez przesady), najlepiej oryginalny zawias od silverstona:) albo jakieś amorki + sprężynki. no i w tym aucie jeździ jeszcze mój 2 letni synek:) uwielbia to autko:))
moje oponki właśnie są na wysokość 65 a Twój jest na tym poziomie z progami... Więc się zastanów zanim coś napisze, zresztą wrzuce jutro foto jakos jak się uda zrobić, od ziemi do początku tego haczyka pod zderzakiem tylnym mam niecałe 7cm. Zrobie miarką niedowiarku
[ Dodano: Pią Paź 01, 2010 00:59 ]
A i to zdjęcie które wrzuciłeś jest nie aktualne aktulanie opona w tyle chowa mi się w nadkole jakieś 5mm
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
zrób przód, od zderzaka do ziemi, nie mam u siebie tego haczyka bo urwałem (długa historia ), więc nie mam porównania
Zrób fotkę auta z boku najlepiej z profilu jak mój - to powinno wystarczyc do weryfikowania, a co do różnic, to zrób foto z miarką np przedniego zderzaka całkiem z przodu pod tablicą ile ma od ziemi do zderzaka lub od ziemie do zderzaka (po boku tam gdzie mamy te czarne dokładki)
Choć jak twierdzisz, że Ci się teraz chowa koło pół centymetra w nadkolu, fotka bokiem powinna to udokumentować ale z chęcią zobacze fotki z miarką z przodu abym porównał u siebie jak to się ma do mnie
Spróbuje na jutro je zrobić, Ja mam jamexy które dodatkowo mechanior który się tym zajmuje u nas zgrzał w piecu w dół potem zahartował no i amory musiałem zmienić bo się wylały stare, teraz stoi na gazówkach monroe sport, uwierz jest naprawde twardy
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
KONI z regulacją twartości, i otwieram maskę i mam taki klucz, który nakładam na kielich i kręcę sobie jak mi się podoba robiąc autko miękkie i komfortowe lub skręcam w drugą stronę robiąc autko coraz twardsze i sztywniejsze aż na samym końcu jest jak beton i na dziurach wszystko lata a głową walimy w sufit ale za to na zakrętach jest bajka
Ogólnie nie śmigam tak bo za twardo, chyba, że jakieś głupoty z kolegami robię na parkingach, to skręcę na sztywno.
Gwint ma ciufcia, i ma taką samą regulację jak i ja, on lubi twardo
[ Dodano: Pią Paź 01, 2010 17:25 ]
tyle że on za ten gwint dał chyba jakoś ponad 2.000 PLN
KONI z regulacją twartości, i otwieram maskę i mam taki klucz, który nakładam na kielich i kręcę sobie jak mi się podoba robiąc autko miękkie i komfortowe lub skręcam w drugą stronę robiąc autko coraz twardsze i sztywniejsze aż na samym końcu jest jak beton i na dziurach wszystko lata a głową walimy w sufit ale za to na zakrętach jest bajka
Ogólnie nie śmigam tak bo za twardo, chyba, że jakieś głupoty z kolegami robię na parkingach, to skręcę na sztywno.
Gwint ma ciufcia, i ma taką samą regulację jak i ja, on lubi twardo
[ Dodano: Pią Paź 01, 2010 17:25 ]
tyle że on za ten gwint dał chyba jakoś ponad 2.000 PLN
Ile dales za Koni?
_________________ Don't drink and drive, just smoke and fly
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum