Wysłany: Pią Paź 08, 2010 21:24 Następca Coupe, czyli Markzo i MG ZS 180
Tak wygląda mój nowy samochodzik 2.5KV6 czarny jak widac, całkiem ładny kilka fotek na szybko jutro cos wiecej pokaże jestem z niego baaaaaaaaaaaaardzo zadowolony
PS. drzwi kierwocy są niedomknięte, dlatego tak odstają
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
SPAMU¦
Wysłany: Pią Paź 08, 2010 21:24 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Markzo stringi mi opadły.... kolorek zajefajny. Szkoda że nie po lifcie bo nowe lampki + skrzela wyglądałyby w dechę...... Ale i tak jest super. Zazdroszczę furki bo fajna jest
_________________ -Nigdy nie rozmawiaj z idiotą.
Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.-
Łał Tez uwazam, ze skrzela i lift bylby poza konkurencja, ale i tak niezle wymiotles.
Rozumiem, ze coupeta sprzedana... jeszcze tylko pokaz dowod i numer rejestracyjny i naklejke na szybe, bo narazie nie wyglada na Twoj
Teraz na letnim bedzie jeszcze wieksza konkurencja... ech
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Coupe we wtorek poszło hehe, narazie są blachy WR, jak będzie RZE + klubowe naklejki, to pokaże dowód więcej fotek jutro fajnie, że się podoba, na polifta niebyło mnie stać, nie chciałem żadnego diesla czy 1.8, miałobyć KV6 i jest
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Jechałem nim i przyspiesza bez porównania do R75. Po prostu deklasacja z miejsca. Później już bardziej porównywalnie ale na starcie magia po prostu. Dużo robi brak koła dwumasowego, czuć tą agresję
_________________ Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
hah, nie tam to jak Wujek Dobra Rada teraz na spokojnie mogę coś więcej napisać o tym jak to jeździ Różnica między 75 2.5 a ZS jest spora, auto ma bardzo dobrą reakcje na gaz, wkręca się na obroty bardzo szybko. Każde dotknięcie pedału gazu wywołuje reakcje --> auto płynnie przyśpiesza, do tego elastyczność jest całkiem całkiem - 3 bieg od 30km/h i autko przyśpiesza sprawnie skrzyni biegów się troche obawiałem, bo to "kiepska" PG1, jednak dla mnie wszystko jest oki, dobrze zestopniowana i precyzyjna generalnie wyprzedania ze 100-120km/h nie wymagają redukcji, auto z miejsca leci do przodu, spróbowałem zapiąć mu 3 bieg to prawie wjechałem w tate, bo nie zdążył jeszcze wyprzedzić co więcej...zaskoczyła mnie cisza po coupe, gdzie motor na prawde był głośny tutaj sam silnik i wydech są jednak cichsze i mniej męczą w dłuższej podróży o zaletach takich jak prowadzenie czy mega wygodne kubełki nie ma co pisać, przecież to każdy wie
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum