Cześć, przedstawię sytuację, obecnie mam zawieszenie od MG ZRa - mam dwa lata chyba.
W zasadzie spoko jestem zadowolony, ale jak to choroba auta u człowieka postępuję
zastanawiam się nad małą modyfikacją................. = co nie co zamiast obecnego zawieszenia
Opcji jest kilka - albo sprężyny obniżające na obecnych amorach od mg zr (takie rozwiązanie zostawiam na sam koniec i jako ostateczne)
Kolejna sprawa - hmm zawieszenie na stałe (- 35mm) ale to - 35 mnie nie zadowala - bo ZR ma -30 i jest mi nadal za wysoko
i teraz gwint.... tu mamy regulację i to mi odpowiada bardzo...
Szukam gwintu - tak w zasadzie w cenach koło 1000-1500zł
tak szału nie ma.. ale może coś się da hmmm z taką kasą zrobić
mamy w PL jakieś możliwości ?
SPAMU¦
Wysłany: Wto Paź 19, 2010 19:23 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Bumelant [Usunięty]
Wysłany: Wto Paź 19, 2010 19:47
Z gwintem raczej uwazalbym - kolega Marcinmarcin - wytrzymal pare dni w polskich warunkach na gwincie KW - masakra - nie do jazdy beton - nawet lajtowo skrecone to survival wrecz - lezy w piwnicy i straszy... Full sadomaso - 30kmh pojezdzisz po miescie gora. Dodatkowo raczej watpie w tej kasie to kupic chociaz zapytaj go na PW - moze bedzie zainteresowany sprzedaza. Jak juz tak bardzo szukasz - dosc czesto na zachodzie stosowane sa w roznych rajdowkach robionych na bazie ZRki gwinty firmy LEDA - musialbys poszukac co i jak i rozeznac ten temat - rzekomo - tania dobra firma sprawdzona w boju. Ja osobiscie skupilbym sie na wymianie przednich amorow na KONI a i tylne tez bywaly do 200tek napewno tej firmy i pozostawieniu jednak dosc niezlych springow z ZR 160 - dostrojeniu twardosci do swoich preferencji i smigasz. Calosc bedzie robila bardzo dobra robote, elegancko bedzie wybierala dziury i raczej nic wiecej nie trzeba na nasze warunki - co wiecej nie odfruniesz na pierwszej lepszej hopie, ktorych u nas nie brakuje.
w 200vi mam teraz amorki orginaly mg i sprezyny "biale" bardzo fajny zestaw
super sie prowadzi i komfortowo jest
do pelni szczescia to chcialbym zeby mialy wieksze tlumienie na odbiciu, ale tego tanim gwintem nie zalatwisz bo one zwykle maja betonowe nastawy i zero regulacji
jak cie swierzbi portfel to skontaktuj sie z firma zerkopol z wawy
oni ci ogarna jakies bilsteiny ( warto tylko b6 i b8 ) ustawia tak jak bedziesz chcial
impreza drogawa ale warto - bardzo trwale amorki
_________________ '99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv
no właśnie ceny mnie przerażają, jeżeli mówisz o 1-1,5kzł za sztukę
Dobra to opcja może inna
Obecnie rover na tym komplecie który mam (od mg zr) i tak za wiele nie j est obniżony, hmm a jak by go jeszcze obniżyć o kolejne 3-4cm to może już bym był usatysfakcjonowany
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum