Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.5 Rok produkcji: 1999
Witka!
Pojawiły się ostatnio 2 dziwne problemy prawa przednia opona jest troche ścięta po wewnętrznej stronie. na wakacjach wymieniliśmy oba wahacze i była ustawiona zbierzność, w niby porządnym zakładzie... do tego teraz bardzo mocno zaczęło ściągać na prawo
Druga sprawa to szarpanie kierownicą i całym autem. Dzieje się to przy skręcie w prawo, najbardziej odczuwalne jest to przy niskich prędkościach, natomiast im szybciej tym te drgania nie są tak dotkliwe. Przy skręcaniu w lewo i jeździe na wprost jest ok..
Co to może być? jutro autko będzie na podnośniku, może podpowiecie, co sprawdzić?
PS; autko jezdzi na 17 calowych kołach, jeśli to ma znaczenie.
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Ostatnio zmieniony przez apples Nie Cze 19, 2011 21:17, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Sro Paź 27, 2010 14:00 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
hvil [Usunięty]
Wysłany: Sro Paź 27, 2010 14:07
niewiem jak jest w Twojej skrzyni ale w mazdzie mechanizm roznicowy jak na satelitach leciał to tak było.
Pomógł: 564 razy Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 5678
Wysłany: Sro Paź 27, 2010 15:25
Markzo napisał/a:
Pojawiły się ostatnio 2 dziwne problemy prawa przednia opona jest troche ścięta po wewnętrznej stronie. na wakacjach wymieniliśmy oba wahacze i była ustawiona zbierzność, w niby porządnym zakładzie... do tego teraz bardzo mocno zaczęło ściągać na prawo
Druga sprawa to szarpanie kierownicą i całym autem. Dzieje się to przy skręcie w prawo, najbardziej odczuwalne jest to przy niskich prędkościach, natomiast im szybciej tym te drgania nie są tak dotkliwe. Przy skręcaniu w lewo i jeździe na wprost jest ok..
Wygląda mi to na tuleje wahacza. Zobacz czy guma nie pękła i czy dobrze są śruby dokręcone.
przyczyną szarpania jest na 99% rozwalony lewy przegub wewnętrzny, ma baaaardzo duży luz, po podniesieniu auta na podnośniku i włączeniu biegu wyraźnie strzelał. Kwestia ścięcia wewnętrznej storny opony prawej jest dalej otwarta, bo nie zdąrzyliśmy się już tym zająć tuleje wahaczy isame wahacze wyglądały ok.
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Apples poszliśmy po namniejszej linii oporu, auto do góry, bieg i kręcenie kierownicą, z przegubu wydobywały się niepokojące dźwięki, sprawdziliśmy i ma spory luz, wyraźnie stuka podczas ruszania go rękoma także to raczej to...zbieżność mam nadzieje sprawdzić na dniach, bo narazie nie ma czasu
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
hvil [Usunięty]
Wysłany: Czw Paź 28, 2010 16:59
Markzo napisales przeub wewnetrzny a chodzi ci o zewnetrzny??? Czy ten w skrzyni ci polecial
Pomógł: 564 razy Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 5678
Wysłany: Pią Paź 29, 2010 20:25
jesse napisał/a:
olej nie wyleci tam jest smar a nie olej .nie ma przepływu między przegubem a skrzynią
Smar jest tylko pod osłoną przegubu. Przegub jeżeli się wymienia to w całości, a nie tylko to co jest "ułożyskowane" więc olej ze skrzyni trzeba spuścić.
jesse, specjalnie dla Ciebie zdjęcie z samego RAVE aby nie było ze coś wymyślam.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum