Wysłany: Nie Paź 24, 2010 23:11 [R 214i] Zmiana kierownicy na sportową
Witam coraz to bardziej upiększając swojego Roverka pomyślałem o kierownicy sportowej , jak wygląda zmiana oryginalnej kierownicy ? proszę wziąć pod uwagę , że fabrycznie posiadam dwie poduszki powietrzne od kierowcy i pasażera i jeżeli wymienię kierownice , czy poduszka od pasażera w razie konieczności będzie działała ? jeżeli ktoś ma jakiekolwiek pojęcie proszę o odpowiedź będę wdzięczny ...
SPAMU¦
Wysłany: Nie Paź 24, 2010 23:11 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Wiem , że fajne ale pokombinować trochę nie zaszkodzi po prostu od zawsze chciałem wstawić kierownice sportową chodzi wyłącznie o efekt wizualny , który bardzo mi się widzi
Efekt wizualny mowisz najwazniejszy...hmmm moze Tobie by sie podobala taka kierunia ale np kazdy inny jak ja widzac super kierownice sportowa, ktora jeszcze zapewne ma mneijsza srednice niz normalna co jest nie zgodne z WT jakim powinny podlegac samochody, pomyslal by ale wiocha. Mega silnik, mega moment i sportowa kierownica...
Jezeli juz chcesz zrobic wyscigowke z tego auta to najlepiej obnizyc zawieszenie wtedy mozna z ciut wieksza predkoscia w zakrety wchodzic
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
faecd, Hmm wiesz ogólnie nie obchodzi mnie kto i co sobie pomyśli to jest mój samochód i najważniejsze , żeby mi się podobało , są gusta i guściki . Swoim postem chciałem się po prostu dowiedzieć jak wygląda wymiana kierownicy a nie co komu się podoba dla Ciebie może to i Wiejski Tuning ja mam na ten temat zupełnie odrębne zdanie , a co do obniżania to nie ma mowy hmm na Polskie drogi ? Pozdrawiam
adylth, czyli analizując chcesz mieć w seryjnym R214i sportową kierownicę?
Możesz to zrobić szybko i sprawnie 30 min roboty musisz mieć tylko właściwa nabe (czy jakoś tak ), ale że tak OffTop wtrące, to 100% seryjne auto z sportowa kierownica będzie lipnie wyglądało
a dodatkowo aibag pasażera nie zadziała przy wypadku, a kontrolka SRS będzie się ciągle paliła na konsoli
[ Dodano: Czw Paź 28, 2010 18:10 ]
adylth napisał/a:
a co do obniżania to nie ma mowy hmm na Polskie drogi?
wymiana jest banalnie prosta, tylko musisz jakiś opornik wlutować, żeby sie SRS nie świecił. Co do sensowności to koledzy już napisali, a Ty rób jak uważasz
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Z tego co widzę , nie warto zmieniać kierownicy ... ze względu poduszki powietrznej pasażera , dzięki za dobre rady jednak zostanę przy starej kierownicy
a dodatkowo aibag pasażera nie zadziała przy wypadku,
jesteś pewien na 100% tego?
coś mi sie kojarzy, że PHJOWI pisał kiedyś na forum(pare lat temu chyba), ze był na szkoleniu i tam mówili właśnie o sytuacji kiedy swieci kontrolka SRS
to że ta kontrolka świeci nie oznacza że nie działa wszystko w aucie tylko ta częśc która jest odłączona lub ma usterke czyli jeżeli np. odepniemy poduszke pasażera to nie oznacza to że wszystkie poduszki i napinacze pasów bezpieczeństwa sa wyłączone
najlepiej jak kolega poszuka tego postu lub napisze do PHJOWI PW z pytaniem
memphisto napisał/a:
adylth napisał/a:
a co do obniżania to nie ma mowy hmm na Polskie drogi?
No mi czerwone bębny w moim "V8" też sie nie widzą - czerwony generalnie kojarzy się ze czymś sportowym no a mając pod maską poteżne 75 koni to był by troche przerost formy na trescią - ale to tylko moje zdanie. Wkladasz sportową kierownicą i tracisz z tego co koledzy wyzej piszą dwa jaśki (airbag'i) no to tak troche mało ciekawie...
_________________ Bo fruwać jest generalnie nieroztropnie, więc nie pijcie przy otwartym oknie!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum