Forum Klubu ROVERki.pl :: [All K] Rover 1.4 83KM vs. 103KM
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sTERYD
Czw Lis 18, 2010 09:03
[All K] Rover 1.4 83KM vs. 103KM
Autor Wiadomość
damianz11 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 229
Skąd: Chełm



Wysłany: Pon Lis 01, 2010 20:56   [All K] Rover 1.4 83KM vs. 103KM

Jaka jest różnica pomiędzy tymi silnikami:
1.4 16v 83KM 2001r
1.4 16v 103KM 2003r

Czytałem że przepustnica metalowa ,ale mi się wydaje że chyba w komputerze tez sa jakies zmiany. Prawda ?
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Lis 01, 2010 20:56   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
flapjck1 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 1746
Skąd: Urzut/Nadarzyn



Wysłany: Pon Lis 01, 2010 20:58   

tylko przepustnica - ma nadlane ograniczenie na korpusie nie pozwalajace jej sie otworzyc "do konca"
_________________
'99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv :)
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Wto Lis 02, 2010 11:16   

Różnią się tylko przepustnicą :wink:
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
damianz11 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 229
Skąd: Chełm



Wysłany: Sro Lis 03, 2010 22:34   

Może i tak ale jechałem ostatnio 2000r i 2003r z takim samy przebiegiem itp. i ten nowszy był kamikadze.
 
 
Cris 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Lut 2009
Posty: 83
Skąd: Poznań



Wysłany: Czw Lis 04, 2010 08:49   

silnik silnikowi nie równy, to zależy głównie od użytkowania auta :) to, że licznik pokazywał ten sam przebieg to może mieć tak naprawdę mało wspólnego z faktycznym przebiegiem
 
 
damianz11 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 229
Skąd: Chełm



Wysłany: Czw Lis 04, 2010 16:50   

W UK raczej nie kręcą licznikow az tak bardzo. Fakt miałem kiedyś przepustnicę plastikową i sporo mocy zabiera.
 
 
Cris 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Lut 2009
Posty: 83
Skąd: Poznań



Wysłany: Czw Lis 04, 2010 18:54   

to w tych nowych 1.4 16V jest już przepustnica metalowa? A jej średnica taka sama jak w plastikowej czy może więcej? Bo to mi może ułatwić poszukiwania przepustnicy zbliżonej do 56mm, a taka z R25 będzie plug&play :D
 
 
keczu 




Pomógł: 121 razy
Dołączył: 05 Wrz 2008
Posty: 1141
Skąd: Ostroleka/Dublin



Wysłany: Czw Lis 04, 2010 19:57   

damianz11 napisał/a:
W UK raczej nie kręcą licznikow az tak bardzo.


Kreca tak samo, tylko ze wydaje sie ze mniej. Czesc poprostu tych co w Polsce jeszcze po przekrecie by sie sprzedalo to tam idzie na zlom. Wystarczy popatrzec na ceny aut w UK. 100tys. mil jest taka granica ze auto duzo na wartosci traci. Kazdy chce zarobic , fakt jak kupujesz od prywatnej osoby to nie ma takiego ryzyka ,ale komisy dzialaja tak jak w Polsce. Widze duzo aut sprowadzonych z UK do IRL ,zaraz po sprowadzeniu na przegladzie jak jeszcze ksiazka serwisowa jest w schowku lub przed wypicowaniem na sprzedaz :roll: . Osobiscie to mam nadzieje ze nie bedzie mozna rejstrowac anglikow w polsce , bo wiekszosc zlomu z europy juz wywezlismy, teraz jeszcze UK posprzatac :shock: .Pozdr.

[ Dodano: Czw Lis 04, 2010 19:57 ]
flapjck1 napisał/a:
tylko przepustnica - ma nadlane ograniczenie na korpusie nie pozwalajace jej sie otworzyc "do konca"

Ktos kiedys na forum pisal ze przerobil przepustnice usowajac ten ogranicznik.
 
 
Cris 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Lut 2009
Posty: 83
Skąd: Poznań



Wysłany: Pią Lis 05, 2010 10:17   

no z tego co się orientuje to wystarczy ten ogranicznik spiłować
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Pią Lis 05, 2010 12:50   

Cris napisał/a:
to w tych nowych 1.4 16V jest już przepustnica metalowa?

Tak :wink:
Cris napisał/a:
A jej średnica taka sama jak w plastikowej czy może więcej?

Średnica będzie ta sama.
Cris napisał/a:
Bo to mi może ułatwić poszukiwania przepustnicy zbliżonej do 56mm

Tyle to ma od Poldka :wink:
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
praktis 



Pomógł: 55 razy
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 736
Skąd: Żyrardów



Wysłany: Pią Lis 05, 2010 22:16   

keczu napisał/a:
Ktos kiedys na forum pisal ze przerobil przepustnice usowajac ten ogranicznik.


Cris napisał/a:
no z tego co się orientuje to wystarczy ten ogranicznik spiłować


http://forum.roverki.eu/v...er=asc&start=20

Polecam przeczytanie całego topicu.
_________________
Kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle ...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R all ] Mechanik w rzeszowie do rovera 214Si v16 103km
Saaphyri Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 3 Nie Lut 12, 2017 21:09
Markzo
Brak nowych postów [all] Rover *ZERO* ?
WildChild Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 7 Wto Lip 12, 2011 17:19
wild_weasel
Brak nowych postów [R ALL] Rover bez rys
Alexi Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 3 Nie Paź 10, 2010 17:09
sniffi
Brak nowych postów [rover all]
spalanie
pawel.o83 Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 6 Nie Sie 30, 2009 13:35
sknerko
Brak nowych postów [Rover 214] Jak diesel
marcelslu Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 0 Pon Gru 02, 2013 22:14
marcelslu



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink