Dokładnie, tył też. Tylko Jamexy? Miękki pewnie jest. Amorki nie dobijają? Ile poszedł w dół?
To robią Jamexy to SDi czy kupiłeś od benzyny? Nie wiem jak jest przy R600, ale do R200/25 nie ma do diesla.
w dol poszedl jakies 4cm. wczesniej szpara miedzy kolem a blotnikiem byla jakies 92mm, teraz jest rowno 50
Miekko to srednio jest ciezko powiedziec, bo ja stracilem czucie jak sie przerzucilem z opon 65 na 45.
Przejechalem narazie kilkanascie kilometrow, w tym kawalek po strasznych dziurach i wybojach i jest ok, nie slyszalem zeby amory dobijały.
kepo, te jamex'y zakładałeś do seryjnych amortyzatorów? , nie ma to jakiegoś negatywnego wpływu na ich stan i pracę oraz prowadzenie samochodu? , przyznam że ładnie to wygląda i piękny wóz
zuber84cool wysilił byś się chociaż i przeczytał ten temat
Cytat:
Pamiętaj, że wypadało by wymienić amortyzatory na takie o krótszym skoku u mnie na razie są zwykłe KYB gazowe ale przy tym obniżeniu po zimie będą i tak do wymiany.
Cytat:
Powiem, że nawet na progresywnych z seryjnymi amorami przy uskoku poprzecznym czasem zawias lubi się dziwnie zachować
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
Rodi, czy mógłbyś się zorientować, o ile masz czas i ochotę, za ile można dostać amorki + springi obniżające (-40) do coupe? na ebay.co.uk są gwinty AVO i GAZ, jednak różne ceny, widziałem jakiś kit jamexa chyba, mógłbys się rozglądnąć?
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
To zalezy czego wymagasz. Jesli chcesz Koni to cena raczej powala, ale jesli jakis tanszy to moze sie pojawic problem jakosci. Zestaw Koni do twojego to bagatela 560£, juz gwint pewnie mozna tanszy znalesc. http://www.europerformanc...product=3949568 Jesli chcesz tanszy to mozesz kupic sprezyny plus amorki. Tu masz amorki i sprezyny cobra lub avo
To jest tylko oferta z jednego ze sklepow, ale nie licz ze beda jakies ogromne roznice w cenie. Sam juz chcialem zakupic amorki Koni do sprezyn Xpowera, ale to sie raczej slabo oplaca. Bo za 100 wiecej moge kupic gwint.
_________________ Don't drink and drive, just smoke and fly
Pomógł: 5 razy Dołączył: 26 Wrz 2010 Posty: 161 Skąd: Kraków, Nowa Huta
Wysłany: Pią Paź 29, 2010 20:03
kepo napisał/a:
Ja właśnie zamontowałem do swojego R jamexy. Narazie tylko na przód, gdyż tył i tak dość nisko siedział.
Jak wygląda? Wrzucać też tył czy zostawić tak jak teraz?
Podczepię się pod temat. Od jakiegoś czasu, zastanawiam się nad obniżeniem swojej Coupe'tki i założenie do Niej jakiś fajnych alusków 16" z oponkami 195/45/R16. Zaznaczam, że zależy mi głównie na efekcie wizualnym, a nie na trakcji, zatem zastanawiam się nad założeniem jedynie sprężyn jamexa -40mm na seryjnych amorach. Proszę Was o opinie, czy taki zabieg ma sens, czy lepiej zostać przy serii.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
wyglądać będzie bardzo fajnie, Tomi miał na zlocie jamexy-40 + amorki kyb exel-g czy coś takiego, wyglądało kozacko, jednak autko jeździło z tego co mówił dużo gorzej
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum