hmm ja oklejałem vectre taśmą dekarską, ale nie soudalem tylko tytanem i nic się nie działo a przez połowę wakacji śmigałem bez boczków - no nie da się ukryć ze bardziej gniotła się pod palcem ale tragedii nie bylo .
W poprzednim aucie też miałem wygłuszone matą dekarską i mimo, że stał całe lato w upałach pod chmurką, nic nie spłynęło. Obecnie też zamierzam brać się za wygłuszanie i mam lekki dylemat - maty czy Soudal
Ja też mam zamiar wyciszać drzwi i także się zastanawiam czym... do soudala nie mam zaufanie jest plastyczny łatwiej się wykleja ale to oznacza że potrzebuje mniejszej temp. aby spłynąć niż maty które są twardsze. A dużą role jeśli chodzi o temperaturę odgrywa kolor auto. Zastanówmy się blacha którego auta osiągnie wyższą temperaturę w upale? Auta w kolorze białym czy czarnym? Moje auto ma kolor dość ciemny więc użyje twardszych mat (jeśli chodzi o wygłuszenie drzwi). Kumpel chciał mnie przekonać że on u siebie wygłuszył (w accordzie) tylną półkę i kielichy za kanapą i nic nie spłynęło po upałach. Ale trzeba wziąć pod uwagę to że "kielichy" pod kanapę nie są narażone na promienie słoneczne tak jak drzwi. Moim zdanie soudal nadaje się do wygłuszania bagażnika itp ale nie drzwi tam musi być coś twardszego. Nikt mnie nie przekona że soudal nadaje się do wygłuszania drzwi.
Pozdro!
Kiedyś widziałem fajny test nagrzewania się aut. Faktycznie biały nagrzewa się mniej o mniej niż 5 stopni. Czyli różnica żadna.
Lysy90 napisał/a:
do soudala nie mam zaufanie jest plastyczny łatwiej się wykleja ale to oznacza że potrzebuje mniejszej temp. aby spłynąć niż maty które są twardsze.
Że tak się zapytam co ma piernik do wiatraka? Liczy się klej a mata twarda (boll) ma gorszy klej niż soudal. Do tego soudal się wulkanizuje z podłożem. Dziadostwo jest tak trudno oderwać że bania siada. Kolejna sprawa pomiędzy plastyczną a nieplastyczną matą to to że plastyczna mata lepiej Ci się przyklei na całej powierzchni. Szczególnie jeśli chodzi o poszycie wewnętrzne i łączenie części.
Zresztą balcer, już wspomniał że lepiej kilka złotych wydać więcej i mieć materiał który faktycznie jest przeznaczony do wygłuszenia drzwi a nie do zalepiania drzwi.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
Fakt lepiej wydać parę złoty no coś z przeznaczeniem do wygłuszania. Teraz i tak nic nie zrobię pogada jest nie bardzo co chwile pada a po za tym zimno palce robią się sztywne xD
Mówisz że oglądałeś test o nagrzewaniu się auto i tylko taka różnica była? Ale to był pomiar temperatury w środku auta czy powierzchni blachy?
Ok jestem po kilku piwkach i troche mi klawiatura ucieka... Hehe dobra dziś już nie będe się wypowiadał bo napisze jakąś głupote xD Ogólnie jestem najeb...y Pozdrawiam wszystkich było wesoło itp dobra "wylogowywuje się" Pozdro! i oby wasze Roverki się nie psuły!!! Napisze później jak alko.... się troche ulotni...
[ Dodano: Sro Gru 22, 2010 23:28 ]
Mam małe pytanko...
Po wygłuszeniu drzwi odczuliście znaczną różnicę w dźwięku? Czy nie bardzo? W skali od 0-10.
Bo tak szczerze mówiąc zmieniłem głośniki z seryjnych na ground zero (tył i przód) i poprawa dźwięku jest duża.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum