Forum Klubu ROVERki.pl :: [R200] Rozpórka i foto :D
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R200] Rozpórka i foto :D
Autor Wiadomość
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Czw Sty 06, 2011 18:59   

teraz w sumie trochę nie sezon na letnie felgi dlatego nikt nic masowo nie wystawia :)
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Sty 06, 2011 18:59   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
bula21 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 783
Skąd: Bytom



Wysłany: Pią Sty 07, 2011 03:12   

memphisto napisał/a:
greg-si napisał/a:
Koni też na kołach się reguluje? Czy trzeba podnosić?


na kołach. Tak jak stoi auto regulacja 1 amortyzatora zajmuje około 10 sekund. Czasem jak mam zajwkę (wiosną) to na poboczu staję skręcam na twardo i fruu :mrgreen: Kręcąc w prawo auto robi się coraz twardsze aż mamy beton i na dziurze walimy w sufit, lub kręcimy w lewo i robi się opcja comfort i ja nie widzę różnicy żadnej między -35 + Koni na trybie comfort aniżeli seria. Śmiałbym nawet powiedzieć, że tłumienie dziur jest lepsze.

Jedynym problemem są muldy wyrastające z asfaltu. Dziury to nie problem dla tego zawiasu, natomiast muldy wyrastające czasem sprawiają problem. Jak mamy prąsta drogę i mam np 90 na liczniku a wybrzuszyło asfalt do góry (nie w dół czyli nie chodzi o dziury!)to amortyzator potrafi dobić. Czasem jak mulda jest wielkości małej belki zwalniającej to przy40 dobija. Poza tym tylko lepiej niż seria :mrgreen:

Dla przykładu z muldami:

jak się leci z katowic na wisłę jest 1 mulda wyrastająca - kiedyś 90 - zero problemu, dziś 90 jest łubudubudup. Max 60 wtedy nie dobije.

Jadąc z Bytomia do Chorzowa jest taki dół jakby \_____/ no to kiedyś 90 - zero problemu teraz 70 bo jak więcej to łup.

i np jest 1 mulda na katowickiej jak się z Chorzowa na k-ce jedzie, to nie wiem jak było kiedyś bo jej nie było ale teraz 40 :mrgreen:

podziwiam ciufcie, który śmiga chyba na twardym cały czas, ew po środku ma, nie pamiętam jak to kiedyś ustawialiśmy - no chyba, że już sam to regulował :mrgreen:


za nic nie rozumie o co Ci chodzi ? czemu amor dobija na muldach a na dziurach nie.. twardy to twardy nie powinien dobijać ani w jedna ani w drugą.. dużo moich znajomych jeździ na full skręconym gwincie i nie ma takiego odczucia.. a jak amorki twierdzisz że są takie twarde to też nie powinno nic dobijać.. może mi to jaśniej rozpiszesz bo chyba czegoś nie jarze

memphisto napisał/a:
hertz25, widze, rzymską na opak mamy :mrgreen: całkiem fajna ta sparco

ps tak widzę, te roverki serii 200 , 75konne mają najwięcej modów :mrgreen:


zależy co się nazywa modami.. ;]

bonus89 napisał/a:
memphisto a ile zapłaciłeś za tą OMP?? kurcze mnie bardzo denerwuje ten zgrzyt plastików i uszczelek jak by pomogło może też bym się skusił


za przeproszeniem GÓwn* prawda ;] ja założyłem auto się usztywniło i wszystko mi bardziej skrzypi nie mówiąc o dziurach jak wszystko cierpi ;] za to auto lepiej wchodzi w zakręty.. przynajmniej w moim przypadku..
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pią Sty 07, 2011 09:17   

bula21 napisał/a:

za nic nie rozumie o co Ci chodzi ? czemu amor dobija na muldach a na dziurach nie.. twardy to twardy nie powinien dobijać ani w jedna ani w drugą.. dużo moich znajomych jeździ na full skręconym gwincie i nie ma takiego odczucia.. a jak amorki twierdzisz że są takie twarde to też nie powinno nic dobijać.. może mi to jaśniej rozpiszesz bo chyba czegoś nie jarze


chodzi o to że amortyzator ma krótszy skok i memphisto ma racje że na muldach faktycznie dobija żadna nowość...


bula21 napisał/a:

za przeproszeniem GÓwn* prawda ;] ja założyłem auto się usztywniło i wszystko mi bardziej skrzypi nie mówiąc o dziurach jak wszystko cierpi ;] za to auto lepiej wchodzi w zakręty.. przynajmniej w moim przypadku..


to zależy od wielu czynników czyli profilu opon, wielkości felg oraz zawieszenia... nie ma tu jednej prostej zasady...
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
memphisto 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 2125
Skąd: Bytom

Rover 200

Wysłany: Pią Sty 07, 2011 15:55   

Ogólnie nie żeby coś, ale ty bula już nie raz miałeś takie jakieś dziwne teorie :mrgreen: w jakimś tam temacie pisałem, że na niskim zawiasie inaczej zimą niż na wysokim toś się uparł, że nie mam racji, ty nie masz różnicy.

Musiałem Ci wkleić kilka odpowiedzi z innego tematu + w tamtym, też się wypowiadali no i uwierzyłeś w końcu. Ogólnie gdybyś zimą nie czuł różnicy, to i wiosną byś nie czuł, czyli skoro nie ma różnicy między niskim a wysokim to po co zmieniać :mrgreen:

No ale nie o tym temat : D

bula21, odnośnie amortyzatorów to dobryziom, już Ci wyjaśnił.

Odnośnie skrzypienia - również.

Od siebie dodam, że np zouza ma komfort na + ja również, mnie nie skrzypi, nie trzeszczy itp.

bula21 napisał/a:
a jak amorki twierdzisz że są takie twarde to też nie powinno nic dobijać.. może mi to jaśniej rozpiszesz bo chyba czegoś nie jarze


na miękkim dobija jak dobryziom napisał na muldach a na dziurach nie.

Na twardym nie ma co dobić, bo amor jest tak twardy, że po prostu głową w sufit :mrgreen:
 
 
bula21 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 783
Skąd: Bytom



Wysłany: Sob Sty 08, 2011 09:15   

dobryziom napisał/a:
bula21 napisał/a:

za nic nie rozumie o co Ci chodzi ? czemu amor dobija na muldach a na dziurach nie.. twardy to twardy nie powinien dobijać ani w jedna ani w drugą.. dużo moich znajomych jeździ na full skręconym gwincie i nie ma takiego odczucia.. a jak amorki twierdzisz że są takie twarde to też nie powinno nic dobijać.. może mi to jaśniej rozpiszesz bo chyba czegoś nie jarze


chodzi o to że amortyzator ma krótszy skok i memphisto ma racje że na muldach faktycznie dobija żadna nowość...


bula21 napisał/a:

za przeproszeniem GÓwn* prawda ;] ja założyłem auto się usztywniło i wszystko mi bardziej skrzypi nie mówiąc o dziurach jak wszystko cierpi ;] za to auto lepiej wchodzi w zakręty.. przynajmniej w moim przypadku..


to zależy od wielu czynników czyli profilu opon, wielkości felg oraz zawieszenia... nie ma tu jednej prostej zasady...


dobijać może tylko jeśli jest miękki, tak jak pisałem jeździłem na różnych zawiasach i autami typu "cultstyle" gdzie nie idzie przejechać przez progi i nic nie dobija więc dziwi mnie ten post.. na logikę po co niski zawias robić na miękko ? chcesz mieć komfort to nie obniżaj samochodu tak ? chyba że robi się wszystko na pokaz ?

a co do rozpórki :
Cytat:
Zamontowałem sobie rozpórkę, i niewiedzieć czemu tak jak pisali wszyscy, którzy juz ją mają - komfort jazdy na + co najważniejsze zauważyłem - nie trzeszczą plastiki, na koleinach jest spokojnie, ogólnie prowadzenie na duży +


ja tylko napisałem że nie wszystkim się poprawiło tak ? i napisałem że to było w moim przypadku.. chciałem tylko uświadomić kolegi :
bonus89 napisał/a:
memphisto a ile zapłaciłeś za tą OMP?? kurcze mnie bardzo denerwuje ten zgrzyt plastików i uszczelek jak by pomogło może też bym się skusił


dalej
memphisto napisał/a:
Ogólnie nie żeby coś, ale ty bula już nie raz miałeś takie jakieś dziwne teorie :mrgreen: w jakimś tam temacie pisałem, że na niskim zawiasie inaczej zimą niż na wysokim toś się uparł, że nie mam racji, ty nie masz różnicy.

Musiałem Ci wkleić kilka odpowiedzi z innego tematu + w tamtym, też się wypowiadali no i uwierzyłeś w końcu. Ogólnie gdybyś zimą nie czuł różnicy, to i wiosną byś nie czuł, czyli skoro nie ma różnicy między niskim a wysokim to po co zmieniać :mrgreen:

No ale nie o tym temat : D


a kto Ci powiedział że uwierzyłem ? ja zawsze wyrażam swoje zdanie i to nie są chore jazdy :) i takie teksty zachowaj dla kolegów bo mam gorsze chore jazdy niż wyrażanie swojego zdania ;] ... i dla mnie nie ma różnicy w zakrętach bo jak za szybko wchodzę to koła tracą przyczepność i jest lipa.. więc dalej nie popieram Twojej teorii że w zimę lepiej się wchodzi w zakręty bo nawet nie możesz tego sprawdzić.. chyba że jeździłeś na parkingu .. przyspieszałeś do 80 km/h i na ŚNIEGU brałeś zakręty ? ale to nie ten temat koniec OT
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
memphisto 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 2125
Skąd: Bytom

Rover 200

Wysłany: Sob Sty 08, 2011 11:48   

bula21 napisał/a:
ja zawsze wyrażam swoje zdanie i to nie są chore jazdy :) i takie teksty zachowaj dla kolegów bo mam gorsze chore jazdy niż wyrażanie swojego zdania ;]


ogólnie nie rozumiem, co to znaczy

bula21 napisał/a:
i to nie są chore jazdy


i

bula21 napisał/a:
bo mam gorsze chore jazdy niż wyrażanie swojego zdania ;]


w ogóle nie rozumiem :razz:

bula21 napisał/a:
i takie teksty zachowaj dla kolegów


Czyli rozumiem, nie jesteśmy nimi ?
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Sob Sty 08, 2011 13:02   

bula21 napisał/a:

dobijać może tylko jeśli jest miękki, tak jak pisałem jeździłem na różnych zawiasach i autami typu "cultstyle" gdzie nie idzie przejechać przez progi i nic nie dobija więc dziwi mnie ten post.. na logikę po co niski zawias robić na miękko ? chcesz mieć komfort to nie obniżaj samochodu tak ? chyba że robi się wszystko na pokaz ?


dlaczego tylko jeśli jest miękki? według mnie wręcz odwrotnie przy skręceniu tłumienia na maks przy podbiciu koła od dołu nie ma możliwości uniknięcia efektu dobijania mam przykład na różnych sportowych zawieszeniach w różnych samochodach... mniejsze czy większe ale zawsze będzie...

Nie wiem po co wymieniasz samochody typu cultstyle ponieważ one maja zawias zwykle robiony na niski ale miękki tam nie są używane sportowe sprężyny... Piszesz
bula21 napisał/a:
autami typu "cultstyle" gdzie nie idzie przejechać przez progi i nic nie dobija więc dziwi mnie ten post..
oki tylko przez próg przejeżdżasz z prędkością 5km a nawet mniej i faktycznie przy takiej prędkości dobicia nie będzie ale kolega pisał o muldach i prędkościach rzędu 80km to znaczna różnica.

Wpadnij kiedyś do Warszawy i przewiozę Cię ze dwa razy przez rondo z tramwajami zobaczysz co się dzieje na torowisku...

bula21 napisał/a:
na logikę po co niski zawias robić na miękko ? chcesz mieć komfort to nie obniżaj samochodu tak ? chyba że robi się wszystko na pokaz ?


oczywiście że ma sens jeśli mam możliwość płynnej szybkiej regulacji tłumienia to z niej korzystam jadąc np. dłuższą trasę czemu nie? W Evo masz seryjnie taką samą możliwość płynnej 3 stopniowej regulacji zawieszenia i nikt nie pyta po co? tylko się tego używa...
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
bula21 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 783
Skąd: Bytom



Wysłany: Pon Sty 10, 2011 19:02   

dobra ja mam inne zdanie :] koniec OT
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pon Sty 10, 2011 20:48   

bula21 napisał/a:
dobra ja mam inne zdanie :] koniec OT


oczywiście masz do tego prawo tylko to nadal tylko twoje zdanie bez żadnej racji bytu :)
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
bula21 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 783
Skąd: Bytom



Wysłany: Pon Sty 10, 2011 21:14   

skoro tak uważasz ;]
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pon Sty 10, 2011 21:25   

bula21 napisał/a:
skoro tak uważasz ;]



oj szybko dajesz za wygrana...
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R200] rozpórka kielichów
mlodyjp Tuning mechaniczny 108 Sob Sie 28, 2010 10:34
camaro17
Brak nowych postów [R200] Rozpórka rzymska i montaż na podniesionym aucie?
memphisto Tuning mechaniczny 2 Pon Paź 18, 2010 14:40
Markzo
Brak nowych postów MG ZR rozpórka jaka?
scorpion Tuning mechaniczny 6 Sob Lip 28, 2012 18:04
scorpion
Brak nowych postów Rozpórka kielichów MG ZR
Gość Tuning mechaniczny 50 Nie Lut 21, 2010 12:44
Paul119
Brak nowych postów [R45] Rozpórka górna
Bartek8508 Tuning mechaniczny 8 Nie Paź 21, 2012 20:07
Remigiusz



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink