Wysłany: Czw Wrz 09, 2010 12:36 [R25] Przepływomierz? Utrata mocy
Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Witam, przejżałem tematy związane z przepływomierzami i nie znalazłem czegoś co by mi pomogło. Dlatego zakładam ten temat.
Po wjechaniu w dużą kałużę samochód mi zgasł, miałem problem z odpaleniem, jak już się wysuszył okazało się że stracił moc.
Napoczątku myślałem że turbina jak zajżałem pod samochód zauważyłem że rura łącząca przepływomierz z silnikiem jest dziurawa. Wymieniłem ją nic nie pomogło.
Przeczyściłęm przepłwkę też nic, podłączyłem inną też nic. Po odłączeniu jest wszytsko ok i już sam nie wiem co może byc.
Zauważyłem też że jak podłącze przepłwomierz zaczyna brzęzec (nie wem co to jest) ma oznaczenia WAW - 100050 PRO -GF30, hyba jest to połączone z przepływką.
Jeśli ktoś mi potafi pomóc będe wdzięczny.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Mar 15, 2011 14:53, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Czw Wrz 09, 2010 12:36 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Dzięki za odpowiedź ale jeśli EGR to ta częsc z tym jak by korkiem na górze i z oznaczeniami które wyżej napisałem to jak ten zawór odłączam, a przepływomierz jest podłączony to też mocy nie ma.
[ Dodano: Pią Wrz 10, 2010 10:02 ]
Podbijam bo temat zaraz przepadnie, a chciał bym zeby ktoś mi pomógł.
mam tosamo tyle że mi mega wieśfachman wyczyscił przepływke ..............wd 40,ale na wieczór jade do znajomego bo pisał że ma jakieś ustrojostwo którym może to wyczyscić(odtłuścić),a jak wam chodzi kierownica w dieslu,bo w moim jest ciut toporna patrzałem w corolli i w focusie i chodzą paluszkiem,u mnie trza dwa palce.
A też słyszałem że na jałowym biegu może brzęczeć i ma to cos wspólnego z podtrzymywaniem cisnienia(ale co gdzie jak i dlaczego to niemam pojecia bladego)
Nooo i przepływka ruszyła,po nocnym zwiedzaniu stacji benzynowych w poszukiwaniu złotego srodka ze znajomym,przepływomierz(ta czarna rura)została wytarta z wd40 sciereczką do okularów,sam czujnik masy p. spryskany sprayem x2,po założeniu odrazu widać różnice,ojjjj potrafi wcisnąć w fotel.
Tak więc na własnym przykładzie polecam środek uzyskany na pewnej stacji shell"Shell ADVANCE BRAKE & CHAIN CLEANER''(ja nieżałowałem i cała puche 300ml wypstrykałem),zobaczymy na jaki czas to starczy.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum