kotulsky,
filter zapchany, dalej nie poszło - sedno sprawy, o to mnie się rozchodziło
a tak se teraz myślę, że pompa klekoce bo przytkany filter nie pozwala jej ssać pełną mocą. Czyli jak najszybciej filtr do zmiany, aby się bidulka nie zajechała...
kotulsky'emu pewnie chodzi o różnicę po wymianie filtra, bo jak był przytkany parafiną, to świeżak w porównaniu do przytkanego to 'większa przepustowość'.
A co do dodatków - nie stosuję, bo nie musiałem. Problemów nie było, póki ta trefna partia się przybujała. Ponadto nie jeżdżę na czystym bio, zawsze mieszam 50/50.
Na zimne dni jednak trza by było zapobiegawczo cosik doszlachetnić (no i oczywiście wnikliwiej sprawdzać towar)
Nauki na przyszłość ciąg dalszy...
Filter Panowie kolegowie większej przepustowości: filter nasz standardowy jest normalnej przepustowości i spełnia swoje zadanie doskonale ale powiedzmy w dodatnich temperaturach.przychodzi mrozik i na zwykłym filterku zaczyna sie powiedzmy ropka BLOKOWAC. nasze pompy paliwa troszke już przeszły wiec założyłem filtr ponadstandardowy dla auta o takiej pojemności silnika.jest nieco dłuższy i w środku bebechy ma mniej zbite (zagęszczenie charmonijek) przez co wiecej wydajny i mniej męczący dla pompy.cenowo jakieś 50-60 zł. w sobote napisze dokładnie symbolike tego filtra. różnica mało znacząca w lato ale w zime baaardzo duża.polecam.
A tak na temat bio-ja cały czas na bio nawet w zime...tyle że zakraszam dodatkiem STP FORMUŁA DO DIESLA i wedle starej szkoły miarke 40ml denaturatu na CAŁY zbiornik paliwka. specyfik tak owy tj dykta łączy się z czasteczkami wody i spala jako całość z paliwem , które jak wiadomo łączy się z rozpuszczalnikami itp ale nie z H2O TO CHYBA TYLE. Ale jeśli ktoś ma swoją teorię lub uwagi...proszę komentować.debata mile widziana
_________________ będę GO miał do puki koła będą się kręcić
A to ciekawa opcja z tym filtrem... W przyszłym roku na zimkę sprawię sobie takowy Tylko ciekawi mnie, czy wchodzi bezproblemowo w miejsce standardowego, z uwagi na rozmiar. Co do dykty - nie wiem, ale to co piszesz brzmi sensownie.
BTW u mnie obyło się bez wymiany filtra, cieplej się zrobiło i autko hula jak przedtem...
witam
koledzy co do biopaliwa to ja jezdze na normalnym no wiadomo kto jak chce o jedna zlotowke nie oplaca sie u mni ewajha zawsze jest do gory nielubie jak mi opada heheheh ,zartuje chodz i tak dziwne ze wchodzi do niego 70 litrow bo kiedys tankowalem i patrze wskazowka do pelna pokazuje a i tak wlalem jeszce 20 litrow az zagladalem czy dziury w baku nie ma hehhe,a co do dodatku to najleprze jest nie benzyna ,choc nie ktorzy stosuja np skipy lub cos innego tylko jest najleprzy "płyn hamulcowy "w miare zastosowac dawke i po klopocie benzyna wysusza spryskiwacze a to cudo na dodatek je smaruje serio jak byly zimy ostre wszedzie samochody ludziom stawaly oraz ciezarowe zapytalem sie ruska dlaczego im chodza bo stosuja plyn hamulcowy i fakt z rana pali jak z strzala ,polecam.
kurde zapomniałem o tym modelu filtra wybaczcie. Co do rozmiaru to wchodzi jak standart,on jest poprostu troszke dłuższy w pionie a średnica taka sama.dykta rulez jak szroni . TrAViShOn filterek działa bo puściły mrozy i wypłukało to badziewie.ale mnie trafiła ta przyjemność w środku zimy ale tą walke wygrałem .teraz borykam sie z chamulcami ale to nie ten temat
_________________ będę GO miał do puki koła będą się kręcić
kotulsky, jeśli miałbym wybierać to już wolałbym dolać benzyny niż dykty, wtryski mogą się zapiec
co do tego innego filtra to jeśli leje się dobre paliwo to nie trzeba kombinować, nie miałem problemów w te mrozy na oryginalnym filtrze
przy mrozach z mojego rejonu -15 do -20 na paliwie bio+ ON zwykły odpadł na przedbiegach.a co do wtrysków to co zime tak robie i NIC więc stosuję bez obaw
_________________ będę GO miał do puki koła będą się kręcić
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum