memphisto, ja też swojego czasu myślałem o 17" z MG, ale połowa ZRów ma takie felgi, a lepiej mieć coś niepowtarzalnego
Ale czemu? Przecież te felgi są bardzo dobre jakościowo i wizualne. Ile MGków jeździ w waszych miastach na takich felgach? Pewnie raptem kilka o ile w ogóle. Według mnie kombinowanie na siłe tylko po to aby mieć coś niepowtarzalnego, oryginalnego to prosta droga do wieś tuningu. Co akurat tobie Krzysi3k nie grozi, ale dziwie się że takie coś piszesz.
azer, jeśli chodzi o te felgi to z tym wieś tuningiem przesadziłeś, nie wszystko co oryginalne to zaraz wieś tuning, bo wieś tuning to masa zabawek sprzedawanych hurtowo na allegro.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
bonus89, nie chodzi mi konkretnie o felgi, bo masz racje. Chodzi mi o podejście aby mieć coś na siłe nowatorskiego, wyrózniającego się. Lepsze jest wrogiem dobrego i tego się trzymam
Według mnie kombinowanie na siłe tylko po to aby mieć coś niepowtarzalnego, oryginalnego to prosta droga do wieś tuningu. Co akurat tobie Krzysi3k nie grozi, ale dziwie się że takie coś piszesz.
Dzięki
Ja wiem to wszystko, ale że chce być niepowtarzalny to nie znaczy, że chce robić batmobil
Poza tym te felgi z MG mnie nie porywają
Powinienes pojechac na przeglad, powiedziec, ze zmieniles silnik, potem jak wystawia Ci papier to do WK.
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Można zadać to pytanie, ale również można odpowiedzieć.
Żeby było tak jak należy.
Przykład:
Da się jeździć nieprzerejestrowanym autem, ale powinno się to zrobić w przeciągu 30 dni
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Można zadać to pytanie, ale również można odpowiedzieć.
Żeby było tak jak należy.
Przykład:
Da się jeździć nieprzerejestrowanym autem, ale powinno się to zrobić w przeciągu 30 dni
szczerze? jak pojdzie z tym na stacje diagnostyczna a potem do WK to go wysmieja
bo o ile zmiana pojemnosci powinna byc zglaszana o tyle z moca juz nie ma takiego zapisu
a numerow silnika teraz nie ma w papierach
_________________ '99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv
no tak ale przy sprzedaży będzie to negatywnie wpływać na "rzetelność" auta
Napiszę 16V 103km itp no a w dowodzie 75 widnieje i jak ja bym chciał auto kupować a ktoś by miał 103 konie a w dowodzie 75 to bym kręcił nosem ew chciał zbić cenę z powodu na błędny dowód
Wszystko zależy od osoby kupującej oczywiście.
Póki co w najbliższym czasie nie mam w planach nic takiego robić więc nie ma obaw, chciałem po prostu się zorientować jak się mają sprawy związane z mocą
Według mnie kombinowanie na siłe tylko po to aby mieć coś niepowtarzalnego, oryginalnego to prosta droga do wieś tuningu. Co akurat tobie Krzysi3k nie grozi, ale dziwie się że takie coś piszesz.
Sam do kanciaka długo szukałem felg właśnie dlatego aby było coś nie powtarzalnego. Gdy większość do R pchała felgi z MG ja za podobna kasę kupiłem felgi moim zdaniem o wiele lepsze, a i do wieś tuningu mojemu kanciakowi było daleko dlatego uważam, ze szukanie czegoś niepowtarzalnego to bardzo dobra opcja bo za tą samą kasę można znaleźć o wiele lepsze felgi...
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
tylko, że auta nie mam bo silnik wymieniają mi jak wróci do mnie R to cyknę foty już na 17" felach z ZR które leżą i się kurzą i w ogóle będą ładne dokładne foty
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum