koszty wiem jakie są, ale będę go stroił u znajomego najpierw na ecumasterze właśnie aby najpierw sprawdzić czy jest strojenie warte zachodu, puki co seryjny komp daje rade
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
SPAMU¦
Wysłany: Sro Mar 09, 2011 10:31 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Bumelant [Usunięty]
Wysłany: Sro Mar 09, 2011 10:37
Moim zdaniem - srednio to dalo rade - przyrost jest malo odczuwalny. Byly tez problemy z falowaniami itp. Jest to mozliwe - probuj. Moim zdaniem na seryjnym kompie jest najlepsza jazda. Roverki jezdza lux jak sa zadbane - doszczelnione - nie wala bledami - lepiej sie skupic na fajnym dograniu silnika przy okazji uszczelki. Co chyba juz robisz u siebie. Portuj, poleruj - daje - oczulem to mocno. Duzo mozna ugrac rowniez dolotem, wydechem i dopracowaniem seryjnej niestabilnej elektryki. Gdyby cos zapraszam na PW - co sie da pomoge. PS. ta simota sredni pomysl olej ta kupe robiac dolot - pakuj seryjny box oczko wiekszy z vvc + papier wkladka lub jakis suchy filtr panelowy (ja uzywam pipercrossa) - najlepsze efekty uzyskasz stosujac wlasnie ten fabryczny dolot tylko bedziesz musial poswiecic z 2 dni na dogranie pewnych rzeczy w nim i zrobienie tego porzadnie. Aha i czemu z poldka przepust? Kupuj 52mm z vvc od razu oraz kolektor wydechowy rowniez z vvc - tej inwestycji napewno nie pozalujesz - moze byc tak na poldkowej ze za duzo powietrza wchodzi na raz - dodasz gaz i bedzie zmulenie chwile i dopiero ogien - ale okaze sie w praniu po autoadapcie kompa u mnie juz dalsze zwiekszanie tej srednicy oraz grzebanie w kolektorze dolotowym nie dalo juz porzadanego efektu - jak chcesz mam na zbyciu takowy kolektor z vvc wraz z wtryskami - zawsze sie pobawic mozna No i wisienka na torcie - jak to jest mems3 to jak juz zwiekszasz ilosc powietrza wdmuchiwanego, przeluznisz wydech to wypadalo by sie zajac mocniejsza iskra. Tego pewnie tez nie wiesz ale dobrym krokiem bedzie uzycie mocniejszych cewek z vvc.
ja na standardowym kolektorze z 16v wsadziłem przepustkę z poldona i zadziałało super, samochód dużo lepiej reaguje na gaz i jest mocniejszy (subiektywne odczucia). Jedyne co to nie można do tego dawać stożka byle jakiego, ja najlepsze efekty uzyskałem na standardowym dolocie i wkładce KN
_________________ Pozdrawiam Kozik
Bumelant [Usunięty]
Wysłany: Sro Mar 09, 2011 11:36
U mnie dedykowany stozek K&N wylecial po paru kilometrach. Syf i tyle. Duzo gorsza reakcja na gaz, duzo slabszy moment na dole i srodku - za to minimalnie lepsza gorka od 6500 ale ogolnie stozki sie nie sprawdzaja w tych silnikach. Dlatego polecam seryjny box + firmowa wkladka powietrza i tyle - poswiecic troszke czasu na dosczelnienie go, doprowadzenie powietrza, schlodzenie rurek i lepi nie bedzie moim zdaniem. No ale efekt dzwiekowy byl - pod remize w sam raz. Ryk ze hej...
Tego pewnie tez nie wiesz ale dobrym krokiem bedzie uzycie mocniejszych cewek z vvc.
Dobra rada nie wiedziałem, więc rozglądam się za cewką VVC,
spider666 napisał/a:
bo z poldorovera jest jeszcze większa - 56mm
Dokładnie taka jest już gotowa, doszły uszczelki czekam na odbiór głowicy nie wiem czy przed weekendem złoże, po za tym nie wiem czy nie dostałem na szrocie złych wtrysków (od 1.4)
[ Dodano: Sro Mar 09, 2011 23:08 ]
no i z teg wszystkiego chyba wkładka KNa wleci i powiększenie średnicy dolotu. Nie wiecie jak się ma SSak z VVC co do tego z freelandka 1.8? bo jeśli z VVC jest większy a dał bym rade go zaaplikować to uderze w ten temat. Ale narazie zajmę się iskrą bo na gazie jak latam to nie jest za dobra.
[ Dodano: Sro Mar 09, 2011 23:09 ]
I jeszcze pytanie, bo kolektor wleciał od ZRa 160, ten z rovera VI jest lepszy?
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
mi polecono wsadzic wlasnnie caly ssak od vvc bo ma wieksze kanaly i wydajniejsze wtryski, ale w rece nie trzymalem to nie wiem na pewno.
Bumelant [Usunięty]
Wysłany: Czw Mar 10, 2011 09:19
bonus89 napisał/a:
[ Dodano: Sro Mar 09, 2011 23:09 ]
I jeszcze pytanie, bo kolektor wleciał od ZRa 160, ten z rovera VI jest lepszy?
eee to - samo - to dobrze ze juz masz od razu poczujesz fajnie na plus ZR 160 byly mlodsze przedewszysktiem wiec wieksza szansza ze mniej przepalony heh
[ Dodano: Czw Mar 10, 2011 19:37 ]
powiedzcie tylko czy cewka z VVC pasuje plug&play? Kupuje i zamieniam?
[ Dodano: Czw Mar 10, 2011 19:45 ]
Dopiero znalazłem, cewka moja ma wyjście na jeden przewód do kopółki a cewka z VVC 4 przewody na świece... Jak niby mam to zmienić na VVC?
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
ale w VVC nie ma klasycznego rozdzielacza (to znaczy kopułki i palca) zapłonu chyba, tam jest chyba jakiś elektroniczny rozdzielacz zapłonu, i z tego co się orientuje cą dwie cewki po jednej na parę świec, czy jakoś tak
no własnie obejrzałem te cewki i tak też mi się wydawało. Ciekawe jak ze sterowaniem, ale pewnie nie łatwo...
[ Dodano: Pon Mar 21, 2011 21:56 ]
Wie ktoś może, czy po zmianie wtrysków i reszty tych gratów muszę zresetować kompa? Czy może potrzebny jest jakiś czas/sposób autoadaptacji nowych gratów? Co by mi komputer nie szalał
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
już znalazłem odpowiedź w poradach technicznych odłącze klemy na dłuższy czas a potem jeden cykl po odpaleniu bez gazu aby wentylator się włączył a następnie jazda w pełnym zakresie obrotów aby go przyzwyczaić Auto powinienem odebrać czwartek/piątek i porobie jakieś foty i napisze jak to idzie w porównaniu do serii
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
narazie stoi non stop u mechanika i czeka na jego wolny czas i wenę A ja zająłem się projektem pug 205 rat http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=66571 więc też na niego nie naciskam, chodź wiadomo rover priorytet!
[ Dodano: Pią Kwi 01, 2011 20:18 ]
Pytanie mam do wszystkich którzy resetowali kompa i czekali jeden cykl bez gazu po odpaleniu, czy w trakcie czekania roverek świrował obrotami troche? mój zaczął od ok 1k obrotow az doszedl po 4 minutak do 1300 obrotów i falował nimi troche, czy to normalne? aku był odłączony jakieś 4h i zostawiłem zapalone światła żeby prąd zabierały. I nie doczekałem załączenia wentylatora bo bałem się troche jak tak na wysokich dość obrotach chodził.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
mnie raczej to samo czeka - jak wygląda adaptacja kompa do nowego silnika/nowych parametrów ?
[ Dodano: Pią Kwi 01, 2011 21:59 ]
bo ja nagadałem u mechanika, że komp się sam dopasuje a widzę, że u kolegi już są problemy a u mnie cały silnik zmieniany - nie wiem czy będzie lepiej czy gorzej a akumulator mam odpięty od tygodnia immo brak - wycięte
immo nie sprawia problemów, to nie to. Musze sprawdzić jeszcze potencjomentr przepustnicy poldowskiej tej, obroty na puszczonym gazie to mniej więcej 920-1020 rpm czyli nieźle skacze, coś nie tak, mi to na jakiś czujnik wygląda
[ Dodano: Sob Kwi 02, 2011 04:41 ]
a jeszcze może ktoś zna prawidłowe odczyty sondy lamda? bo komputer od gazu mi pokazuje i mniej więcej moge porównać
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum