Bardzo mnie interesuje ta sztuka, co mozecie wywrozyc z podanych zdjec? Wyposazenie pelne, automat, przebieg wydaje sie bardzo prawdopodobny chyba ze mial 350k km ale tego sie juz nie dowiemy chyba wyglada bardzo ladnie, jest zadbane, ale jesli ktos swapa wnetrza robil zeby ukryc w ten sposob prawdziwy przebieg? Tego tez sie nie dowiemy
auto faktycznie wygląda na zadbane, skórki w bardzo fajnym stanie, bogate wyposażenie ... cena troszkę zawyżona ale myślę, że coś tam jeszcze utargujesz ... jeżeli dużo jeździsz to polecam rozważenie dieselka sam jakiś czas temu zakupiłem podobny egzemplarz za 18tys tyle że w dieslu CDTi 2003r w automacie tylko z małym przebiegiem (98tys) i bardzo sobie chwalę to auto
O kurza stopa, cena jest abstrakcyjna! Jeszcze do opłat? Ja za przerejestrowanie R z silnikiem 2.0 zapłaciłem 2000zł, ten bedzie kosztował pewnie z 3000zł (UC wycenił mi go na 20000zł, a jest o rok starszy od obserwowanego przez Ciebie). Jeżeli chodzi o samo auto to wydaje mi się ok... fajne wyposażenie no i Tourer (dla mnie duuuuży plus)
A musisz ten rozrząd wymieniać? Sprawdź ile masz do następnej wymiany i w jakim stanie są paski. Ja do nast. wymiany mam ok 25kkm, więc profilaktycznie wymienię za rok.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
z tego co pisze w ogłoszeniu to auto jest już opłacone i zarejestrowane więc to jest kwestia tylko przerejestrowania .... nie mniej jednak cena jak dla mnie za wysoka....
Ciagle zastanawiam sie czy dieslel czy benzyna, ale czytajac o coraz to nowych zapowiedziach wzrostu cen ON (w przyszlym roku wzrosnie akcyza na ON) oraz plotki o cenie paliwa rzedu 7 zl w niedlugim czasie, jestem bardzo zdecydowany kupc benzyne i zagazowac ja. Choc wolalbym diesla, bo lubie diesle pozatym jest na lancuszku i jakos tak w ogole jednak te ceny... Jezdze ok 20k km rocznie, wiec w bardzo niedlugim czasie po kupnie zmienie rodzaj zasilania silnika. Czy kombi czy sedan to dla mnie bez znaczenia, sedan ladniejszy od kombi ale z kolei jak wsadze gaz to w sedanie w bagazniku niewiele miejsca zostanie za to w kombi jest to mniej dotkliwe No i automat, jak wiadomo slabym punktem 75tek jest uklad wysprzeglania, dlatego automatyczna skrzynia to ogromny plus dla tej sztuki Wychodze z zalozenia ze jak nie wiem co jest z rozrzadem to wole wymienic, jesli mechanik sprawdzajac organoleptycznie stwierdzi ze mozna sobie dac spokoj na np 20-30k km to fajnie, ale jednak z pewnym stresem bym jezdzil. SNASIV, jak to potwierdziles ze na 25k km rozrzad styknie bez problemu?
Wg mnie cena nie jest tragiczna, oczywiscie sa tansze sztuki ale jesli auto faktycznie jest ""igla"" (celowo dalem podwojne " " ) to warto wydac ta kase. Zweryfikowac to moze tylko czas.
szczerze mówiąc takie wróżenie z fusów na temat cen nie ma większego sensu .... myślisz, że jak cena ropy dojdzie do 7zł to cena benzyny i gazu zostanie bez zmian ? jak lubisz diesle to wyszukaj sobie ładnego sedana w automacie na CDTi i ciesz się jazdą .... ja też uważam, że lepiej wydać więcej za zadbany egzemplarz niż szukać mega okazji i użytkowanie auta zaczynać od doprowadzenia go do stanu używalności ... myślę jednak, że do 17-18tyś sprzedający powinien zejść z ceny
Oczywiscie ze ceny wszystkich paliw pojda w gore ale mysle ze gaz jednak najkorzystniej bedzie wychodzil zastanowie sie jeszcze troszke bo mam mozliwosc kupic od znajomego co sprowadza auta 75tke w CDT z 2004 przed liftingiem ale troche drozej niz podana wyzej v6, i z biedniejszym wypsazeniem. Tak ciezko sie zdecydowac
hmmm... 150k km gdzies kiedys czytalem, ze wlasnie tak sie wymienia ale jakos nie wzialem tego na powaznie no bo...tak dlugo mozna?
Ten diesel jest z reczna skrzynia, w jasnym welurze bez podgrzewanych siedzen, z tempomatem, nie jestem pewien do kontroli trakcji i rolety, rok 2004 i cena w okolicach 23k zl.
[ Dodano: Czw Kwi 07, 2011 06:32 ] HarryVip, moglbys sie podeprzec jakims zrodlem, bo nie moge nic znalezc na ten temat
Ostatnio zmieniony przez balrog Czw Kwi 07, 2011 14:37, w całości zmieniany 1 raz
A tutaj inna aukcja z tym samym Roverkiem, punkt charakterystyczny to lewy boczek fotela kierowcy, jest rozdarty lub wystaje tam jakas metka czy cos w tym rodzaju... I co mam myslec o sprzedawcy? Kombinator jakis
wystawiony poprostu w dwóch różnych komisach i to komisy wystawiły ogłoszenie ot co tajemnica cała, sam zresztą wstawiałem swoją 416 do rożnych komisów i miałem po 2 ogłoszenia ze stara i z nową ceną , tak samo pewnie tu jest ta wyższa cena to pewnie stare ogłoszenie a niższa nowe z kolei jak za tę kasę mogłaby być chociaż kontrola trakcji... skórę zawsze łatwiej i taniej doposażyć ja przynajmniej wychodziłem z takiego założenia i kupiłem 75 w prawie pełnej wersji bez skóry i xenonów i właśnie doposażam o brakujące elementy myślę że jeśli ci nie przeszkadza brak trc to jechać , oglądać i na warsztat gdzieś do sprawdzenia, bo nie ma się do czego specjalnie przyczepić ze zdjęć oprócz umytego silnika, no i sprawdzić to "ASSO" czy takowe wpisane w książeczce w ogóle istnieje
Koledzy, znalazlem cos takiego na necie, mam jakies 7h drogi do niego wiec nie oplaca mi sie jechac tylko na wycieczke. Cena auta + oplaty + gaz przewyzsza moj budzet ale moze warto sie w niego wbic? Strasznie przyciaga swoim wygladem Kto zna tego ZT'ka lub moglby go ogladnac?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum