Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999
jak w temacie + dym pod maską, 2 tygodnie wcześniej byly wymieniane 2 zawory ssace, wszystko było OK do dzis, najpierw zaleciało bęzyną,po chwili nierówna praca(tak jak by nie palił 1 gar)a potem dym z karzdej strony, czy jest możliwe ze była zle złożona głowica, czy sypneły się pierścienie?
SPAMU¦
Wysłany: Pią Kwi 15, 2011 23:24 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
przewody i cewki sprawdzone 2 tygodnie wcześniej, powód - nierówna praca, okazało się że to wypalone zawory, ale to nie znaczy ze teraz jest inaczej. dziękuje za sugestie, dodam że mój R75 zasilany jest tez lpg
[ Dodano: Sob Kwi 16, 2011 09:26 ]
apples napisał/a:
dbmw11 napisał/a:
jak w temacie + dym pod maską,
Czy na zimnym i na ciepłym dymi pod maską?
dziś jeszcze nie odpalałem, wczoraj na chwilę przed całym zajsciem podczas odpalania kręciłem go dłuższą chwile, kiedy zawsze kręcił na dotyk
właśnie rozmawiałem z mechanikiem i polecił nie odpalac silnika więc będę musiał holować(automat)na miejscu napewno zadbam o sprawdzenie ciśnienia, dziękuje za podpowiedzi, ale w tej sytuacji bez fachowej pomocy się nie obejdzie. pozdrawiam wszystkich forumowiczów.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum