Wysłany: Pią Maj 06, 2011 18:53 [R200] Alternator od 25
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 1997
Witam wszystkich Po rozsypaniu się mojego alternatora postanowilem nabyć używkę. Zakup padł na alternator od 25. Pytanie brzmi od czego są dwa kabelki na wtyczce Wcześniejszy miał jeden gruby - który tutaj przychodzi na śróbę i jeden cienki który jak znalazłem na forum daje informacje - o ładowaniu (by się lampka nie świeciła ), a do czego jest drugi cienki Czekam na jakieś sugestie Pozdrawiam
SPAMU¦
Wysłany: Pią Maj 06, 2011 18:53 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
wachu990, jednego my nie używamy bo jest do sygnału dla obrotów do diesla, w benzynie jeden zostanie nie podłączony, tak po za tym to nówki sztuki z 2 letnią gwarancją można kupić za 200zł po co się w używki pchać
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Ale to jest z benzyniaka z 25 Ale to pewnie x marki za 200 zl Sądzę, że ten teraz troche potrzyma hahaha Które gorsze bosh czy magneti marelli - bardziej awaryjne Więc do czego ten drugi kabel cienki - też do obrotów
wachu990, do diesla taki sam idzie jak do benzyny dlatego jest dodatkowe wejście którego się u nas nie podpina. I mylisz się za 200zł są oryginalne magneti marelli, nie X marki
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
http://moto.allegro.pl/al...1575891053.html kalisz, a wiesz na czym ta regeneracja polega? bo byłem kiedyś we włoskiej firmie która to robi:
ze starego alternatora zostaje obudowa którą piaskują a potem malują a następnie zakładają całą reszte nową.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
bonus89, wiem na czym polega, bo sam taki kupiłem. Chodziło mi bardziej o precyzyjną nazwę, bo tej regeneracji nie przeprowadza firma Magneti, więc nie jest to fabrycznie nowy produkt tej firmy.
Ale tak jak napisałeś większość kluczowych podzespołów jest nowa.
Jako ciekawostka w oficjalnym serwisie Magneti zaproponowali mi "ich" alternator za 870 zł
RAVE ściągnięte, lecz brak możliwości otworzenia - deamon tools, alcohol 120% ani nero nie daje rady - wyskakuje błąd Może ktoś poratuje mnie z tymi kabelkami jak jest w 200, a jak jest w 25 DO czego i po co Zamierzam jutro się wziąć za naprawę po pracy, a jak narazie to nawet nie mam po co jak nie weim nic o kabelkach .... - nie chcę czegoś spalic/popsuc itp Alternator wzięty z 1.4 16v i idzie do 1.4 16v
większość dieslowskich silników (nie ten w r200) bierze sygnał obrotów z alternatora, ten trzeci bolec nie jest podłączany w benzyniakach tylko dwa, mówiłem od początku. Nikogo w błąd nie wprowadzam tak poprostu jest
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Podpięte. Dwa cienkie kable - jeden nie potrzebny czyli czerwono bialy do ucięcia, drugi taki sam kolor jak w komorze silnika - wystarczy zlutować i zgrzać termokurczkę.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum