A co to za zlot w radomiu? ja bardzo chetnie Tylko teraz MGF jest w rozsypce, wymiana silnika, rozrzadu, oleju, uszczelki pod głowica, pasków, poduszek i innych pierdół
Na sobote bedzie gotowy
Co do MGFa, lekki jest, ale jesli masz cisnienie fabryczne w poduchach, dobre zawieszenie i gumy to trzyma sie jak przyklejony, ja od 2 tygodni jezdze ojca R45 z racji tego że mój jest u mechanika i powiem tak - juz 3 razy prawie przestrzeliłem zakret ledwo wyhamowując, w który MGFem wszedłbym z palcem w nosie takie przyzwyczajenia potrafią zgubic
SPAMU¦
Wysłany: Wto Maj 10, 2011 19:24 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
po remoncie zawieszenia i geometrii idzie jak po sznurku, nie wierze ze mgf/tf prowadzi sie gorzej, mam kumpla od miniakow ktory jest starym rajdowcem - on ma mgf-a i twierdzi ze prowadzi sie rewelacyjnie - ja mu wierze, wiec jak wasze sie kiepsko prowadza to pora cos porobic z zawiasem
TF nie ma hydraulicznego zawiasu. Jest twardy. Osprzęt jest okej, może być problem ze zbieżnością bo dzwoniony z przodu. Niemniej jednak po równym jedzie dobrze, ale wszelkie nierówności powodują, że skacze po drodze. Dlatego bałbym się nim jechać więcej niż 100 km/h
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Rany! Co Ty opowiadasz Ja się nawet ZTkiem boję tyle jechać.
A Ty małym żelaźniakiem takie prędkości rozwijasz... no no
Będziesz na Zlocie, to poproszę Cię o możliwość przejechania się po tej szerokiej ulicy obok toru, żebym zobaczył jaka jest różnica pomiędzy prowadzeniem się Violli TF'a, a Twoim MGFem...
A masz windshota za soba?
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Rany! Co Ty opowiadasz Ja się nawet ZTkiem boję tyle jechać.
A Ty małym żelaźniakiem takie prędkości rozwijasz... no no
Będziesz na Zlocie, to poproszę Cię o możliwość przejechania się po tej szerokiej ulicy obok toru, żebym zobaczył jaka jest różnica pomiędzy prowadzeniem się Violli TF'a, a Twoim MGFem...
A masz windshota za soba?
Nie, jeszcze nie kupiłem. Narazie zakładam na szyję komin polarowy i jest ok.
pozwalam sobie na takie prędkości tylko jak droga jest pusta, tak że mogę jechać środkiem, albo na autostradzie. po lokalnych wiejskich też czasem, bo znam na pamięć wszystkie nierówności.
przy czym muszę zweryfikować te 220 - albo poprzedni właściciel coś kręcił przy silniku, albo prędkościomierz mnie oszukuje (aż tyle?). MGF 120 powinien mieć Vmax na poziomie 190-200. dzisiaj wezmę navi to się okaże.
_________________ Czytanie postów na forum może powodować schorzenia psychiczne i utratę wiary w ludzką inteligencję
A wracając do tematu podnoszenia zawiasu to ja takową POMPĘ posiadam
Tzn pół takiej pompy bo drugie pół jest MADA
Jeśli był by ktoś zainteresowany to pytać na PRiv
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum