Wysłany: Nie Maj 15, 2011 22:37 [MGF] Dobre opony na deszcz
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 1996
Hej. Polećcie jakiś dobry model opon żeby miały dobrą przyczepność na mokrych nawierzchniach. Dzisiaj się niestety przekonałem że te które teraz mam nadają się tylko na suche drogi... swoją drogą dziwne uczucie lecieć po ekspresówce do tyłu 80km/h ... i widzieć przed sobą przednie światła tira.....
SPAMU¦
Wysłany: Nie Maj 15, 2011 22:37 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
polecam z wyższej półki Vredestein sportrac 3 kupiłem, dzisiaj testowałem w koleinach, wypełniających je strumieniach, przydrożnych kałużach i autostradzie przy 180 km/h. spisują się rewelacyjnie. jedyną wadą może być cena za komplet wyjdzie ok. 1100 zł
_________________ Czytanie postów na forum może powodować schorzenia psychiczne i utratę wiary w ludzką inteligencję
Dobre gumy. Wspólnik ma na saabie i na prawdę robią wrażenie trzymaniem się na mokrej nawierzchni. Violla ma nankangi i one już nie są tak rewelacyjne jak nankang (225/45/18'').
Ale jeśli to Twoje pierwsze auto z tył napędem, to musisz faktycznie dużo ćwiczyć.
I nie są to żadne złośliwości, po prostu lepiej poduczyć się na torach, imprezach tego typu niż potem doprowadzić do nieszczęścia.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
potwierdzam. Rainsport to świetne opony. Mam takie na przedniej osi i bardzo ciezko stracic przyczepnosc. Radze sprawdzic stan tylnego zawieszenia. ten samochod nawet na bardzo sliskiej nawierzchni nie powinien tracic przyczepnosci no chyba ze chcesz zeby stracił. Co do hamowania tymi samochodami, fakt czasami mozna sie wystraszyc bo wedlug mnie hamulce moglyby byc mocniejsze. Czasami bez ostrego zredukowania ciezko awaryjnie zahamowac.
to że się sporo muszę nauczyć to wiem, no ale jeśli na wyjściu z łuku przy idealnie równej drodze tył zaczyna mnie wyprzedzać to coś już jest nie tak ...
w tych samochodach tylne zawieszenie jest na prawde swietne pod warunkiem ze jest utrzymane w idealym stanie. chyba najczestrzy problem to drazki reakcyjne. najczestszy objaw zuzytego zawieszenia to uciekanie auta w jedna strone przy dodawaniu gazu i w druga przy hamowaniu.
najczestszy objaw zuzytego zawieszenia to uciekanie auta w jedna strone przy dodawaniu gazu i w druga przy hamowaniu.
Występuje ta przypadłość (tylko przy zdejmowaniu nogi z gazu) w Violli TFie. Związana jest ona jednak z tym, że nie ma idealnej zbieżności z powodu cofniętego delikatnie zawieszenia.
Najprawdopodobniej pomiędzy okresem zaliczkowania, a zapłatą całości barany z komisu zrobiły mu jakieś kuku
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
@marek, musisz poszukac naderwanej tuleji ( ew ktoras galka ma luz )
Ale w/g opinii kilku znawców cofnięty jest wózek i nie wiele się da w tej kwestii zrobić.
Jak ja patrze na to auto od spodu, to nie ma żadnej różnicy
Widać jednak, że koło względem środka osi jest nieco przesunięte ku karoserii.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
ja uznałem że ta geometria na naszych dziurawych i krzywych drogach w żelaźniaku nie ma dużego znaczenia więc nie poprawiam - na autostradzie przy ostrym hamowaniu tylko lekko ściągnął. - gorzej jest przy hamowaniu w koleinie ale to chyba normalne.
_________________ Czytanie postów na forum może powodować schorzenia psychiczne i utratę wiary w ludzką inteligencję
@marek, musisz poszukac naderwanej tuleji ( ew ktoras galka ma luz )
Ale w/g opinii kilku znawców cofnięty jest wózek i nie wiele się da w tej kwestii zrobić.
Jak ja patrze na to auto od spodu, to nie ma żadnej różnicy
Widać jednak, że koło względem środka osi jest nieco przesunięte ku karoserii.
przod/tyl czy lewo/prawo?
_________________ '99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv
dzik [Usunięty]
Wysłany: Pią Cze 10, 2011 08:46
practicator napisał/a:
ja uznałem że ta geometria na naszych dziurawych i krzywych drogach w żelaźniaku nie ma dużego znaczenia więc nie poprawiam
Na naszych dziurawych drogach geometria ma szczególne znaczenie, a w MF T/TF ma jeszcze większe znaczenie niż w klasycznym samochodzie.
Rafal_Bogus napisał/a:
w tych samochodach tylne zawieszenie jest na prawde swietne pod warunkiem ze jest utrzymane w idealym stanie. chyba najczestrzy problem to drazki reakcyjne. najczestszy objaw zuzytego zawieszenia to uciekanie auta w jedna strone przy dodawaniu gazu i w druga przy hamowaniu.
Święte słowa. Dodam jeszcze, że dotyczy to też opon - wymieniamy 4 razem, jednej marki (nie chińskie), często kontrolowane ciśnienie i oczywiście idealna zbieżność/geometria.
MaReK napisał/a:
Widać jednak, że koło względem środka osi jest nieco przesunięte ku karoserii.
Jeżeli masz na myśli przesunięcie do tyłu to szukaj nowego wózka - jest on bardzo delikatny i wykrzywia się przy przygodzie, przy której w normalnym aucie nic by się nie stało.
mg1989sos napisał/a:
Hej. Polećcie jakiś dobry model opon żeby miały dobrą przyczepność na mokrych nawierzchniach.
Jeżeli masz 16 cali (mieszane ogumienie)to obecne najsłuszniejszy wybór, to TOYO T1R PROXES, 15 cali daje większe możliwości.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum