Tu masz wałki i kółka - sklep dobry - brałem pare rzeczy tam i polecam.
Skrzynia Wam da radę ponieważ momentu oszałajmiającego nie będzie. Moje PG-1 przy tych 160-174 ma pełny luz ale już w takim Tomcacie - ledwo daje rade. U was niby ok. 130. Pozdro
ADI-mistrzu, Ale po co zakładać kółka i wałki bez strojenia, nic tym nie ugrasz, jeśli ma to coś dać to tylko i wyłącznie ze strojeniem, a jeśli chodzi o elektronike to nie pisałem o wiązce do cewek bo to najmniejszy problem, ale do rozrządu w VVC, samo dotarcie zaworów nic nie da, co najwyżej zdrową serie.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
ADI z całym szacunkiem do zamiłowania w usprawnianiu - nie taniej, prościej, dużo mocniej i z większą tzw. "reliability" kupić zdrową 160 zamiast 1.4? Wsadzenie zwykłego 1.8 też nie jest prostym rozwiązaniem mimo że to super jeździ, bo musisz zmienić jeszcze skrzynie i przeguby, no i oczywiście Ci zostają do zmiany śmieciaste, niewentylowane hamulce z 1.4...
No w jego przypadku - jest trochę roboty - to fakt. Żeby to korespondowało wszystko ze sobą faktycznie zastanowiłbym się nad zmianą pojazdu. Nie zapominajmy też, że zawieszenie nie będzie też nadążało za mocą prawdopodobnie... Lepiej mieć poprostu od razu ZR - wszystko jest w miarę dobrze dopasowane do siebie i będzie młodsze auto. Już nie wspominając nawet jak wielka różnica jest w prowadzeniu na plus na kołach 17.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum