Forum Klubu ROVERki.pl :: [K-series] VCC w 1.4?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[K-series] VCC w 1.4?
Autor Wiadomość
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Czw Lip 14, 2011 20:59   

ADI-mistrzu, spójrz jeszcze w stronę skrzyni, a wiesz że ta nasza nie należy do super wytrzymałych. :/
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Lip 14, 2011 20:59   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Czw Lip 14, 2011 23:07   

Ale to w n nowej skrzyni (bo to rok 2005) więc raczej by lepiej sobie poradziła :wink:
 
 
 
Bumelant
[Usunięty]






Wysłany: Czw Lip 14, 2011 23:36   

http://www.ptp-ltd.co.uk/...nents/index.htm

Tu masz wałki i kółka - sklep dobry - brałem pare rzeczy tam i polecam.

Skrzynia Wam da radę ponieważ momentu oszałajmiającego nie będzie. Moje PG-1 przy tych 160-174 ma pełny luz ale już w takim Tomcacie - ledwo daje rade. U was niby ok. 130. Pozdro
 
 
bonus89 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 1037
Skąd: Bychawa

Rover 200

Wysłany: Pią Lip 15, 2011 08:46   

ADI-mistrzu, Ale po co zakładać kółka i wałki bez strojenia, nic tym nie ugrasz, jeśli ma to coś dać to tylko i wyłącznie ze strojeniem, a jeśli chodzi o elektronike to nie pisałem o wiązce do cewek bo to najmniejszy problem, ale do rozrządu w VVC, samo dotarcie zaworów nic nie da, co najwyżej zdrową serie.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
marcinmarcin 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 890
Skąd: Opole



Wysłany: Pią Lip 15, 2011 14:53   

ADI z całym szacunkiem do zamiłowania w usprawnianiu - nie taniej, prościej, dużo mocniej i z większą tzw. "reliability" kupić zdrową 160 zamiast 1.4? Wsadzenie zwykłego 1.8 też nie jest prostym rozwiązaniem mimo że to super jeździ, bo musisz zmienić jeszcze skrzynie i przeguby, no i oczywiście Ci zostają do zmiany śmieciaste, niewentylowane hamulce z 1.4...
 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Pią Lip 15, 2011 14:59   

Na razie tak zbieram informacje na ten temat, nie wiadomo czy będę w ogóle cokolwiek robił w nim :wink:
 
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Pią Lip 15, 2011 14:59   

marcinmarcin napisał/a:
no i oczywiście Ci zostają do zmiany śmieciaste, niewentylowane hamulce z 1.4...

Nie wszystkie R200 miały lite tarcze. :wink:

[ Dodano: Pią Lip 15, 2011 15:59 ]
Ale też jestem zdania, że to raczej nie opłacalne. :neutral:
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
Bumelant
[Usunięty]






Wysłany: Pią Lip 15, 2011 15:02   

No w jego przypadku - jest trochę roboty - to fakt. Żeby to korespondowało wszystko ze sobą faktycznie zastanowiłbym się nad zmianą pojazdu. Nie zapominajmy też, że zawieszenie nie będzie też nadążało za mocą prawdopodobnie... Lepiej mieć poprostu od razu ZR - wszystko jest w miarę dobrze dopasowane do siebie i będzie młodsze auto. Już nie wspominając nawet jak wielka różnica jest w prowadzeniu na plus na kołach 17.
 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Pią Lip 15, 2011 15:08   

A tak z poza tematu, były ZR 5 drzwiowe? Po lifcie oczywiście mówię.
 
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Pią Lip 15, 2011 15:11   

Były, ale to naprawdę rzadkość u nas taka spotkać. :wink:
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
flapjck1 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 1746
Skąd: Urzut/Nadarzyn



Wysłany: Pią Lip 15, 2011 19:59   

a jak juz jestesmy w temacie: nie ma ktos kitu zaslepek piper-a do glowicy vvc? ( zamiast mlynkow i tloka? )
_________________
'99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv :)
 
 
marcinmarcin 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 890
Skąd: Opole



Wysłany: Pią Lip 15, 2011 21:39   

leszczu napisał/a:

Nie wszystkie R200 miały lite tarcze. :wink:
Ale wszystkie MG ZR 1.4 miały niestety...
flapjck1 napisał/a:
a jak juz jestesmy w temacie: nie ma ktos kitu zaslepek piper-a do glowicy vvc? ( zamiast mlynkow i tloka? )

Nie sądze :) a jak już ma to zapewne za żadne skarby nie odda... :mrgreen:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów SWAP (D-series, B-series) Rover 200/400/Coupe/Concerto
Wojtek88 Tuning mechaniczny 1 Sob Maj 12, 2012 23:56
Markzo
Brak nowych postów [freelander 1.8 16v k-series]1.8 k-series moment obrotowy
bartko100 Tuning mechaniczny 5 Czw Lip 12, 2007 20:23
markos620SDi
Brak nowych postów [L-series] boost / RPM / tps
Remigiusz Tuning mechaniczny 0 Sob Kwi 19, 2014 15:50
Remigiusz
Brak nowych postów [L-series] Alternatywa dla VNT
Remigiusz Tuning mechaniczny 46 Sob Paź 10, 2015 09:39
kadzaf
Brak nowych postów [K-Series] Głowica VCC ->1.6
kezmanq Tuning mechaniczny 9 Wto Sie 27, 2013 12:11
rafalrz1989



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink