Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 1999
Witam. Mam pytanie odnośnie silnika 1.8turbo Rover-ka 75 Mg Zt
Czy pasuje do niej skrzynia od 1.4(rover-a) i czy wytrzyma przeciażenia typu moment obrotowy albo czy Pasowała by skrzynia z sierry.??z góry dziękuję za odpowiedzi. Kazda będzie zapewne przydatna
SPAMU¦
Wysłany: Czw Lip 28, 2011 21:57 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
N9 podejdzie pod to:) ja sam miałem w lotusie montować ten silnik, mam nawet dorobiony kołnierz. Ale ze względu na uczulenie na elektronikę i pierdylion kabli trafił pod maskę zetec 2.0 na 4 gaźnikach:)
Przemyśl czy chcesz na pewno ten silnik, ja mam go w roverze:) i uważam że jest boski:) ale jednak to dużo zabawy z elektronika;)
P.s. choc nadal mam nadzieje ze kiedys wsadze w niego cos doladowanego, choc obezne 170 koni i tak zabija przy tej masie:)
Siemka. a byś mógł mi przesłać fotki na maila tego kołnierza ? no i czy byś go Chciał od sprzedać ? Pozdrawiam
hvil [Usunięty]
Wysłany: Sob Lip 30, 2011 21:51
turlak2, hey nie sprzedam go bo mnie ciągle to męczy może kiedyś ulegnę tym bezpodstawnym i nieroztropnym pragnieniom;-)
Łączenie to wymyślił BOCIAN na forum PTK:) można kupić w Anglii gotowe do lotusów 7 właśnie, Oka porobię fotki i Ci wrzucę.
Robota prosta:)
1. kupić dzwon skrzyni poldorover - ja nowy na allegro z pomocą Zukowatego kupiłem za kilkadziesiąt zł. coś kolo 50.
2. kupić zdrową n9 (sprawa łatwa bo ta skrzynia jest idiotoodporna, praktycznie nie zdarzają się padnięte - no może poza spiętymi z BOA:) )
3. zanabyć silnik
4. ucinasz kołnierz skrzyni poldowskiej taką długością by wał pasował na skrzyni z tym na silniku, gdzieś miałem od bociana wymiar ile uciąć ale to lepiej samemu rozkminić jak już rozwiążesz własny patent na sprzęgło bez dwumasy lub z dwumasą (druga opcja o wiele trudniejsza przynajmniej dla mnie.
5. zanosisz skrzynkę albo do odlewni metali kolorowych albo do tigo-mistrza:-) opcja której nie stestowałem to dospawanie tyłu - po prostu dorzeźbienie go tigiem, lecz to może być i za słabe i za kiepskie w wykonaniu.
Zarówno ja i bocian zastosowaliśy po prostu odlewnie:) dolali czy nie wiem jak ale zrobili tylną ściankę.
Pozostanie Ci jedynie wycentrowanie i zrobienie otworu na wał:) Bocian zrobił to sam, ja oddalem do ziomków od regeneracji bloków i głowic i mi nawiercili.
jak dostane to chętnie się podzielę mam nadzieje ze za nie długo bo aż mnie ciekawi jak to jest zrobione a wtedy będę miał pełen obraz tej skrzyni wtedy zamontuje to wszystko w moim Borewiczu
Głównym ograniczeniem tego modelu dzwonu jest rozmiar sprzęgła max200mm wynikający z wielkości koła zamachowego mieszczącego się wewnątrz. Przy silniku turbo obstawiam że niezbędne będzie sprzęgło spiekowe i wzmacniany docisk. U mnie o dziwo na razie daje radę tarcza 190mm z dociskiem 200mm ale to może po części zasługa tego że tarcza była grubsza w stosunku do serii rovera (9mm vs 7mm) i przez to docisk działa jakby był wzmocniony nieznacznie. Jak padnie to pokombinuję ze zrobieniem tarczy na 200mm i nowym dociskiem. Koło zamachowe pod elektronikę poldrovera (34/2 zęby CPWK) i tarczę200mm już mam .
_________________ 129KM/190Nm - kto mi powie jak to poprawić...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum