Forum Klubu ROVERki.pl :: [L-series po 00'] Remap bez przepływki & Dual mapping
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[L-series po 00'] Remap bez przepływki & Dual mapping
Autor Wiadomość
Chris83 




Pomógł: 22 razy
Dołączył: 23 Sie 2009
Posty: 262
Skąd: Grudziądz

Rover 25

Wysłany: Sro Wrz 14, 2011 14:51   

Poszło :smile:

A tak sobie myślę: są dwie kości to za co odpowiada jedna a za co druga? Czy można skonfigurować sobie np:
1) ECO np 101 lub 115KM
2) MAFLESS ≈130KM ?
_________________
Pozdrawiam!
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Wrz 14, 2011 14:51   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Alexi 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 584
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 45

Wysłany: Czw Wrz 15, 2011 12:01   

To odpada. Żeby ruszyło obydwie kości muszą być od jednego programu.
_________________
0-100 km/h - 8,25 sec!
'Nie pałuj gdy silnik Twój zimny jest'
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pią Wrz 16, 2011 13:10   

Sa dwie mapy bo jest wartość high na jednej i low na drugiej a tylko obydwa razem pracują ze sobą. Teoretycznie by można było zrobić jakiś przełącznik i wsadzić większą kość ale za dużo zabawy z tym tak jest łatwiej :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Ostatnio zmieniony przez Remigiusz Nie Kwi 20, 2014 23:52, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Pią Wrz 16, 2011 13:13   

status Gold
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pią Wrz 16, 2011 23:39   Montaz chipow + podstawki

Opis montażu chipów w ECU do IDT

• Odkręcamy najpierw 4 śruby Torx


• Otwieramy górna pokrywę komputera, trochę trudno to idzie bo klej szczelny trzyma. Na żółto w kółku mamy te nasze chipy które trzeba będzie wylutowac




• kupujemy podstawki 2x PLCC32


• Wylutowane chipy z ECU


• Lutujemy podstawki do ECU i wkładamy chipy. Opisane który chip high a który low.



• Montujmy ECU do auta i patrzymy przy przekręcania kluczyka na pozycje II czy sie nam świeci check enigne. Jak nie to odwrotnie mamy chipy wsadzone i autka nie odpalimy :grin:


I gotowe. :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4439
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Pią Wrz 16, 2011 23:53   

Przełączalne mapy są możliwe, wystarczy 2x większa pamięć na którą wrzucamy obydwie mapy i wyprowadzone piny z obydwu kostek.
Wtedy przyciskiem da się przełączyć mapy między serią a modyfikacją.

Pozdrawiam
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pią Wrz 16, 2011 23:57   

ADI-mistrzu, Jak to ma wyglądać bo ja ie kumam. kostka większą ma tyle samo ilość pinów co mniejsza :razz: Sa 128kb i potem 512kb ale pinów maja tyle samo :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
RUDiCK 




Dołączył: 29 Wrz 2007
Posty: 84
Skąd: Olkusz



Wysłany: Sob Wrz 17, 2011 22:00   

Remi55Pieknie wszystko opisane, teraz to tylko na flash-e z mapkami czekam i bedzie zabawa :rotfl: . Juz sie podkrecilem na ten tuning :grin: , jeszcze te wtryski od SDi mnie strasznie mecza tylko nie mam pewnego zrodla, a takich z allegro to troche sie obawiam bo rozny szmelc sprzedaja. Na razie potestuje te chipy.
 
 
komik88
[Usunięty]






Wysłany: Sob Wrz 17, 2011 22:19   

Remi a te mapy co chłopaki zakupili wraz z tobą to nie są własnie do wtrysków SDI?? bo z tego co wiem to na wtryskach IDT więcej niż 140KM się nie zrobi.. a ty pokazałeś wykres ok 155KM ;)
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sob Wrz 17, 2011 22:25   

komik88, Co do wykresu to napisałem ze będę mógł JA oczekiwacz tyle, nie ktoś bez wtrysków :wink: Bez wtrysków jak pisałem będzie mniej i oczywiste to jest :wink:

RUDiCK, kupuj na allegro ważne tylko żeby był napis 200bar na nich wybity i tyle. I nie przepłacaj więcej niż 150zl za nie :wink:

[ Dodano: Sob Wrz 17, 2011 22:25 ]
komik88, A ty tych map nie chciałeś. Największy ten plus tych map jest ze bez przeplywki można śmigać :mrgreen:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Alexi 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 584
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 45

Wysłany: Sob Wrz 17, 2011 23:06   

Patrząc na ceny na alledrogo (50 pln / szt.) żałuję że nie kupiłem na Ebay'u w UK za pół ceny. Polska :/
_________________
0-100 km/h - 8,25 sec!
'Nie pałuj gdy silnik Twój zimny jest'
 
 
komik88
[Usunięty]






Wysłany: Sob Wrz 17, 2011 23:36   

z tymi wtryskami to też nie jest tak hop siup bo jak będą lać to już super nie jest.. ;/ ja mam takie 3 wtryski od sdi i dwa z nich leją przy ciśnieniu 180 ;/ więc nie wiem czy jest sens takie wkładać ;/ co do tych map to nie to ze nie chcialem ale straszny kryzys z kasą był ;/ poza tym przepływke mam dobrą ;) pozdro
 
 
Alexi 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 584
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 45

Wysłany: Sob Wrz 17, 2011 23:50   

Ee jakby nie kapuje o co Ci chodziło z tymi wtryskami??
_________________
0-100 km/h - 8,25 sec!
'Nie pałuj gdy silnik Twój zimny jest'
 
 
komik88
[Usunięty]






Wysłany: Nie Wrz 18, 2011 08:01   

Alexi chodzi o to że to nie jest tak do końca że sobie zamawiasz z allegro wtryski, wkładasz i super śmigasz, bo jak kupisz takie które już leją to auto będzie ci nie równo pracować, może więcej palić i przedewszystkim bardziej kopcić a co najgorsze rozwalić tłoki poprzez wypalenie bo będzie auto bardzo zalewać a nie będzie przepalać..
 
 
Alexi 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 584
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 45

Wysłany: Nie Wrz 18, 2011 11:54   

A no teraz jako tako kapuje ;-) ja informatyk nie mechanik ;p do mnie trzeba prosto. No tak Nie wejdziesz w to jak kupujesz. Najlepiej by było od kogoś z forum kto pozbywa się części np. Takie moje zdanie.
_________________
0-100 km/h - 8,25 sec!
'Nie pałuj gdy silnik Twój zimny jest'
 
 
komik88
[Usunięty]






Wysłany: Nie Wrz 18, 2011 12:00   

ja mam takie wtryski w domu ale dwa leją a dwa są dobre.. nie ryzykuje 5-8KM dla większego dymu i nie równej pracy hehe ;) ale jak znajdę dwa idealne to myślę że się skusze :)
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Nie Wrz 18, 2011 14:30   

komik88,
komik88 napisał/a:
nie ryzykuje 5-8KM
Chyba 36koni chciałeś napisać :roll: Wtryski dają +36km i +67Nm
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
komik88
[Usunięty]






Wysłany: Nie Wrz 18, 2011 15:54   

Remi 36KM jak bym je teraz włożył do siebie na tej mapie co mam ok 140KM?? bo mi sie nie wydaje.. ja mówie o dodaniu mocy w moim przypadku :) u mnie co by dały to myśle max 10KM ;) bo skoro dały by 36 KM to by mi musiało wyskoczyć ok 180KM hehehehe
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Nie Wrz 18, 2011 16:02   

Cos mało realne o czym już pisałem bo np. wrzucam wtryski SDI do ZR czyli mam już koło 150KM, do tego podnoszę ciśnienie na turbo, wrzucam większego fmica, rozluźniam wydech, wrzucam jeszcze jakieś mocniejsze mapy to już powinienem mieć ponad 180KM i teraz pytanie gdzie jeździ taka L-seria?
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
Alexi 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 584
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 45

Wysłany: Nie Wrz 18, 2011 16:12   

Pływak napisał/a:
i teraz pytanie gdzie jeździ taka L-seria?


Jak patrzysz w lusterka to nigdy jej nie zobaczysz ;-) Bo jest przed tobą :D

Zobacz że jak wyjmujesz mapy z ZR a dodajesz mocniejsze to raptem dostajesz +10.
Nie wiem jak ty liczysz. Zobacz tylko jaki wynik wyszedł u Remiego.
_________________
0-100 km/h - 8,25 sec!
'Nie pałuj gdy silnik Twój zimny jest'
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [L-series PO '04] Remap bez przepływki & Dual mapping !
Raptile Tuning mechaniczny 153 Pon Gru 09, 2019 09:25
Remigiusz
Brak nowych postów MEMS 3 - remap silników K-series
Markzo Tuning mechaniczny 59 Sro Lis 03, 2021 21:34
Leniwiec
Brak nowych postów SWAP (D-series, B-series) Rover 200/400/Coupe/Concerto
Wojtek88 Tuning mechaniczny 1 Nie Maj 13, 2012 00:56
Markzo
Brak nowych postów Remap Mems2j i Mems1.9 już możliwy....
nowy889 Tuning mechaniczny 20 Pon Lip 20, 2020 07:21
slax
Brak nowych postów [freelander 1.8 16v k-series]1.8 k-series moment obrotowy
bartko100 Tuning mechaniczny 5 Czw Lip 12, 2007 21:23
markos620SDi



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink