Wysłany: Pią Paź 07, 2011 15:38 [Rover 416 si] czy da sie doprogramować pilota
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1998
Witam jak w temacie
czy można dopisać samemu pilota do centralki rovera 400
centralka to oczywiście Lucas a pilot z serii 3txa
chodzi mi o to aby kupić taki sam pilot i jakoś go dopisać do tej centralki.
Posiadam tylko jednego pilota i obawiam się że niedługo będzie służył tylko jako wisiorek przy kluczach a a klepanie kodu z zamka w drzwi średnia przyjemność
jeszcze jedno pytanie do znawców kod immo to ten sam co radia? radio to blaupunkt kaseciak chyba oryginale od tego modelu
_________________ Kuba
Ostatnio zmieniony przez boo12 Pią Paź 07, 2011 16:45, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pią Paź 07, 2011 15:38 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
to jak to jest z tym kodem immo wydaje mi sie że gdzieś wyczytałem ze jest to ten sam kod co z oryginalnego radia z ciekawości spróbuje tyn kodem zastartować roverka
[ Dodano: Pią Paź 07, 2011 19:41 ]
jeszcze jedno ile kosztuje dopisanie takiego pilotka w serwisie
Pomógł: 17 razy Dołączył: 21 Lip 2007 Posty: 292 Skąd: Kraków
Wysłany: Sob Paź 08, 2011 09:42
Nie kombinuj jak koń pod górę i nie wynajduj koła od nowa. To coś znalezione przez Ciebie na 99,9 % nie zadziała. Odżałuj 2 setki i jedź na Krzyżtoporską.
najprościej pojechać dać kasę i po sprawie a ja lobie podłubać w aucie i być możne dojść do jakichś konstruktywnych wniosków. Robiłeś coś takiego, że wiesz, że nie zadziała czy tylko przypuszczasz poza tym w tamtym pilocie masz 4 kanały czyli dwa choćby do bramy możesz wykorzystać
ps. mcjg czy dwie setki programowanie + nowy pilot czy pilot trzeba mieć
[ Dodano: Pią Paź 07, 2011 22:11 ]
częstotliwość pracy pilotów 3txa 3txb i pokrewnych to 466 mHz lub 315mhz japonskiej produkcji powinno się dogadać
Gdybyś się trochę przyłożył Kolego do tematu to wiedział byś, że piloty 3txa 3txb i pokrewne w roverkach pracują na zasadzie kodu zmiennego. Tak więc wynalazek nie zda egzaminu co innego bowiem system kodowania a co innego częstotliwość pracy pilotów.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pomógł: 17 razy Dołączył: 21 Lip 2007 Posty: 292 Skąd: Kraków
Wysłany: Nie Paź 09, 2011 05:36
boo12 napisał/a:
najprościej pojechać dać kasę i po sprawie a ja lobie podłubać w aucie i być możne dojść do jakichś konstruktywnych wniosków.
No to dojdziesz do wniosku, że bez T4 czy też Testbook'a nie zaprogramujesz pilota. Kolega powyżej napisał o zmiennym kodzie.
boo12 napisał/a:
czy dwie setki programowanie + nowy pilot czy pilot trzeba mieć
w zeszłym roku p. Midowicz dorabiał mi pilota przy okazji innych prac więc ceny dokładnie nie pamiętam, ale będzie coś koło 2 setek. Dostałem pilota z używanym wkładem, nową obudową i baterią.
ile kosztuje taki programatorek pewno kupe kasy fakt nie doczytałem że nasze jak i wiekszosc pilotow alarmowych pracuje na zmiennych kodach tak wiec temat słaby chyba ze ktos ma 4 bramy i chce miec jeden pilot, ale to to juz kosmos
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum