Jestem czarnym, lub granatowym- jak mowi Zouza, lub szarym jak mowia kwity MG ZS 180 przygarnal mnie z dobroci serca maniak i juz podjal pierwsze proby upiekszenia i ulepszenia mego zywota Wczoraj zaprezentowal mnie na spocie , wiec juz poznalem czesc z was
Witam sie z wami i do zobaczenia Roverki i MG na zlotach i spotach
PS. Jak ten leniwy maniak sie wreszcie sprezy to pewnie doda tu jakies foty, ale narazie uciekl, mowi ze musi popracowac
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
SPAMU¦
Wysłany: Pon Gru 05, 2011 09:50 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
kilka obiecanych fot na szybko z wczorajszego spota, z reki , z lamapa wbudowana... pogladowka, na sesje przyjdzie keidys czas
[ Dodano: Pon Gru 05, 2011 12:25 ]
Czarny diesel zostal wymieniony na czarny ZS wiec stan liczbowy pozostal staly .
Kilka refleksji po przesiadce, prowadzi sie zupeklnie inaczej, inaczej wybiera dziury, inaczej skreca, promienskretu itp... Wiekszy jest ZS, ale nie przesadnie, nie odnajdywalem sie w 75/ZT tutaj sie przyzwyczaje, bo to taka wielkosc dla mnie w sam raz Nie byl palowany ani przeze mnie, ani przez poprzednia wlascicielke, nie mialem kiedy i jak go dobrze przegonic, bo bylo kilka pierdow pozakupowych do zrobienia - dostal komplet filtrow, olej + kable ze swiecami - w pakiecie powitalnym Auto dokladnie tak jak wyjechalo z fabryki, spinki, znaczki dywaniki... nic nie dlubane , nic nie kombinowane... Srodek baaaaardzo ladny jak na wiek i przbieg - ten oryginalny, dostaklem ksiazki , nawet od radia instrukcje i TUV z maja 2011
Minusy - wydech od hatchbacka wsadzony , wiec koncowka sie chowa pod zderzak - albo bedzie nowa koncowka albo caly wydech od 180 - zalezy od czasu=$ krzyzak i jabluszko od skrzyni do zrobienia bo dzwignia chodzi za luzno, ale biegi dobrze wbijaja sie na lakierze wrzery w kilku miejscach po ptasich kupach o_0 do ogarniecia na wiosne.
Auto 2002 , 2,5 V6 , przebieg 100700 obecnie, jestem drugim wlascicielem
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Ostatnio zmieniony przez maniaq Pon Gru 05, 2011 13:10, w całości zmieniany 2 razy
Narazie musze ogarnac kilka pierdow i bede myslal, wyszlo mi w wolnej trasie 7,6 , w korkach mocnych 11,4... ale mysle ze z moimi dojazdami kolo 10 na spokojnie bedzie w trybie psycho to pewnie i 15 - 20 opierdzieli
Zobaczymy co i jak wyjde z kasa po nowym roku/ na wiosne... narazie doprowadzic wsio do porzadku, dopracowac + visy, spr rozrzad itp
Zobaczymy jak ceny benzyny , diesla i LPG beda sie ksztaltowac... narazie mowie nie
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
przy sprawnym visie i ogólnej dobrej kondycji motoru przy jeździe bez wariowania w 8-9l się spokojnie zamkniesz BTW masz już zimówki na tych 17tkach? z tyłu szybki w prądzie czy korba? nie wiesz jak bardzo masz przyciemnione tylnie szyby?
jak wrażenia po przesiadce z diesla?
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
No, no powiem Ci, ze zaskoczony jestem nie spodziewalem sie ze cos zakupisz
Niech bezawaryjnie jezdzi.
Dobrze ze to MG
A ile zaplaciles jesli mozna spytac ?
_________________ Był R 216 Gti, później R 600 SDI, a teraz Opel Vectra C
Ogolnie po przesiadce nie moglem go palowac bo byly kable do roboty i chialem powymieniac filtry i oleje stad i spalanie w trasie ponizej 8 bo jechalem jak dieslem , do 4 k rpm :LOL: Po filtrach i pierwszym ABC serwisowym kilka razy go pogonilem zeby spr jak sie wkreca - idzie dobrze, ale z tego co pamietam powinien lepiej, pewnie sprawka visu
Sama jazda benzyna -klekot wyglada tak, ze moment jest w innym zakresie, wiec inaczej sie jezdzi, klekotem sie wyprzedzlao bez redukjci, tym... zobacze bo nie mialem okazji jeszcze polatac jeden minus - boje sie wciskac w korkach po pasach , bo jeszcze nie czuje dlugosci, ZR, to tak ze odwroce sie i wyciagne reke to szybe przetre a tu tak sie nie da
Opon nie mam , szukam felg - najlepiej 15 i opon na zime ktos ma na zbyciu, prosze o info
Szyby elektyrka, szyby przyciemniane fabrycznie, kruszon ma identyczne, nie mam pojecia ile % O_o
Zobaczymy jak ze spalaniem wyjdzie teraz, bo te 11,4 wyszlo po wymianach filtra paliwa i staniu w korkach, wiec nieco ucieklo jak liczyc mamy tak dokladnie. ten tydzien pokaze co i jak ale mysle ze ponizej 10 dam rade sopkojnie dojezdzajac do pracy, bo nie mam gdzie poleciec po drodze tutaj.
Kris, to nie 1.4 ani wentylator tu nie pada, ani pompki sprzegla od zuka , przepraszam BMW nie wkladam
Z zakupem i sprzedaza wyszlo neico na wariata, bo znalazl sie chetny na czarnucha, szkoda mi sie bylo z nim rozstawac, ale skusilem sie na ZS180, bo jak nie teraz to kiedy ?
Ogolnie narazie bardzo zadowolony jestem
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
To ja Ci jeszcze raz gratuluje autka i życze bezawaryjnej jazdy..
I napisz jak Ci spalanie wyjdzie po dokladnym przetestowaniu i naprawie silniczka VIS .
Jak w mieście zejdziesz do 10 jeżdząc normalnie ,płynnie bez pałowania to będzie to ewenement.
Mi wyszło dzisiaj około 12.6 przy normalnej jeździe ( dużo w korkach jakoś nie stałem ) w Warszawie.
Tylko wlasnie to jest ta roznica, ze ja w korkach do roboty za bardzo nie stoje dojazd ze wsi do roboty to 12 km i w sumie plynnie, bez szalenstw bo 1 pas w kazda, a spory ruch w obie strony, wiec nawet za wyprzedzanie nie ma sie co brac, bo plynnie wsyzscy zajezdzamy jadac te 70-90
a jak lece do W-wy to najczesciej na wilanow lub do legii, wiec tez tyle co mnie przy gagarina lub bartyckiej przytka, no moze konstancin nieco... ale to nie sa korki jak ostatnio do mariana i po wawie musialem polatac wiec u mnie ciezko mowic o miejskiej jezdzie ale dam znac na lukoil promocje weekendowe paliwo lalem po 5,31 a dziz juz po 5,43 akurat przejezdzalem i skorzystalem ale chyba bedzie tzreba dobrze planowac tankowania , zeby w weekendy tam brac
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
masz 15 czy 17 na zime, bo ja bym chetnie 15 przytulil, ale to musze miec je blisko, zeby przymierzyc na zacisk O_o
Narazie odkuc sie musze z $ , bo jeszcze kilka rzeczy do sprawdzenia zrobienia a poza tym jedyny sensowny mod to kompresor, reszta nie warta czasu IMHO. Easton + przerobki kolo 4 k pln .... ale to moze kiedys...
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum