kopułkę i palec wymieniałem jakieś 1,5 miesiąca temu (przy okazji świec) i pyka, ja bym raczej cewkę obstawiał bo ta już u mnie wiekowa, ale poczekam na Twoją próbę bo na razie brak funduszy
SPAMU¦
Wysłany: Nie Cze 12, 2011 16:18 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Hmmmm cewka kosztuje troche a u mnie też cienko portwel wygląda ... dam na reklamację kable - bo starsza odbierała i wcisnęli jej kable do rovera 200 ale z 90-95 r więc kabel od cewki do kopułki nie został wymieniony .... Jade oddam im to i niech dają właściwe, w końcu takie zamawiałem ... Nawet na fakturze z przedpładty jest napisane, że takich nie zamawiałem - zobacze co mi powiedza ... Najwyżej czeka mnie wydatek na nowe - bo tak nie może być, a wiem, że stare nie były jakieś wyczesane - z resztą dwa były z innego kompletu niewiadomego pochodzena więc jaki jest kabel z cewki do kpułki i w jakim jest stanie ha ha musze go wymienić bo nie daje mi spać po nocach
Witam. To ja teraz opowiem ciekawostkę, która może mieć coś wspólnego z tematem ale nie koniecznie. Miałem w swoim R214 SI coś takiego, że silnik jak był zimny to działał normalnie. Jak się rozgrzewał to za nim wskazówka od temperatury osiągnęła swój stan to telepało go nie miłosiernie. Dosłownie chodził jak STAR. Jak już wskazówka była na połowie to już było ok. Diagnoz było wiele: a to że mieszanka za bogata, a to zapłon itd. Wymienione zostały przewody , kolektor ssący i wykonane zostało wiele zabiegów. Wszystko na nic. Pewnego dnia wystąpił znany i "lubiany" przez nas HGF. Po remoncie silnika szarpanie ustało jak ręką odjął. I już więcej nie powróciło. Nie chciałbym krakać i nie chciałbym, żeby to było HGF ale sprawdzić nie zaszkodzi
sorry ale nie chce mi sie czytac calego tematu wiec sprawdz czy masz podlaczone dobrze kable do kopułki bo ja jak zle podpiolem to tez mi telepalo silnikiem i pykalo z rury wlozylem odpowiednio kable do kopulki i silnik idealnie chodzi
HGF'a już zrobiłem i wątpię żeby to było to .... Żadnych oznak - a przede wszystkim nie chodzi jak star.... jest lekko odczuwalne jak by nie przepalal do konca .. wlasnie czuc to pykniecie z rury sprawdze zaraz kable kopułkę itp zobaczymy co będzie
Masz instalację LPG?? Jeżeli tak to napisz czy na LPG i na benzynie jest podobnie a jeżeli nie to przyjrzyj się spalaniu czy czasem nie jest zbyt duże?? Pamiętam że jak mi pompa paliwowa siadała i dawała za małe Ciśnienie to samochód palił jak smok i też wyglądało to jak by nie przepalał wszystkiego bo faktycznie nie przepalał bo wtryskiwacze zamiast rozpylać paliwo to lały go strumieniem. Opisz czy samochód ma siłę przy rozpędzaniu i czy czasami nie słabnie??
Podjedź do dobrego warsztatu gdzie mają urządzenie do pomiaru ciśnienia paliwa. Wkręcą Ci takie cudo w przewody paliwowe i zmierzą. Ale skoro na benzynie i na lpg jest tak samo to pompa na pewno odpada.
Podmieniłem palec, kopułkę, kable - wszystko używane, przeczyszczone każde styki zbrudu i osadu - nawet papierkiem 3000 ... fajki od kabli owinięte taśmą ... efekt wszystko tak samo jak przed podmianą. I lipca będę miał nowe przewody ... Może jakaś diagnostyka komputerowa by coś wykazała Pare osób powiedziało mi, że tak czasami jest ... wg mnie to nie jest normalne .... pyka z rurki ... Jeszcze wykręce świece zobacze jak wyglądają ....
[ Dodano: Sro Lip 06, 2011 23:29 ]
Dobra więc kopułka, palec, kable, filtr paliwa, wlany nowy olej, Pyka nadal - nie wiem co jest może pompa paliwa ... no i jeszcze wtryski zostają - ostatnio zalalem środek do czyszczenia wtrysków ale też pyka Hmmmm a może cewka ..... Dzieje się to wtedy, gdy się rozgrzeje silnik tj. obroty zejda ponizej 1000 i jest na biegu jałowym .... Ma ktoś pomysł jakiś, a może miał podobną przypadłość ....??
[ Dodano: Sro Lip 06, 2011 23:30 ]
Aaaaaa swiece wymieniane na ngk zimą kable tez ngk nowiutkie
[ Dodano: Sro Lip 06, 2011 23:30 ]
Może być temu winny czujnik polożenia wału
[ Dodano: Czw Lip 07, 2011 22:24 ]
Powiem jeszcze tak ..... rozgrzane auto brak obciążenia pyka i czuc nierowna prace lekko, wlacze klime swiatla i wentylator wszystko idealnie ....
Zmniejsz przerwę na świecach do 0,85 mm. Odepnij tymczasowo sondę lambda (ile Ci teraz pali?). I sprawdź, czy jest jakaś różnica. Jeśli to nie pomoże, to szykuj kasę na cewkę.
Ok jutro zmniejszę przerwę na świecach - które też były wymienione pare mc temu na ngk. Nie mam pojęcia ile dokladnie pali jutro to ocenie, po tankowaniu wyzerowalem licznik a juz sie po ma;lu konczy. Czyli odlacze sonde i zobacze jak sie zachowuje ... nNie mam kata jest strumienica
[ Dodano: Czw Lip 07, 2011 23:25 ]
Czytam i czytam i wynika by wyciągnąć pompę paliwową trzeba wyciagnac bak ...
[ Dodano: Czw Lip 07, 2011 23:27 ]
Wlasnie zastanawiam sie czy cewka po dostaniu temp nie daje już zdrowej iskry czy pompa paliwowa daje slabe cisnienie i zamiast robić mgielke leje wtryskami ...
Koledzy sprawdźcie sobie małe kółko rozrządu. Ono się bardzo często wyrabia i dostaje luzów, przez to lekko przestawia się rozrząd i to może powodować wypadające zapłony, które macie. Zdejmijcie obudowę paska i sprawdźcie to małe kółko, ale do tego chyba najlepiej byłoby zdjąć pasek...
_________________ Rover 420 Si Lux '96 bez gaziuuu
wcześniej PoldoRover 1.4 MPi "Adrenaline" 105,5 KM
Wiele razy sciągałem rozrząd ..... Chodzi ci dokładnie oto koło przy którym jest koło pasowe Jak to poprawić Rozumiem, że ustawienie znaków na tym kole nic nie da
Już nie pamiętam dokładnie jak wygląda K-seria, ale chyba tak. Pod kołem pasowym chyba?? Nie poprawisz tego, ono się wyrabia i koniec. Możesz mieć ustawione na znakach, ale to kółko ma luz i kiedy się obróci kilka mm to już będziesz miał w innym miejscu zapłon. Taką teorię kiedyś mój mechanik wysnuł.
_________________ Rover 420 Si Lux '96 bez gaziuuu
wcześniej PoldoRover 1.4 MPi "Adrenaline" 105,5 KM
Cewkę przekładałem od kolegi forumowicza który tego problemu nie ma i nadal to samo ... Co u ciebie jest z wydechem Wymienione kable, palec, kopułka, świece, sonda lambda. Teraz zastanawiam się nad pompką paliwa ... I pytanie czy jeżeli pompa paliwa niedomaga to idzie ustawić dobrze lpg ... Jedynie pompa mi się nasuwa, silnik kuleje i pyka z rurki tylko po nagrzaniu, gdy schodzą obroty ... jeszcze może krokowca sprawdzę tzn przełożę .... Może on się zacina .... Ale czyściłem go ...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum