Forum Klubu ROVERki.pl :: [R200] Pyka z rury
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R200] Pyka z rury
Autor Wiadomość
kumilek23 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Gru 2009
Posty: 304

Rover 200

Wysłany: Nie Cze 12, 2011 16:18   

kopułkę i palec wymieniałem jakieś 1,5 miesiąca temu (przy okazji świec) i pyka, ja bym raczej cewkę obstawiał bo ta już u mnie wiekowa, ale poczekam na Twoją próbę bo na razie brak funduszy :razz:
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Cze 12, 2011 16:18   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
wachu990 




Pomógł: 11 razy
Dołączył: 30 Wrz 2010
Posty: 307
Skąd: Ostrów



Wysłany: Nie Cze 12, 2011 22:02   

Hmmmm cewka kosztuje troche a u mnie też cienko portwel wygląda ... dam na reklamację kable - bo starsza odbierała i wcisnęli jej kable do rovera 200 ale z 90-95 r więc kabel od cewki do kopułki nie został wymieniony .... Jade oddam im to i niech dają właściwe, w końcu takie zamawiałem ... Nawet na fakturze z przedpładty jest napisane, że takich nie zamawiałem - zobacze co mi powiedza ... :???: Najwyżej czeka mnie wydatek na nowe - bo tak nie może być, a wiem, że stare nie były jakieś wyczesane - z resztą dwa były z innego kompletu :???: niewiadomego pochodzena więc jaki jest kabel z cewki do kpułki :?: i w jakim jest stanie :?: ha ha musze go wymienić bo nie daje mi spać po nocach :lol:
 
 
mysiak6 



Dołączył: 01 Lip 2010
Posty: 46
Skąd: Płońsk



Wysłany: Pon Cze 13, 2011 07:27   

Witam. To ja teraz opowiem ciekawostkę, która może mieć coś wspólnego z tematem ale nie koniecznie. Miałem w swoim R214 SI coś takiego, że silnik jak był zimny to działał normalnie. Jak się rozgrzewał to za nim wskazówka od temperatury osiągnęła swój stan to telepało go nie miłosiernie. Dosłownie chodził jak STAR. Jak już wskazówka była na połowie to już było ok. Diagnoz było wiele: a to że mieszanka za bogata, a to zapłon itd. Wymienione zostały przewody , kolektor ssący i wykonane zostało wiele zabiegów. Wszystko na nic. Pewnego dnia wystąpił znany i "lubiany" przez nas HGF. Po remoncie silnika szarpanie ustało jak ręką odjął. I już więcej nie powróciło. Nie chciałbym krakać i nie chciałbym, żeby to było HGF ale sprawdzić nie zaszkodzi ;)
 
 
Lewis 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 310
Skąd: Wola

Rover 200

Wysłany: Pon Cze 13, 2011 07:40   

sorry ale nie chce mi sie czytac calego tematu wiec sprawdz czy masz podlaczone dobrze kable do kopułki bo ja jak zle podpiolem to tez mi telepalo silnikiem i pykalo z rury :] wlozylem odpowiednio kable do kopulki i silnik idealnie chodzi ;]
 
 
 
wachu990 




Pomógł: 11 razy
Dołączył: 30 Wrz 2010
Posty: 307
Skąd: Ostrów



Wysłany: Pon Cze 13, 2011 09:42   

HGF'a już zrobiłem i wątpię żeby to było to .... Żadnych oznak - a przede wszystkim nie chodzi jak star.... jest lekko odczuwalne jak by nie przepalal do konca .. wlasnie czuc to pykniecie z rury :lol: sprawdze zaraz kable kopułkę itp zobaczymy co będzie :smile:
 
 
mysiak6 



Dołączył: 01 Lip 2010
Posty: 46
Skąd: Płońsk



Wysłany: Wto Cze 14, 2011 23:04   

Masz instalację LPG?? Jeżeli tak to napisz czy na LPG i na benzynie jest podobnie a jeżeli nie to przyjrzyj się spalaniu czy czasem nie jest zbyt duże?? Pamiętam że jak mi pompa paliwowa siadała i dawała za małe Ciśnienie to samochód palił jak smok i też wyglądało to jak by nie przepalał wszystkiego bo faktycznie nie przepalał bo wtryskiwacze zamiast rozpylać paliwo to lały go strumieniem. Opisz czy samochód ma siłę przy rozpędzaniu i czy czasami nie słabnie??
 
 
wachu990 




Pomógł: 11 razy
Dołączył: 30 Wrz 2010
Posty: 307
Skąd: Ostrów



Wysłany: Sro Cze 15, 2011 09:56   

Na lpg i na bp tak samo .... No i czasami moim zadaniem muli :smile: Jak sprawdzić pompe ?? Podłączyć pod co i sprawdzić jakie ciśnienie daje ??
 
 
mysiak6 



Dołączył: 01 Lip 2010
Posty: 46
Skąd: Płońsk



Wysłany: Pią Cze 17, 2011 14:56   

Podjedź do dobrego warsztatu gdzie mają urządzenie do pomiaru ciśnienia paliwa. Wkręcą Ci takie cudo w przewody paliwowe i zmierzą. Ale skoro na benzynie i na lpg jest tak samo to pompa na pewno odpada.
 
 
wachu990 




Pomógł: 11 razy
Dołączył: 30 Wrz 2010
Posty: 307
Skąd: Ostrów



Wysłany: Czw Lip 07, 2011 21:24   

Podmieniłem palec, kopułkę, kable - wszystko używane, przeczyszczone każde styki zbrudu i osadu - nawet papierkiem 3000 ... fajki od kabli owinięte taśmą ... efekt wszystko tak samo jak przed podmianą. I lipca będę miał nowe przewody ... Może jakaś diagnostyka komputerowa by coś wykazała ?? Pare osób powiedziało mi, że tak czasami jest ... wg mnie to nie jest normalne .... pyka z rurki ... Jeszcze wykręce świece zobacze jak wyglądają ....

[ Dodano: Sro Lip 06, 2011 23:29 ]
Dobra więc kopułka, palec, kable, filtr paliwa, wlany nowy olej, Pyka nadal - nie wiem co jest :???: może pompa paliwa ... :?: :smile: no i jeszcze wtryski zostają - ostatnio zalalem środek do czyszczenia wtrysków ale też pyka :wink: Hmmmm a może cewka ..... Dzieje się to wtedy, gdy się rozgrzeje silnik tj. obroty zejda ponizej 1000 i jest na biegu jałowym .... :smile: Ma ktoś pomysł jakiś, a może miał podobną przypadłość ....??

[ Dodano: Sro Lip 06, 2011 23:30 ]
Aaaaaa swiece wymieniane na ngk zimą :smile: kable tez ngk nowiutkie

[ Dodano: Sro Lip 06, 2011 23:30 ]
Może być temu winny czujnik polożenia wału ??

[ Dodano: Czw Lip 07, 2011 22:24 ]
Powiem jeszcze tak ..... rozgrzane auto brak obciążenia pyka i czuc nierowna prace lekko, wlacze klime swiatla i wentylator wszystko idealnie .... :?:
 
 
Adrian 
Moderator



Pomógł: 227 razy
Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 2726
Skąd: Ząbki

Rover 400

Wysłany: Czw Lip 07, 2011 21:49   

Kup nową kopułkę i palec - to 40-50 PLN tylko do wydania. Najmniej kosztowne z podejrzanych elementów, a może pomogą.
 
 
 
wachu990 




Pomógł: 11 razy
Dołączył: 30 Wrz 2010
Posty: 307
Skąd: Ostrów



Wysłany: Czw Lip 07, 2011 22:03   

Wymienione tak jak wyżej napisane: kopulka, palec, przewody filtr paliwa .... :/
 
 
Adrian 
Moderator



Pomógł: 227 razy
Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 2726
Skąd: Ząbki

Rover 400

Wysłany: Czw Lip 07, 2011 22:11   

Zmniejsz przerwę na świecach do 0,85 mm. Odepnij tymczasowo sondę lambda (ile Ci teraz pali?). I sprawdź, czy jest jakaś różnica. Jeśli to nie pomoże, to szykuj kasę na cewkę.
 
 
 
wachu990 




Pomógł: 11 razy
Dołączył: 30 Wrz 2010
Posty: 307
Skąd: Ostrów



Wysłany: Czw Lip 07, 2011 22:27   

Ok jutro zmniejszę przerwę na świecach - które też były wymienione pare mc temu na ngk. Nie mam pojęcia ile dokladnie pali jutro to ocenie, po tankowaniu wyzerowalem licznik a juz sie po ma;lu konczy. Czyli odlacze sonde i zobacze jak sie zachowuje ... :wink: nNie mam kata jest strumienica :lol:

[ Dodano: Czw Lip 07, 2011 23:25 ]
Czytam i czytam i wynika by wyciągnąć pompę paliwową trzeba wyciagnac bak ... :/

[ Dodano: Czw Lip 07, 2011 23:27 ]
Wlasnie zastanawiam sie czy cewka po dostaniu temp nie daje już zdrowej iskry czy pompa paliwowa daje slabe cisnienie i zamiast robić mgielke leje wtryskami ... :/
 
 
ArekL 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 14 Kwi 2010
Posty: 429
Skąd: Legionowo



Wysłany: Czw Lip 07, 2011 22:50   

Koledzy sprawdźcie sobie małe kółko rozrządu. Ono się bardzo często wyrabia i dostaje luzów, przez to lekko przestawia się rozrząd i to może powodować wypadające zapłony, które macie. Zdejmijcie obudowę paska i sprawdźcie to małe kółko, ale do tego chyba najlepiej byłoby zdjąć pasek...
_________________
Rover 420 Si Lux '96 bez gaziuuu :)
wcześniej PoldoRover 1.4 MPi "Adrenaline" 105,5 KM :)
 
 
wachu990 




Pomógł: 11 razy
Dołączył: 30 Wrz 2010
Posty: 307
Skąd: Ostrów



Wysłany: Pią Lip 08, 2011 06:43   

Wiele razy sciągałem rozrząd ..... Chodzi ci dokładnie oto koło przy którym jest koło pasowe ?? Jak to poprawić ?? Rozumiem, że ustawienie znaków na tym kole nic nie da ??
 
 
ArekL 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 14 Kwi 2010
Posty: 429
Skąd: Legionowo



Wysłany: Pon Lip 11, 2011 12:14   

Już nie pamiętam dokładnie jak wygląda K-seria, ale chyba tak. Pod kołem pasowym chyba?? Nie poprawisz tego, ono się wyrabia i koniec. Możesz mieć ustawione na znakach, ale to kółko ma luz i kiedy się obróci kilka mm to już będziesz miał w innym miejscu zapłon. Taką teorię kiedyś mój mechanik wysnuł.
_________________
Rover 420 Si Lux '96 bez gaziuuu :)
wcześniej PoldoRover 1.4 MPi "Adrenaline" 105,5 KM :)
 
 
wachu990 




Pomógł: 11 razy
Dołączył: 30 Wrz 2010
Posty: 307
Skąd: Ostrów



Wysłany: Pon Lip 25, 2011 22:41   

Jak to najlepiej sprawdzić ?? Jest to do zrobienia ??
 
 
kumilek23 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Gru 2009
Posty: 304

Rover 200

Wysłany: Pią Wrz 30, 2011 06:19   

a ja w dalszym ciągu uważam że winna jest cewka zap. chyba że to strumienica jest za to odpowiedzialna u ciebie a u mnie tylny tłumik przelotowy... :shock:
 
 
wachu990 




Pomógł: 11 razy
Dołączył: 30 Wrz 2010
Posty: 307
Skąd: Ostrów



Wysłany: Pią Lis 11, 2011 20:35   

Cewkę przekładałem od kolegi forumowicza który tego problemu nie ma i nadal to samo ... Co u ciebie jest z wydechem ?? Wymienione kable, palec, kopułka, świece, sonda lambda. Teraz zastanawiam się nad pompką paliwa ... I pytanie czy jeżeli pompa paliwa niedomaga to idzie ustawić dobrze lpg ?? ... Jedynie pompa mi się nasuwa, silnik kuleje i pyka z rurki tylko po nagrzaniu, gdy schodzą obroty ... jeszcze może krokowca sprawdzę tzn przełożę .... Może on się zacina .... Ale czyściłem go ...
 
 
zetkaii 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 06 Lis 2009
Posty: 73
Skąd: Świętokrzyskie



Wysłany: Nie Gru 11, 2011 10:43   

I jak doszedłeś co z ty, pykaniem bo mam podobnie w R75 1.8 ?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [R200/25, MG ZR] Workshop Manual ROVERki.pl
sknerko Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 23 Sro Paź 03, 2018 13:24
Prescenn
Brak nowych postów [R216 GTi ??r.] silnik pyka jakby palił fajke
roverek216GTIki Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Pią Lut 08, 2008 12:17
piter34
Brak nowych postów [R200] Zamiennik dolnej rury IC
xtek Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 0 Nie Lip 13, 2014 20:33
xtek
Brak nowych postów [R200] czy zna ktoś średnice rury wydechowej?
pestek84 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Sob Maj 19, 2012 12:17
pestek84
Brak nowych postów [R200 214 Si] Kopci z rury i bierze olej
kwasniotki Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 10 Wto Lut 04, 2014 12:14
kwasniotki



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink