Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.3 Rok produkcji: 1996
Witam
Pali się kontrolka check, poprzedni właściciel powiedział, że jeździł z tym od roku i nic z tym nie robił. Po sprawdzeniu, okazało się, że jest to błąd 41 wg tabeli z hondy jest to problem z sonda lambda (Oxygen Sensor Heater), sprawdzałem to poprzez samodiagnostykę ECU. Czy muszę wymienić sonde lambda? Spalanie jest na poziome 10 - 11 litrow w miescie, także normalne. Mam tylko wrazenie, że dławi się na niskich obrotach. Nie wiem jak z mocą bo nie jeżdzilem nigdy samochodem z takim silnikiem.
Ostatnio zmieniony przez ofis Sro Gru 21, 2011 17:53, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sro Gru 21, 2011 17:48 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 67 razy Dołączył: 13 Lis 2001 Posty: 1096 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Czw Gru 22, 2011 22:00
Nie działa ci grzałka w sondzie lambda. To nic wielkiego. po prostu silnik będzie trochę dłużej jechał na bogatej mieszance do momentu gdy sonda osiągnie właściwą temperaturę. Jeśli nie jesteś pedantem to nie musisz się martwić. Z drugiej strony sonda lambda nie jest aż tak droga... twój wybór - auto jedno i drugie rozwiązanie przyjmie w podobny sposób
Pomógł: 67 razy Dołączył: 13 Lis 2001 Posty: 1096 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Wto Gru 27, 2011 22:16
Różnica jest taka że ta dedykowana NGK będzie miała zarobioną wtyczkę i nie trzeba nic lutować zaciskać czy łączyć w uniwersalnej będziesz musiał uciąć wtyczkę od starej i podłączyć do nowej.
Skontaktuj się z Tomateam - http://tomateam.pl/ - ale lepiej telefonicznie i podpytaj czy coś znajdzie. Czasami potrafią zdziałać cuda i to w normalnych cenach
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum