Forum Klubu ROVERki.pl :: [Rover200 97r 2.0SD 86KM] Tuning silnika (proszę o foto)
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: szoso
Czw Gru 29, 2011 13:27
[Rover200 97r 2.0SD 86KM] Tuning silnika (proszę o foto)
Autor Wiadomość
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Gru 29, 2011 19:22   

lukasz18, Wszytko co jest o SD jest tutaj:
http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=73404

EGR zaślepić,ale odma osiągów lepszych nie da :wink: Jest na tym inny cel, żeby przestało brudzić dolot. :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Gru 29, 2011 19:22   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
lukasz18 




Dołączył: 19 Gru 2009
Posty: 79
Skąd: Połajewo



Wysłany: Czw Gru 29, 2011 22:14   

Bywałem na tamtych postach Remi55
_________________
Łukasz
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Gru 29, 2011 22:32   

lukasz18, Remi55 to ja mój stary nick :wink:

Aha i zamiast tego korka od bezpieczników wsadź sobie 3/4 korek hydrauliczny co się stosuje w instalacjach wodnych. Bo jak to tobie wpadnie to z Turbinki nic nie zostanie. :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
lukasz18 




Dołączył: 19 Gru 2009
Posty: 79
Skąd: Połajewo



Wysłany: Czw Gru 29, 2011 23:01   

Jutro pogadam z kumplem od hydro powinien mieć coś by się wsparło na obwodzie otworu

[ Dodano: Czw Gru 29, 2011 23:01 ]
Remi bo mam w planach wstawić Ic ale od sdi seryjny czy też proponował byś większy??
Pytam bo wiem że masz doświadczenie w modyfikacji
_________________
Łukasz
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Gru 29, 2011 23:19   

lukasz18, jak masz ochotę na dłubaninę to bym wstawił większy. Ale nie bóg wie jaki duży :wink:

Mnie ciekawi ile naprawdę by miało SD z orig. IC od SDI, podkręconą pompę na max, max doładowanie, wywalony kat.

Z tego co mi było wiadomo to jakieś 120 KM to powinno mieć. :roll:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
lukasz18 




Dołączył: 19 Gru 2009
Posty: 79
Skąd: Połajewo



Wysłany: Czw Gru 29, 2011 23:24   

turbine mam na maxa kat wyjedzie i tylko ten ic nie wiem jaki
_________________
Łukasz
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Sob Gru 31, 2011 13:40   

lukasz18 napisał/a:
turbine mam na maxa

to długo tak nie pochodzi
 
 
lukasz18 




Dołączył: 19 Gru 2009
Posty: 79
Skąd: Połajewo



Wysłany: Nie Sty 01, 2012 02:07   

nawet jeżeli nie osiągam maksymalnych obrotów kręce ją do 3.000 obr/min. Po czym poznać że turbina się kończy???
_________________
Łukasz
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Nie Sty 01, 2012 20:49   

auto bierze olej dymi na czarno bo dmucha za mało najlepiej zmierzyć manometrem jakie ciśnienie daje i mozna zdjąć wąż zasilający idący od filtra i sprawdzić palcami czy są luzy na wirniku
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
maniu48 
Moderator




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 815
Skąd: Staszów

MG ZS

Wysłany: Pon Sty 02, 2012 13:07   

U siebie sprawdzalem luz i jest minimalnie wyczuwalny moze nawet nie ma 0.5 mm czy to dobrze czy juz zle??
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Sty 02, 2012 16:30   

maniu48, Dobrze lekki luz zawsze jest :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
maniu48 
Moderator




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 815
Skąd: Staszów

MG ZS

Wysłany: Pon Sty 02, 2012 21:01   

Uffffff no już myślałem.....
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Zasady kącika "Tuning mechaniczny"
piter34 Tuning mechaniczny 0 Pon Kwi 02, 2007 10:07
piter34
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [R 200/400 SD] Tuning SD czyli jak z 86KM zrobić wiecej
Remigiusz Tuning mechaniczny 0 Pią Lis 04, 2011 22:26
Remigiusz
Brak nowych postów 2.0 D 86KM, da się to jakoś podrasować?
UncleAllEvil Tuning mechaniczny 110 Wto Kwi 15, 2008 18:46
pgrad
Brak nowych postów 220sd 86KM na 105KM - wtrysk
danek_wgw Tuning mechaniczny 1 Czw Paź 28, 2010 16:19
Remigiusz
Brak nowych postów [R200] Rozpórka i foto :D
memphisto Tuning mechaniczny 30 Pon Sty 10, 2011 21:25
dobryziom



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink