Po opróżnieniu kata jest jeszcze ładniejszy dźwięk.
zależy co się komu podoba, bo jak dźwięk dziurawego dużego fiata jest fajny to TAK będzie ładniejszy dźwięk
Jago napisał/a:
Nie wiem po prostu mam małą prędkość max ok 150km/h. Kręci lepiej w pewnych obrotach i nie ma sensu go kręcić ponad 4500obrotów bo już tak nie idzie.
po pierwsze jakie masz opony? u mnie przy 1.4 16V na oponach 175/65 R14 auto jechało 210km/h po założeniu opon 185/60 R14 200km/h a przy 195/50 R15 190-195km/h
po drugie masz auto ośmio zaworowe więc niestety nie będziesz miał szału powyżej 4,5tys obr to "szesnastki" wtedy się budzą.
Nie wiem czy wywalenie kata Ci coś da z powyższych powodów, ale jeśli kat jest w tragicznym stanie to z pewnością wywalenie go będzie na plus.
_________________ Pozdrawiam Kozik
SPAMU¦
Wysłany: Sro Sty 04, 2012 23:13 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 3 razy Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 211 Skąd: Dzikowiec
Wysłany: Czw Sty 05, 2012 15:39
Opony to 175/65R14
Moze ktos to ma 8v powie ile jechal najwiecej? Tylko ja go bujalem z km moze krotka odleglosc. Sam nie wiem czy to wina kata. Widzialem na stronie chojnackiego wykres przed i po wywaleniu kata i roznica byla pare koni i nm. Oczywiscie rura a nie strumienica. Ktos tak ma? Jak sie to spisuje i jakas roznica?
[ Dodano: Czw Sty 05, 2012 15:39 ]
Ponad rok temu na autostradzie poszedl mi 8v ponad 170km. Teraz no nie wiem czy by dal. Zauwazylem ze jak dodam gazu i puszcze to w pewnym zakresie to cos tak jakby grzechotalo. Moze oznaki konczacego sie kata. Mam tez tak ze na biegu jalowym czuc takie hmm drgania telepanie i wiem ze napewno nie poduszki. I czy bezyna czy gaz dlawi sie lekko jak dodam mu mocniej gazu w miejscu. Czyscilem kopulke palec itd i krokowy tez
Moze ktos to ma 8v powie ile jechal najwiecej? Tylko ja go bujalem z km moze krotka odleglosc
ja mówiłem o prędkościach maksymalnych gdzie gaz w podłodze był parę minut i po osiągnięciu prędkości maksymalnej jeszcze przez 20sekund gaz w podłodze
Widze, że próbowałeś ale spawałeś po ciemku i nie wyszło dlatego wyszedł ci dźwięk trabanta.
ja wybiłem środek kata w 1.4 16V wspawałem w środek rurkę a obudowę kata obwinąłem specjalnym bandażem co spowodowało zniszczenie tego dźwięku
_________________ Pozdrawiam Kozik
Bumelant [Usunięty]
Wysłany: Nie Sty 08, 2012 09:30
Może się katalizator rozleciał i przytyka. Generalnie u mnie po hgf dawno, dawno była podobna historia - zdekatalizowałem auto, wsadziłem mil eliminator na drugą sondę ale gdybym to robił na nowo - wstawiłbym sportowy katalizator. Mógł się wkład rozsypać - sprawdź.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum