Forum Klubu ROVERki.pl :: [r200] Usunięcie katalizatora
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[r200] Usunięcie katalizatora
Autor Wiadomość
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Sro Sty 04, 2012 23:13   

rovek napisał/a:
Po opróżnieniu kata jest jeszcze ładniejszy dźwięk. :)


zależy co się komu podoba, bo jak dźwięk dziurawego dużego fiata jest fajny to TAK będzie ładniejszy dźwięk ;)

Jago napisał/a:
Nie wiem po prostu mam małą prędkość max ok 150km/h. Kręci lepiej w pewnych obrotach i nie ma sensu go kręcić ponad 4500obrotów bo już tak nie idzie.


po pierwsze jakie masz opony? u mnie przy 1.4 16V na oponach 175/65 R14 auto jechało 210km/h po założeniu opon 185/60 R14 200km/h a przy 195/50 R15 190-195km/h

po drugie masz auto ośmio zaworowe więc niestety nie będziesz miał szału powyżej 4,5tys obr to "szesnastki" wtedy się budzą.

Nie wiem czy wywalenie kata Ci coś da z powyższych powodów, ale jeśli kat jest w tragicznym stanie to z pewnością wywalenie go będzie na plus.
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Sty 04, 2012 23:13   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Jago 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 211
Skąd: Dzikowiec



Wysłany: Czw Sty 05, 2012 15:39   

Opony to 175/65R14
Moze ktos to ma 8v powie ile jechal najwiecej? Tylko ja go bujalem z km moze krotka odleglosc. Sam nie wiem czy to wina kata. Widzialem na stronie chojnackiego wykres przed i po wywaleniu kata i roznica byla pare koni i nm. Oczywiscie rura a nie strumienica. Ktos tak ma? Jak sie to spisuje i jakas roznica?

[ Dodano: Czw Sty 05, 2012 15:39 ]
Ponad rok temu na autostradzie poszedl mi 8v ponad 170km. Teraz no nie wiem czy by dal. Zauwazylem ze jak dodam gazu i puszcze to w pewnym zakresie to cos tak jakby grzechotalo. Moze oznaki konczacego sie kata. Mam tez tak ze na biegu jalowym czuc takie hmm drgania telepanie i wiem ze napewno nie poduszki. I czy bezyna czy gaz dlawi sie lekko jak dodam mu mocniej gazu w miejscu. Czyscilem kopulke palec itd i krokowy tez
 
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Czw Sty 05, 2012 16:24   

Jago napisał/a:
Moze ktos to ma 8v powie ile jechal najwiecej? Tylko ja go bujalem z km moze krotka odleglosc


ja mówiłem o prędkościach maksymalnych gdzie gaz w podłodze był parę minut i po osiągnięciu prędkości maksymalnej jeszcze przez 20sekund gaz w podłodze
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Czw Sty 05, 2012 17:33   

Jago napisał/a:
to w pewnym zakresie to cos tak jakby grzechotalo
obczaj sobie wydech w okolicach kolektora/dwururki, tam jest druga wewnętrza rurka i ona moze dzownic.
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Jago 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 211
Skąd: Dzikowiec



Wysłany: Czw Sty 05, 2012 18:21   

Ja nie mam dwururki tylko jedna rura bo to 8v
 
 
 
rovek 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 11 Sie 2010
Posty: 737
Skąd: okolice Lublina

Rover 200

Wysłany: Czw Sty 05, 2012 22:39   

Kozik napisał/a:
rovek napisał/a:
Po opróżnieniu kata jest jeszcze ładniejszy dźwięk. :)


zależy co się komu podoba, bo jak dźwięk dziurawego dużego fiata jest fajny to TAK będzie ładniejszy dźwięk ;)

Widze, że próbowałeś ale spawałeś po ciemku i nie wyszło dlatego wyszedł ci dźwięk trabanta.
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Czw Sty 05, 2012 22:46   

rovek napisał/a:
Widze, że próbowałeś ale spawałeś po ciemku i nie wyszło dlatego wyszedł ci dźwięk trabanta.


ja wybiłem środek kata w 1.4 16V wspawałem w środek rurkę a obudowę kata obwinąłem specjalnym bandażem co spowodowało zniszczenie tego dźwięku
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
Bumelant
[Usunięty]






Wysłany: Nie Sty 08, 2012 09:30   

Może się katalizator rozleciał i przytyka. Generalnie u mnie po hgf dawno, dawno była podobna historia - zdekatalizowałem auto, wsadziłem mil eliminator na drugą sondę ale gdybym to robił na nowo - wstawiłbym sportowy katalizator. Mógł się wkład rozsypać - sprawdź.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [620SDI] Rura zamiast katalizatora.
funfel Tuning mechaniczny 27 Czw Lis 06, 2008 20:53
Zibski
Brak nowych postów [K16 1.8 1.8VVC] Test wplywu katalizatora na osiagi - tekst.
Wycinac czy nie wycinac zeby zyskac KM nie tylko mentalnie ;).
secio Tuning mechaniczny 10 Pon Maj 19, 2008 11:32
michone
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R200] 1,4 16V
m35sie2 Tuning mechaniczny 1 Nie Gru 15, 2013 10:36
greg-si
Brak nowych postów [ R200 1.8 VVC 97r ] Pytanie....
dawidSC Tuning mechaniczny 13 Sro Sie 20, 2008 23:25
marcinmarcin
Brak nowych postów [R200 96'] PRZELOT
radocha Tuning mechaniczny 20 Pią Maj 23, 2008 07:54
dobryziom



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink